Arvostelkaas mun kakku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CC-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kakkusi näytti ihanalta! Ja todellakin oikealta kakulta!

Katselin muutenkin blogiasi ja tykkäsin niistä kakuista. Hienoja, mutta rehellisen oloisia. Minäkään en tykkää niistä nykyajan kakuista, jotka näyttää joltain muulta kuin kakulta.

TOSIN innostuin kun löysin sieltä blogistasi sen sokerimassan ohjeen :-) Että ehkä minäkin kuitenkin innostun väkertämään niitä epäkermakakkuja. Kiitos!

http://cupcakehousewife.blogspot.com/2010/02/party.html <- tuolta löytyy loput tarjoilut.

Cupcake- piti muuten sanoa, että sun blogi on aivan ihana kuten tuo kakkukin! Mä olen vakiolukija :flower:

Ap:lle: muuten kiva mutta noi pallwerot näyttää joltain munilta siis ötökän munilta ja pakastemansikat tms. (muut kuin tuoreet) ei nyt vaan sovi koristeluun. Mausta on paha mennä sanomaan kun ei ole näytteitä tarjolla :)

Ap:n kakku on herkullisen näköinen,tykkään ns.perinteisen näkösistä enemmän kuin fantasiakakuista..siis ovat syötävämmän näköisiä =)
Kyllä toi toinenkin kakku on näyttävä =)

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
http://cupcakehousewife.blogspot.com/2010/02/party.html <- tuolta löytyy loput tarjoilut.

Cupcake- piti muuten sanoa, että sun blogi on aivan ihana kuten tuo kakkukin! Mä olen vakiolukija :flower:

kiitos vakkarille :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ap:lle: muuten kiva mutta noi pallwerot näyttää joltain munilta siis ötökän munilta ja pakastemansikat tms. (muut kuin tuoreet) ei nyt vaan sovi koristeluun. Mausta on paha mennä sanomaan kun ei ole näytteitä tarjolla :)

arvaappa laittaisinko mielummin tuoreita mansikoita, mutta esim. kotimaisia on vähän niukasti tähän aikaan vuodesta saatavilla :D kesällä sitten tuoreista manzikoista :p

kiillekakusta on muuten erittäin vaikea saada hyvä kuva, koska kiille heijastaa valoa! Kerma näyttää keltaiselta ja mansikat tosi tummilta. Luonnossa kakku on mielestäni paremman näköinen. Ja mulla on tosi huono kamerakin, joten ei auta kuin tyytyä tilanteeseen :ashamed:

Yhteistyössä