Maistuisiko?

Söisitkö?

  • Namnam!

    Ääniä: 6 60,0%
  • En

    Ääniä: 5 50,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10
  • Kysely suljettu .

Poron kylmäsavurullat.
Sisällä vuohenjuustoa ja ensimmäisessä oliivitäyte, toisessa avokadotäyte ja viimeisessä aurinkokuivattua tomaattia täytteenä. Villirucolaa ja timjamia, balsamiviinietikka kastike.
 
[QUOTE="Vilukissa";30755795]En ole vuohenjuuston ystävä, mutta jollain muulla juustolla kyllä :)[/QUOTE]

Ricotta? Niin ja tuo oli tuorejuustoa ei "oikiaa" vuohenjuustoa eli ei niin voimakkaan makuista.
 
[QUOTE="Vilukissa";30755812]Ricotta vois mennä joo, tai vaikka ihan joku maustettu tuorejuustokin. Siis muulla ku vuohella maustettu :D[/QUOTE]

Meinaat että siihen on jauhettu vuohta mausteeksi? :D
Normi tuorejuustot huonoja tähän kun ovat niin pehmeitä, onnistuisi niilläkin esim. piparjuurituorejuusto makunsa puolesta täyskymppi mutta sitten pitäis pakastaa ennen leikkaamista vähän aikaa. Rullaaminenkin vaikeampaa kun on pehmeää.
 
"Vilukissa"
Meinaat että siihen on jauhettu vuohta mausteeksi? :D
Normi tuorejuustot huonoja tähän kun ovat niin pehmeitä, onnistuisi niilläkin esim. piparjuurituorejuusto makunsa puolesta täyskymppi mutta sitten pitäis pakastaa ennen leikkaamista vähän aikaa. Rullaaminenkin vaikeampaa kun on pehmeää.
No siltä se haisee, tai siis vuohen hilseeltä itse asiassa - naapurissa oli monta kesää kesävuohi ja haju on tuttu ;)

Piparjuuri saa mun äänen, vaikka pakastettuna jos ei muuten tosiaan saa noin nättejä kiekkoja.
 
[QUOTE="Vilukissa";30755833]No siltä se haisee, tai siis vuohen hilseeltä itse asiassa - naapurissa oli monta kesää kesävuohi ja haju on tuttu ;)

Piparjuuri saa mun äänen, vaikka pakastettuna jos ei muuten tosiaan saa noin nättejä kiekkoja.[/QUOTE]

Ei haise tää vuohenjuustotuorejuusto yhtään sellaiselta ja noi kiekot ei olleet nättejä, ei yhtään niinkuin piti - syytän (tietenkin kaikkia muita kuin itseäni ;) ) veistä. Valitsin väärän veitsen (liian paksun) lisäksi se oli tylsä. + olisi pitänyt öljyllä sivellä pinta niin ois mennyt nätimmin.
Tai ois tonkin voinut pakkaseen laittaa, puoleksi tunniksi kun ei ole tarkoitus että pakastetaan se vaan että se vähän jämäköityy. Jäätyä se ei saa.
 
"Vilukissa"
Ei haise tää vuohenjuustotuorejuusto yhtään sellaiselta ja noi kiekot ei olleet nättejä, ei yhtään niinkuin piti - syytän (tietenkin kaikkia muita kuin itseäni ;) ) veistä. Valitsin väärän veitsen (liian paksun) lisäksi se oli tylsä. + olisi pitänyt öljyllä sivellä pinta niin ois mennyt nätimmin.
Tai ois tonkin voinut pakkaseen laittaa, puoleksi tunniksi kun ei ole tarkoitus että pakastetaan se vaan että se vähän jämäköityy. Jäätyä se ei saa.
Ai, munsta nuo on ihan komeita kiekkoja.
 
[QUOTE="Vilukissa";30755848]Ai, munsta nuo on ihan komeita kiekkoja.[/QUOTE]

Plus paahtoleipä noiden alla ei ollut hyvä, seuraavaksi kun teen näitä niin laitan joko saaristolaisleipää tai perunarieskaa, paahdettuna.

Kuvassa ne näyttää kerrankin paremmalta kuin luonnossa :D
 

Yhteistyössä