vierailija
Maisa Torppa kertoo raskausoireistaan – ”Olen paniikissa mittaillut reisiä ja käsivarsia”
136mistä vetoa että Maisa alkaa julkisesti seukkailla tätä it-hemmoa heti kun pahin kohu on ohitse
Pian Maisuli varmaan pääministeri.
Maisa lisäsi yksityisen Instagram-tilinsä tarinaosioon valokuvan kello 7.41 aamulla. Kohukaunotar puursi muina aamuvirkkuna sysipimeässä pihassa, sillä lunta on tupruttanut niin, että hän joutui anivarhain töihin lumiauran kanssa.
Eikö lapsia kuulu imettää?Maisan vuosi on ollut raskas.... mm
Heti alkuvuodesta takavuosien kohukaunotar joutui järkyttymään kesken ostosreissunsa. Hän oli suunnannut askelensa ruokakauppa Lidliin, josta hän yritti ostaa kolme lavaa äidinmaidonkorviketta. Kassalla hänelle myytiin kolmen sijasta kuitenkin vain kaksi.
- Mä oon nyt niin järkyttynyt, että en meinaa päästä yli, Maisa kirjoitti tuohtuneena.
Talven tultua Maisa uurasti lumitöiden parissa niin ahkerasti, että hän sai käsiinsä rakkoja.
- Omakotitalo asumisen hienouksia, Maisa kirjoitti sosiaalisessa mediassa.
Jaksamista Maisalle *halipus*
Jos saisi valita Maisan ja Lispen välillä niin valitsisin silmiä räpäyttämättä jälkimmäisen.Maisa on kuin tornado: tulee kuumana ja kosteana, ja talot ja rahat mennessään.
Noita myydään desin ja puolen litran purkeissa ja itse olisin tuossa tilanteessa valinnut isomman purkin.Maisan vuosi on ollut raskas.... mm
Heti alkuvuodesta takavuosien kohukaunotar joutui järkyttymään kesken ostosreissunsa. Hän oli suunnannut askelensa ruokakauppa Lidliin, josta hän yritti ostaa kolme lavaa äidinmaidonkorviketta. Kassalla hänelle myytiin kolmen sijasta kuitenkin vain kaksi.
- Mä oon nyt niin järkyttynyt, että en meinaa päästä yli, Maisa kirjoitti tuohtuneena.
Talven tultua Maisa uurasti lumitöiden parissa niin ahkerasti, että hän sai käsiinsä rakkoja.
- Omakotitalo asumisen hienouksia, Maisa kirjoitti sosiaalisessa mediassa.
Jaksamista Maisalle *halipus*
Silikonirinnat?Noita myydään desin ja puolen litran purkeissa ja itse olisin tuossa tilanteessa valinnut isomman purkin.
Sillähän on jotkut litran silaritSilikonirinnat?
Mahtavaa. Jokaisella naisella pitäisi olla!Sillähän on jotkut litran silarit
Onko litra paljon? Siis tissintäytettä. Ei tunnu miltään isolta määrältä?Sillähän on jotkut litran silarit
Yleensä laitetaan kai pari desiä. Mutta maisalla on eri tavoitteet...Onko litra paljon? Siis tissintäytettä. Ei tunnu miltään isolta määrältä?
Itse kyllä varoisin mitä kirjoittaisin aiheesta nettiin. Maisasta voidaan olla montakin mieltä mutta tuskin kukaan haluaa hänestä uutta Tuksua.Yleensä laitetaan kai pari desiä. Mutta maisalla on eri tavoitteet...