Maisa Torppa, kohukaunotar?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosi-tv-tähti ja juontaja Maisa Torppa kertoo blogissaan oppineensa viime vuonna itsestään enemmän kuin koskaan. Hän lupaa, ettei enää käy kauneusoperaatioissa tai pistä täytteitä itseensä enää ikinä.


-Toisin kuin moni uskoo, niin mulla on tasan tarkkaan silikonirinnat ja vuosi sitten laitettua omaa rasvaa huulissa. Ei muuta. Nytten kun katson vanhoja kuvia, tekisi mieli itkeä. Huulet törröttää kuin apinalla ja rinnat oli pinkeät kuin tennispallot. Onneksi oon havahtunut ja tajunnut, ettei se sovi kenellekkään, hän kirjoittaa.

Hänestä ilmerypyt ja silmäpussitkin alkavat iän myötä olla ”ihan jees”.
 
vierailija
Seiska kertoi aikaisemmin tällä viikolla, että kohublondi Maisa Torppaan, 30, liittyvä rikostutkinta on edennyt. Useat eri lähteet vahvistavat, että Maisaa epäillään alaikäiseen lapseen kohdistuvasta uhkailusta.

Rikosepäily kohdistuu marraskuussa 2020 tapahtuneeseen välikohtaukseen. Lisäksi Maisan epäillään rikkoneen teräaseella lapsen vaatteita ja leluja.
 
vierailija
Seiska paljasti keväällä, että Maisan ura lentoemäntänä nousi pystyyn, kun hän joutui jättämään työnsä Norra-lentoyhtiössä. Nyt haastateltujen tahojen mukaan Maisa on yhä hyvin katkeroitunut asiasta.

– Maisa ei ole ollut meidän talossa enää kuukausiin, mutta hän yrittää yhä sabotoida työyhteisöä lähettelemällä viestejä eri työntekijöille. Hän yrittää myrkyttää ilmapiiriä mustamaalaamalla eri henkilöitä toisilleen.

– Hänen käytöstään pidetään täysin pimeänä, Seiskalle kerrotaan.
 
vierailija
Maisa lisäsi yksityisen Instagram-tilinsä tarinaosioon valokuvan kello 7.41 aamulla. Kohukaunotar puursi muina aamuvirkkuna sysipimeässä pihassa, sillä lunta on tupruttanut niin, että hän joutui anivarhain töihin lumiauran kanssa.
 
vierailija
Maisan vuosi on ollut raskas.... mm

Heti alkuvuodesta takavuosien kohukaunotar joutui järkyttymään kesken ostosreissunsa. Hän oli suunnannut askelensa ruokakauppa Lidliin, josta hän yritti ostaa kolme lavaa äidinmaidonkorviketta. Kassalla hänelle myytiin kolmen sijasta kuitenkin vain kaksi.
- Mä oon nyt niin järkyttynyt, että en meinaa päästä yli, Maisa kirjoitti tuohtuneena.

Talven tultua Maisa uurasti lumitöiden parissa niin ahkerasti, että hän sai käsiinsä rakkoja.
- Omakotitalo asumisen hienouksia, Maisa kirjoitti sosiaalisessa mediassa.


Jaksamista Maisalle *halipus*
 
vierailija
Maisan vuosi on ollut raskas.... mm

Heti alkuvuodesta takavuosien kohukaunotar joutui järkyttymään kesken ostosreissunsa. Hän oli suunnannut askelensa ruokakauppa Lidliin, josta hän yritti ostaa kolme lavaa äidinmaidonkorviketta. Kassalla hänelle myytiin kolmen sijasta kuitenkin vain kaksi.
- Mä oon nyt niin järkyttynyt, että en meinaa päästä yli, Maisa kirjoitti tuohtuneena.

Talven tultua Maisa uurasti lumitöiden parissa niin ahkerasti, että hän sai käsiinsä rakkoja.
- Omakotitalo asumisen hienouksia, Maisa kirjoitti sosiaalisessa mediassa.


Jaksamista Maisalle *halipus*
Eikö lapsia kuulu imettää?
 
vierailija
Maisan vuosi on ollut raskas.... mm

Heti alkuvuodesta takavuosien kohukaunotar joutui järkyttymään kesken ostosreissunsa. Hän oli suunnannut askelensa ruokakauppa Lidliin, josta hän yritti ostaa kolme lavaa äidinmaidonkorviketta. Kassalla hänelle myytiin kolmen sijasta kuitenkin vain kaksi.
- Mä oon nyt niin järkyttynyt, että en meinaa päästä yli, Maisa kirjoitti tuohtuneena.

Talven tultua Maisa uurasti lumitöiden parissa niin ahkerasti, että hän sai käsiinsä rakkoja.
- Omakotitalo asumisen hienouksia, Maisa kirjoitti sosiaalisessa mediassa.


Jaksamista Maisalle *halipus*
Noita myydään desin ja puolen litran purkeissa ja itse olisin tuossa tilanteessa valinnut isomman purkin.
 

Yhteistyössä