vierailija
Kysyn, että kenen mielestä tämä on kohu, tai kaunotar?
https://www.instagram.com/p/B3JhgSGBmd4/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B3JhgSGBmd4/?utm_source=ig_embed
Ei rallikuskin tartte älykkö olla. Riittää et osaa ajaa kovaa ja pysyy tiellä.Baarissa, valomerkin aikaan, saa paremmannäköistä! Mutta kuten tiedetään, ei ne rallikuskit mitään älykköjä ole.
ihan hyvän näkönenhän se on mutta aniharvoin tollaset pintaliitokimulit mitään vaimomatskua onMun mielestä on tosi typerää haukkua ihmistä jota ei edes tunneta.
Tiedä vaikka Maisa oliski ihana ja just sopivaa vaimomatskua!
Mun mielestä Maisa näyttää nätiltä ja pirtsakalta emännältä!
Kolmessa promillessa pahinkin harakka näyttää Lispetiltä.Baarissa, valomerkin aikaan, saa paremmannäköistä!
Alan nostatta humalatilaa...Kolmessa promillessa pahinkin harakka näyttää Lispetiltä.
No, jos Seiskaa on uskominen (ja miksi emme uskoisi...) niin Maisa seurustelee jonkun it-herran kanssa, vaikka on kihloissa rallikuskin kanssa. Ei ihan vaimomatskulta vaikuta.Mun mielestä on tosi typerää haukkua ihmistä jota ei edes tunneta.
Tiedä vaikka Maisa oliski ihana ja just sopivaa vaimomatskua!
Mun mielestä Maisa näyttää nätiltä ja pirtsakalta emännältä!
It-herralla taisi olla enemmän rahaaNo, jos Seiskaa on uskominen (ja miksi emme uskoisi...) niin Maisa seurustelee jonkun it-herran kanssa, vaikka on kihloissa rallikuskin kanssa. Ei ihan vaimomatskulta vaikuta.
Emmä näytä känniläiseltä!Kolmessa promillessa pahinkin harakka näyttää Lispetiltä.
On tosiaan aivan kohtuuton tuo Jartsan suhtaantuminen, perua nyt häät tuommosen pikkuseikan takia, että morsiammella on toinenkin mies. Miehet on niin peevelin pillukateita.Tuo jarimatin ulostulo on tyly. Miten maisalla voi olla niin erilainen käsitys tilanteesta, että ei tässä mitään. Miksi antaa se khca, kun tilanne on aivan eri. En käsitä mihin pyrkii sillä.
Muistelisin Maisan olleen yksi Axselin panopuista ja Maisan itse kertoneen käyneensä Axselin luona panemassa.Oliko tää Maisa yksi niistä naisista, jotka olivat mukava siinä Axl Smithin salakatselu-keississä? Tai sitten oli joku muu kohukaunotar...
Juuh, Maisan seksivideota katseltiin oikeudessa oikein porukalla.Muistelisin Maisan olleen yksi Axselin panopuista ja Maisan itse kertoneen käyneensä Axselin luona panemassa.
Niinpä! Jos mies haluaa vaimon, joka käy nukkumassa vieraan miehen luona aina kun itse on reissussa, niin Maisa on ehdottomasti vaimomatskua.Tiedä vaikka Maisa oliski ihana ja just sopivaa vaimomatskua!
Mä en oikein luota noihin juorulehtiin.Niinpä! Jos mies haluaa vaimon, joka käy nukkumassa vieraan miehen luona aina kun itse on reissussa, niin Maisa on ehdottomasti vaimomatskua.
Juu en minäkään, mutta Maisa on itse tunnustanut ja valokuvia on lähtökohtaisesti aika vaikeaa kiistääkin toisaalta. Totta kunnes toisin todistetaan. Mutta edelleenkin: jos haluaa vaimon joka nukkuu ”kaverina” toisen miehen luona aina itse ollessa reissussa, niin mikäs siinä sitten.Mä en oikein luota noihin juorulehtiin.
Ja jos totta puhutaan niin en ole seurannut Maisaa tai muitakaan julkkuja siihen malliin, että tietäisin missä mennään, mutta tiedätkö todellisuudessa sinäkään?
Tiedetään, 98% tämänkin palstan miehistä on käynyt työstämässä MaisaaMä en oikein luota noihin juorulehtiin.
Ja jos totta puhutaan niin en ole seurannut Maisaa tai muitakaan julkkuja siihen malliin, että tietäisin missä mennään, mutta tiedätkö todellisuudessa sinäkään?
Tuskinpa ovat tarpeeksi julkkiksia tai rikkaitaTiedetään, 98% tämänkin palstan miehistä on käynyt työstämässä Maisaa
Kuinka julkkis ja/tai rikas pitää olla jota Maisa lämpenee?Tuskinpa ovat tarpeeksi julkkiksia tai rikkaita