Maisa Torppa, kohukaunotar?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloimme yhdessä Jari-Matin kanssa pohtia asiaa ja tulimme siihen tulokseen, että vaikka rakastamme toisiamme maailman eniten, emme kumpikaan kestä tälläistä ajojahtia. Olemme yhdessä pariskuntana liian kiinnostavia, jotta saisimme elää tavallista rauhallista arkea. Huhujen rikkomiseksi on myös täsmennettävä, ettei väliimme ole tullut kolmansia osapuolia, Maisa kirjoittaa.

:ROFLMAO::LOL:
 
vierailija
Aloimme yhdessä Jari-Matin kanssa pohtia asiaa ja tulimme siihen tulokseen, että vaikka rakastamme toisiamme maailman eniten, emme kumpikaan kestä tälläistä ajojahtia. Olemme yhdessä pariskuntana liian kiinnostavia, jotta saisimme elää tavallista rauhallista arkea. Huhujen rikkomiseksi on myös täsmennettävä, ettei väliimme ole tullut kolmansia osapuolia, Maisa kirjoittaa.

:ROFLMAO::LOL:
Seliseli, tekosyy se on tuokin. Jos oikeasti rakastaa niin ei se julkisuus erota.
 
vierailija
Jos toista oikeasti rakastaa, ei siihen väliin voi tulla julkisuus. Maisa olisi voinut jatkaa vähän normaalipia elämää, eikä antaa enää niin hanakasti juttuja medialle. Olisihan media tietenkin keksinyt itse kirjoitettavaa, jonka olisi voinut antaa jäädä omaan arvoonsa.
 
vierailija
Oletko sinä sama tyyppi kuin nenäapina persreikämölli? :confused:
:D tää oli hyvä.

Mutta Maisan selitys erolle oli aivan absurdi. Äsken oli häät tulossa ja sitten kirjoitetaan että Maisa yöpyy toisen miehen luona, niin tuleekin ero. Jokainen osaa laskea 1 +1 eikä hömppäselityksiä tarvita.

Jari-Mattihan myös erolla sanoo, ettei halua Maisaa enää elämäänsä sotkemaan. Nyt keskittyy olennaiseen, ralliin.

Molemmile tsemppiä.
 
vierailija
Aloimme yhdessä Jari-Matin kanssa pohtia asiaa ja tulimme siihen tulokseen, että vaikka rakastamme toisiamme maailman eniten, emme kumpikaan kestä tälläistä ajojahtia. Olemme yhdessä pariskuntana liian kiinnostavia, jotta saisimme elää tavallista rauhallista arkea. Huhujen rikkomiseksi on myös täsmennettävä, ettei väliimme ole tullut kolmansia osapuolia, Maisa kirjoittaa.

:ROFLMAO::LOL:
Totta kai. Mitä muuta voi sanoa?! Ei tuota ole edes tarkoitettu otettavan tosissaan.
 
vierailija
Syyttää mediaa erosta.:ROFLMAO:

”– Koska rakastamme toisiamme niin äärettömästi, annamme toistemme siksi mennä ja jatkamme sen takia elämää ystävinä.Kummallakin meistä täytyy olla mahdollisuus tavalliseen rauhalliseen arkeen ja suomalainen media ei sitä meille annan niin kauan, kuin elämme pariskuntana. Me ollaan molemmat liian herkkiä persoonia kestämään tällaista median aiheuttamaa painetta. Me pysymme ystävinä ja tuemme toisiamme kaikessa. Emme aio kommentoida asiaa enempää ja toivomme nyt viimein rauhaa, jotta saamme rauhassa toipua tästä suuresta surusta, hän päättää tekstin, jonka allekirjoittajaksi on laitettu myös Jari-Matti.”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f91bc222-31ba-44e5-ab76-d1ea876695f3
 
vierailija
Syyttää mediaa erosta.:ROFLMAO:

”– Koska rakastamme toisiamme niin äärettömästi, annamme toistemme siksi mennä ja jatkamme sen takia elämää ystävinä.Kummallakin meistä täytyy olla mahdollisuus tavalliseen rauhalliseen arkeen ja suomalainen media ei sitä meille annan niin kauan, kuin elämme pariskuntana. Me ollaan molemmat liian herkkiä persoonia kestämään tällaista median aiheuttamaa painetta. Me pysymme ystävinä ja tuemme toisiamme kaikessa. Emme aio kommentoida asiaa enempää ja toivomme nyt viimein rauhaa, jotta saamme rauhassa toipua tästä suuresta surusta, hän päättää tekstin, jonka allekirjoittajaksi on laitettu myös Jari-Matti.”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f91bc222-31ba-44e5-ab76-d1ea876695f3
”Emme aio kommentoida asiaa enempää ja toivomme nyt viimein rauhaa, jotta saamme rauhassa toipua tästä suuresta surusta, hän päättää tekstin, jonka allekirjoittajaksi on laitettu myös Jari-Matti.”

Ja tämän päivän Iltalehdessä sekä Iltasanomassa Latvalan juttu. Tuskin Torppakaan osaa hiljaa olla.:ROFLMAO:
 
Syyttää mediaa erosta.:ROFLMAO:

”– Koska rakastamme toisiamme niin äärettömästi, annamme toistemme siksi mennä ja jatkamme sen takia elämää ystävinä.Kummallakin meistä täytyy olla mahdollisuus tavalliseen rauhalliseen arkeen ja suomalainen media ei sitä meille annan niin kauan, kuin elämme pariskuntana. Me ollaan molemmat liian herkkiä persoonia kestämään tällaista median aiheuttamaa painetta. Me pysymme ystävinä ja tuemme toisiamme kaikessa. Emme aio kommentoida asiaa enempää ja toivomme nyt viimein rauhaa, jotta saamme rauhassa toipua tästä suuresta surusta, hän päättää tekstin, jonka allekirjoittajaksi on laitettu myös Jari-Matti.”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f91bc222-31ba-44e5-ab76-d1ea876695f3
Katsoitteko tuon Päivärinnan haastattelun?
(linkki näkyy kun laajennat lainaamaani viestiä)


Ihan kamalaa mitä Maisa on saanut kokea!:(
 
vierailija
Enkä minä sitä jos haluaa/halutaan olla rauhassa niin päivitellään eroa/tilannetta ties missä. Olisivat sitten itse hiljaa.

Monia julkisuuden henkilöitä on jotka ovat hiljaa yksityiselämästään.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä tuota Maisan ahdingolla mässäilyä, tässäkin ketjussa!
Mitään mässäillä. Erosta ja Eron (teko) syystä saa puhua. Minun mielestäni jos rakastaa toista niin ei sitä paria mikään julkisuus tai roskalehdet voi silloin erottaa. Maisa olisi voinut pysyä poissa julkisuudesta, piilottaa instansa ja muut profiilit kun kerran jo niin meinasi tehdä. Eikä ne nyt niin suuria julkkiksia ole että niiden perässä oikeasti juostaisiin yöt ja päivät.
 
Enkä minä sitä jos haluaa/halutaan olla rauhassa niin päivitellään eroa/tilannetta ties missä. Olisivat sitten itse hiljaa.

Monia julkisuuden henkilöitä on jotka ovat hiljaa yksityiselämästään.
Et tainnut katsoa haastattelua?
Heitä on kiristetty milloin mitenkin.

Kyllä mä voin ymmärtää, että kun ahdistellaan ja kiristetään niin päätökset on sen mukaisia...
 
Torppa valehtelee taas. Ero on liian kipeä asia myöntää, joten se pitää laittaa median syyksi.

Ei kukaan toisiaan rakastava pari eroa median tähden, vaan he vain nauravat perättömille huhuille kun tietävät, miten asiat oikeasti ovat.
Siis JOS huhut on perättömiä.

Mutta mä haluisin että Latvala löytäis paremman. Rehellisen ja tasaisen naisen, jonka kanssa olisi rauha.
 
vierailija
Torppa valehtelee taas. Ero on liian kipeä asia myöntää, joten se pitää laittaa median syyksi.

Ei kukaan toisiaan rakastava pari eroa median tähden, vaan he vain nauravat perättömille huhuille kun tietävät, miten asiat oikeasti ovat.
Siis JOS huhut on perättömiä.

Mutta mä haluisin että Latvala löytäis paremman. Rehellisen ja tasaisen naisen, jonka kanssa olisi rauha.
mistä vetoa että Maisa alkaa julkisesti seukkailla tätä it-hemmoa heti kun pahin kohu on ohitse
 
vierailija
Ymmärtäkää nyt lapsukaiset hyvät, ettei Maisan selitystä ollut tarkoituskaan ottaa tosissaan. Se oli ainoa salonkikelpoinen selitys. Ei Maisa nyt kuvittelekaan porukan sitä uskovan. Mitä sen olisi pitänyt sanoa? Kirjoittaa, että ”lukuisten ja moninaisten pettämisteni takia Jari-Matti halusi erota minusta”? Kuka kirjoittaisi noin?! Kaikki tietää, muttei sitä ole sopivaa sanoa.
 

Yhteistyössä