mainitse leffa, joka kaikkien tulisi nähdä edes kerran elämässään.

• Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti
En osaa valita näistä:
Delikatessen, Kuka pelkää Virginia woolfia, Veronikan kaksoiselämä, Kieslowskin Väritrilogia, Kulkurin valssi, Alaston satama, Inho, Viettelysten vaunu, Yksi lensi yli käenpesän, Hohto, Alien, Kissa kuumalla katolla, Piukat paikat, Bussipysäkki, Nyt.Ilmestyskirja, Casablanca, Tuntematon sotilas ( Laine), Kaurismäen, Kubrickin, Spielbergin, Hitchcockin, Almodovarin, von Trierin tuotanto.
Voin suositella kaikkia ja paljon jäi varmasti hyviä elokuvia pois.

qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Delikatessen, Kuka pelkää Virginia woolfia, Veronikan kaksoiselämä, Kieslowskin Väritrilogia, Kulkurin valssi, Alaston satama, Inho, Viettelysten vaunu, Yksi lensi yli käenpesän, Hohto, Alien, Kissa kuumalla katolla, Piukat paikat, Bussipysäkki, Nyt.Ilmestyskirja, Casablanca, Tuntematon sotilas ( Laine), Kaurismäen, Kubrickin, Spielbergin, Hitchcockin ja Bergmanin tuotanto.
suhun mä voisin melkein yhtyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Delikatessen, Kuka pelkää Virginia woolfia, Veronikan kaksoiselämä, Kieslowskin Väritrilogia, Kulkurin valssi, Alaston satama, Inho, Viettelysten vaunu, Yksi lensi yli käenpesän, Hohto, Alien, Kissa kuumalla katolla, Piukat paikat, Bussipysäkki, Nyt.Ilmestyskirja, Casablanca, Tuntematon sotilas ( Laine), Kaurismäen, Kubrickin, Spielbergin, Hitchcockin ja Bergmanin tuotanto.
Sinulla on hyvä maku. Lisäsin listaan vielä pari itselleni tärkeää ohjaajaa lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Samoin! Melkein! Mutta en mä nyt osaa kuitenkaan sanoa just mitään yhtä...nää nyt oli enemmän sinne päin kuin muut tässä ketjussa. Täytyy miettiä...

kalteva tornoi =)
Alkuperäinen kirjoittaja lellu:
eiks kukaan oo viel sanonu kaltevaa tornia? :) meil sitä katotaan nauhalta hyvin usein! onko kukaan nähnyt? ..joka kerta paljastuu jotain uutta! ;)

Voih,tuli joulun aikaan telkasta ja oli hillitön!! Oon koitaanut kissojen ka koirien kanssa etsiä,mistä sen sais itselle,mutta en oo löytänyt...Tietäisitkö sinä mistä niitä saa?

Yhteistyössä