tämän listan hyväksyn. Ja lisään omalta osaltani vielä Berliinin taivaan alla,Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Samoin! Melkein! Mutta en mä nyt osaa kuitenkaan sanoa just mitään yhtä...nää nyt oli enemmän sinne päin kuin muut tässä ketjussa. Täytyy miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:suhun mä voisin melkein yhtyäAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Delikatessen, Kuka pelkää Virginia woolfia, Veronikan kaksoiselämä, Kieslowskin Väritrilogia, Kulkurin valssi, Alaston satama, Inho, Viettelysten vaunu, Yksi lensi yli käenpesän, Hohto, Alien, Kissa kuumalla katolla, Piukat paikat, Bussipysäkki, Nyt.Ilmestyskirja, Casablanca, Tuntematon sotilas ( Laine), Kaurismäen, Kubrickin, Spielbergin, Hitchcockin ja Bergmanin tuotanto.
Oli kyllä niin hermojaraastava leffa ettei toista ole.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Unelmien sielunmessu.
Mie vihaan Tuulen viemää, mutta toi sielunmessu on niin ahdistava etten oo voinut sitä tähän mennessä katsoa ku kaks kertaa ja edelleen muistan sen ulkoa :/Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Oli kyllä niin hermojaraastava leffa ettei toista ole.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Unelmien sielunmessu.
Minä vastaan että Tuulen viemää.
se on muuten totta. Ja se loppukohtaus, jossa Heinähattu kävelee kouluun saa aina mun silmäkulman kostumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Heinähattu ja vilttitossu ainaki jokaisen vanhemman
Sitä ei pysty oikein katsomaan, jos on ääniä vähänkään, korviaraastavaa huutamista liikaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:se on muuten totta. Ja se loppukohtaus, jossa Heinähattu kävelee kouluun saa aina mun silmäkulman kostumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Heinähattu ja vilttitossu ainaki jokaisen vanhemman