MaijaK

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettääkkö vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettääkkö vai ei?

Vieras
Olen seurustellut noin vuoden, en ole pettänyt poikaystävääni. Hänestä en tiedä, mutta luulen että hän on minua pettänyt. Suhteemme tulevaisuus on muutenkin vaakalaudalla en osaa päättää jatkaakko vai ei. Nyt mies johon olen ollut kauan ihastunut ja joka ei tiedä seurustelustani on pyytänyt minua treffeille? En osaa päättää menenkö vai en?

Mitä sinä sitä meiltä kyselemään? Sinähän olet jo päätöksesi tehnyt. Olet jopa psyykannut itsesi uskomaan nykyisen miehesi petollisuuteen ilman todisteita. Tällä uskomuksella yrität häivyttää oman syyllisyydentunteesi, vaikka tiedätkin tekeväsi väärin.

Voi voi, kyllä on elämäsi vaikeaa.

Samaa mieltä edellisen kanssa: yrität selvästi oikeuttaa oman toimintasi uskottelemalla itsellesi toisen petollisuutta... entä jos oletkin väärässä - minkä se tekee sinusta?

Jos kerran epäilet, olisit edes reilu kumppaniasi kohtaan ja kertoisit hänelle suoraan mistä kiikastaa ja missä mennään. Ota vaikka aikalisä, ja sano ettei seurustelu nyt maitakaan. Tuollainen ""kepillä jäätä""-tapa toimia on todella loukkaavaa.

Vuoden seurustellut, ihastunut toiseen, epäilee että kumppani on pettänyt....

Kannattaako tossa edes miettiä mitä tekee. Pettämään älä ala. Jätä ensin nykyinen kumppanisi ja mene sitten treffeille. Eikös se kuitenkin ole mukavampaa aloittaa uuden kanssa puhtaalta pöydältä? Jää mukavammat muistot sitten suhteen alusta, jos siitä jotain pidempiaikaista tulee. Ei oo kiva muistella että silloin alussa olin vielä sen toisen kanssa kun alettiin treffailla...

Mene treffeille ja kerro koko totuus treffikaverille. Miehen mielestä mikään ei ole niin sexyä kuin nainen, joka pettää juuri hänen kanssaan. Mitkä kiksit kun saa olla se alfauros jonka kanssa kotitorvea petetään. Tämän fiiliksen voittaa vain jos saa iskettyä seurustelevan naisen itselleen ihan vakikumppaniksi. Piste iin päällä on jos exään törmäilee aina silloin tällöin esim. alepassa.