Mies suuttui- lopullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesä on

Vieras
Menetin hermoni ja tuli riitaa, huusin. Mies sanoi, että suhteemme on nyt ohi, se on tässä. Hän ei vastaa minulle mihinkään. Olen myös pyytänyt anteeksi ja kysynyt miksi on vihainen näin paljon pienestä.
Miten lepytän miehen? Annanko vain olla? Millaiset on mahdollisuudet anteeksiantoon?
Olemme seurustelleet 3.v, mutta suhteemme on ollut riitaisa aika usein.
Ikävää kuitenkin päättää (hänen osaltaan minua kohtaan), tämä suhde näin.

Ehkäpä tämä oli vain se viimeinen pisara, joka tarvittiin. Sinähän kerroit, että teillä on ollut riitaisaa. Kaveri katsoi, että hänelle riitti, hän tahtoo parisuhteelta muuta.

Parempi minusta oli unohtaa ne intiimihieronnat yms. ja jatkaa elämää itsekseen.

Mun mielestä sinun on ihan turha edes yrittää juoksennella toisen perässä, jos tämä sanoo että homma on nyt sitten ohi. Ylipäänsä on alhaista vetää riidassa tai kiristysmielessä erokortti esiin, eikä sitä pidä hyväksyä. Varsinkin jos riitelitte ihan jostain pikkujutusta, on erokortin käyttö julmaa ja lapsellista. Ota asia niinku hän sanoi ja siirry eteenpäin. Harkitset sitten, otatko takaisin, jos hän muuttaa mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä;10574062:
Ylipäänsä on alhaista vetää riidassa tai kiristysmielessä erokortti esiin, eikä sitä pidä hyväksyä.

Totta kai tunteet pitää ilmaista. Erityisen tärkeää on kertoa, että nyt ovat tunteet siinä pisteessä, että ero on lähellä. Naiset ovat usein ihmissuhdetaidoiltaan niin huonoja, että heille pitää vääntää rautalangasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesä on;10573119:
Menetin hermoni ja tuli riitaa, huusin. Mies sanoi, että suhteemme on nyt ohi, se on tässä. Hän ei vastaa minulle mihinkään. Olen myös pyytänyt anteeksi ja kysynyt miksi on vihainen näin paljon pienestä.
Miten lepytän miehen? Annanko vain olla? Millaiset on mahdollisuudet anteeksiantoon?
Olemme seurustelleet 3.v, mutta suhteemme on ollut riitaisa aika usein.
Ikävää kuitenkin päättää (hänen osaltaan minua kohtaan), tämä suhde näin.

Melkein voisin väittää että mun avovaimo siellä kirjottelee.=) Ainoo vaan että me saatiin just ero sovittua siis ollaan taas kuukausi kunnolla. Mutta kyllä se ero vielä oikeasti tulee mikäli meilläkin riidat jatkuu. Eihän sitä kumpikaan kestä. Itsellä oli jo viimeksi niin varma periaate, mutta tää yhdessä asuminen ei oikeen antanut mahdollisuutta tarpeeksi nopeasti poistua paikalta. Siinä kerkes riita laantuun ja yhdessä olo jatkuu taas. Tosin tällä kertaa puhuimme asian tosi perusteellisesti mitä muutosta halutaan ja sovimme että toinen muistuttaa jos lipsumisia tulee. Siis muistuttaa eikä heti aloita ydinfuusioo. Naimisiin menostakin sovittiin että mennään kun ollaan oltu 2kk täysin riitelemättä. Voi olla että ei mennä siis.
Mutta monet pikku riidat kasaa ison riidan. JOka riita tarvii käsitellä muuten ne jää pohjalle odottamaan seuraavaa riitaa mikä on taas hiukan isompi sen johdosta.
Tässä mun näkemys minkä joku tietty nyt sit kääntää päälaelleen ja päättää toisin mun puolesta.

Yhteistyössä