Joulukalenteriin mietin tuolle meidän maitoallergiselle noita paperipäällyskarkkeja. Onko niitä maidottomia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Fazerin kettukarkki marmeladit.
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Fazerin kettukarkki marmeladit.
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Fazerin kettukarkki marmeladit.
Niissä on ainakin ennen ollu maitoproteiinia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Wiener nougat on maidotonta. toisn pahaakin ainakin mun mielestä, jokin tumma suklaa vois olla kans... tai sit joku kova hedelmäkarkki.
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Tulikin tässä mieleen, et miksihän mä edes teen niin vaikeeta tästä. Voinhan ostaa joitakin tavallisia karkkeja, jotka maistuu hänelle ja laittaa pikku pussiin. Ei niitä kuitenkaan oo tarkotus joka päivälle laittaa.
Pitäisköhän ostaa joku suklaamuotti ja siinä "valaa" erilaisia kuvioita tummasta suklaasta, niin sais vähän eri näköisiä niistä..
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Tulikin tässä mieleen, et miksihän mä edes teen niin vaikeeta tästä. Voinhan ostaa joitakin tavallisia karkkeja, jotka maistuu hänelle ja laittaa pikku pussiin. Ei niitä kuitenkaan oo tarkotus joka päivälle laittaa.
Pitäisköhän ostaa joku suklaamuotti ja siinä "valaa" erilaisia kuvioita tummasta suklaasta, niin sais vähän eri näköisiä niistä..
Karkkeja voi yksittäin kietaista myös vaikka folionpalaan, jos haluaa ne kääriä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tonttukonvehdit on muistaakseni maidottomia, mut saatttaa sisältää jäämiä.
Tai siis ainakin ne ovat olleet, näitä meillä oli viime vuonna joulukalenterissa.