Maidottomia paperipäällyskarkkeja?

Tummaa suklaata oon aatellu, mut kun muille on "hienompiakin" karkkeja, niin haluaisin tuolle maitoallergikollekin jotain muutakin. Eipä oo kokeiltu tuota wiener nougatia, että uppoaisko. Aika ranttu on kyllä karkkien suhteen..
 
Kultasuklaalla on joitakin maidottomia konvehteja kans, mut en tiedä mistä niitä saa.

http://maitotauti.com/tuotelistat.php

http://www.kultasuklaa.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=10%3Ajaelleenmyyjaet-luovat-verkoston&catid=1&Itemid=3
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Fazerin kettukarkki marmeladit.


Niissä on ainakin ennen ollu maitoproteiinia.

Piti oikein etsiä netistä, ja niinpäs onkin tosiaan maitoproteiinia.

Tässä sisällys:

Ainekset: sokeria, tärkkelyssiirappia, vettä, glukoosi-fruktoosisiirappia, hyytelöimisainetta (E 406), happamuudensäätöaineita (E 330, E 331), omenajauhetta, aromeja ( mm. sitruunaöljy ja vanilja), säilöntäainetta (E 202), kovetettua kasviöljyä, maitoproteiinia, väriä (E 163).


Huomio:
Laktoositon, erittäin vähägluteeninen (100mg/kg)

 
Tulikin tässä mieleen, et miksihän mä edes teen niin vaikeeta tästä. Voinhan ostaa joitakin tavallisia karkkeja, jotka maistuu hänelle ja laittaa pikku pussiin. Ei niitä kuitenkaan oo tarkotus joka päivälle laittaa.

Pitäisköhän ostaa joku suklaamuotti ja siinä "valaa" erilaisia kuvioita tummasta suklaasta, niin sais vähän eri näköisiä niistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Tulikin tässä mieleen, et miksihän mä edes teen niin vaikeeta tästä. Voinhan ostaa joitakin tavallisia karkkeja, jotka maistuu hänelle ja laittaa pikku pussiin. Ei niitä kuitenkaan oo tarkotus joka päivälle laittaa.

Pitäisköhän ostaa joku suklaamuotti ja siinä "valaa" erilaisia kuvioita tummasta suklaasta, niin sais vähän eri näköisiä niistä..

Karkkeja voi yksittäin kietaista myös vaikka folionpalaan, jos haluaa ne kääriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Tulikin tässä mieleen, et miksihän mä edes teen niin vaikeeta tästä. Voinhan ostaa joitakin tavallisia karkkeja, jotka maistuu hänelle ja laittaa pikku pussiin. Ei niitä kuitenkaan oo tarkotus joka päivälle laittaa.

Pitäisköhän ostaa joku suklaamuotti ja siinä "valaa" erilaisia kuvioita tummasta suklaasta, niin sais vähän eri näköisiä niistä..

Karkkeja voi yksittäin kietaista myös vaikka folionpalaan, jos haluaa ne kääriä.

Niinpä. =)
Turha tuosta on liian vaikeeta tosiaan tehdä. :D
 
Tonttukonvehdit on muistaakseni maidottomia, mut saatttaa sisältää jäämiä.

Tai siis ainakin ne ovat olleet, näitä meillä oli viime vuonna joulukalenterissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tonttukonvehdit on muistaakseni maidottomia, mut saatttaa sisältää jäämiä.

Tai siis ainakin ne ovat olleet, näitä meillä oli viime vuonna joulukalenterissa.

Kiitos vinkistä, täytyypä katsoa kaupassa seuraavalla kerralla. Ei jäämät sinällään haittaa, kun ei tuu mitään hengenvaarallisia oireita kuitenkaan.
 

Yhteistyössä