Maidoton "kermavaahto" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanda

Uusi jäsen
16.05.2005
28
0
1
Mitä olette käyttäneet munattoman täytekakun kuorrutuksessa ? Itse haluaisin perinteisen kermakuorrutuksen. Kokeilin GoGreenin kermaa, jota ei tarvitse vispata. Mutta ...... oli kuin liisteriä. Laimensin sitä mansikkamehulla. Kuulin, että olisi olemassa soijakermaa mutta se ei käy. Vinkkejä kuorrutuksista, kiitos !

Oletko siis käyttänyt GoGreenin uutta vatkautuvaa kermaa?? Purkissa on kirkkaan punaiset raidat. Mä sain siitä ainakin tehtyä ihan tavallista kermavaahtoa. Vatkasin sitä (kuten pitääkin) niin kuin tavallista kermaa. Siinähän lukeekin, että on vatkattava.

Käytin GoGreenin kermaa, jossa ei käsketty vatkata.... Ruokakerma on erikseen. Sitä se ei ollut ! Mielestäni purkissa ei ollut punaista raitaa. Täytyypä katsoa uudelleen......Joka tapauksessa kerma ei ollut juoksevaa vaan paksua..... Vaniljakastike idea on hyvä !
Kiitos vinkeistä molemmille.

Juu, kyllä minulla oli tuota vispiä mutta en löytänyt mistään sanaa "vatkattava". Kerma oli paksua sellaisenaan, joten ajattelin, että se olisi valmista... käytin sitä sellaisenaan.... oh....

Otin Raisioon yhteyttä ja selvisi, että Vispi purkin kannessa lukee erheellisesti "ravistettava" - pitäisi lukea "vatkattava". Ehkä kaikissa purkeissa ei lue niin mutta meidän purkissa luki :-)

Yhteistyössä