Mahtava fiilis, kun koti on sellainen kun sen haluaa olevan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Me eilen miehen ja neitin kanssa maalattiin makuuhuonetta ja tänään laitettiin tapetti seinään: sellainen "Isoäidin aikaan" tapetti, ruskea pohjaltaan ja ruskeaa oikein kunnon vanhan ajan tapettikuviota, sellaista ihanaa koukeroista. Tuli mietittyä itsekseni että on mahtavaa laittaa omaa kotiani: sanoi kuka tahansa mitä tahansa, niin tämä on mun ensimmäinen oma oikea koti, josta voin tehdä juuri sellaisen mikä meille sopii. Neitin isän kanssa huonekalut ostettiin hinnan mukaan, ja sen mukaan mitä anoppi oli mieltä. Koti ei ollut ollenkaan sellainen mistä mä olin haaveillut, ja siksi mä varmaan sitä puunasinkin, yritin tehdä siitä edes siedettävän, vaikken muuhun kyennyt. Mutta nyt saa olla millainen kaaos tahansa ja tämä koti on ihana. Nytkin on totaallinen kaaos, sängyt olohuoneessa, eteisessä hiekkaa puoli hiekkalaatikollista, neitin huone hirvittävässä kunnossa kun tuli kipeäksi reppana eikä ollut ollenkaan viikkosiivouskunnossa, neiti siis. Mutta fiilis on hyvä. :heart: :D

Yksi taulu pitää tehdä vielä olohuoneeseen, ja ostaa pari peiliä seinille, ja sitten voi kääntää uuden lehden eli alkaa suunnittelemaan valokuvaprojektia: teen yhden seinän täyteen mustavalkoisia valokuvia kehyksissä, sukulaisia, tuttuja, ihan vieraita. Oon kerännyt vanhoja kuvia pitkin ja poikin, vien ne paranneltavaksi ja suurennettavaksi ja laitan kehyksiin. Ihanaa.. =)

Oli pakko jakaa tämä. Kiitos, jatkakaa. :D

Yhteistyössä