T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos sillä olisi ollut kakat kun oli mun isän luona, niin silloin isäni olisi sille vaipan vaihtanut, mutta ei se tahdo muistaa pissavaippaa vaihtaa ja jos exän luona olisi kakkinut ja exällä ei ole vaippaa, niin bumerangina olisi sen kotiin tuonut.
Äsken tuli kotiin ja joku on sille vaipan jossain välissä kyllä onneksi vaihtanut, kun ei pissaa paljoa ollut, tai sitten se ei ole saanut juurikaan juomista päivän aikana, vaikka exälle sanoin, että se ei sitten ole vielä syönyt, että kait sille jotain syömistä annat. Exä ei mitään sanonut, että oliko vaihtanut vaipan, kun ei se muutenkaan juuri mitään puhele.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ressierkkejä;21990526:meidän kaksvuotias on vaipoissa, ja tulee olemaan vielä tulevaisuuteen.
ei tuonikäisen tarvitse osata pottailla vielä. sen aika tulee kun vanhempi ja lapsi ovat siihen kypsiä.
tiedän, koska olen yrittänyt aikoinaan opettaa potalle, ja sivuosumia tuli jatkuvasti.
en stressaa. kuitenkin isommat lapset ovat olleet ilman vaippoja päivisin himpun vajaa kolme vuotiaine, ja yökuivia ennen 4v ikää.
annan tämän 2v olla vaipoissa, ja katsella sitten ku haluaa itse potalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ei aina ymmärrä;21990668:Miksi tää vaippajuttukin herättää näin suuria tunteita? Eikö se ole ihan sama, miten kukin perhe asian parhaaksi näkee. Jokainen tekee varmasti parhaaksi katsomallaan tavalla. Meillä jäi vaipat pois tosi aikaisessa vaiheessa, mutta ei se mua haittaa vaikka jonkun lapsi kulkisi vaipoissa vielä koulussakin. Mitä hiton väliä??? Ei se oma tapa ole välttämättä toiselle paras tapa.
Mulle on ihan sama vaikka olis ekaluokkalaisella vaippa,
mutta noin huonoihin hoitopaikkoihin en lasta veisi.
Ei muisteta / viitsitä vaihtaa vaippaa ja tuskin annetaan ruokaa ja juomaakaan... En tajuu...sorry : /
Mulle on ihan sama vaikka olis ekaluokkalaisella vaippa,
mutta noin huonoihin hoitopaikkoihin en lasta veisi.
Ei muisteta / viitsitä vaihtaa vaippaa ja tuskin annetaan ruokaa ja juomaakaan... En tajuu...sorry : /
No kun sen kanssa tappeleminen on ihan turhaa, sillä tekee kuitenkin niin kuin haluaa, vaikka sille kuinka sanoisi ja toisekseen kuten sanoin, niin haluan että lapsella on jonkinlainen yhteys isäänsä, sillä tiedän kyllä että isä tykkää lapsestaan ja lapsi isästä. Isä vaan ei oikein osaa aina olla lapsen kanssa tai siis hoitaa näitä perusjuttuja, se ei vaan aina ajattele.
Vaikka vanhemmat eivät tajua(?) vaihtaa vaippaa niin kai kaksivuotias nyt osaa itsekin sanoa kun vaippa on ääriään myöten täynnä pissaa! :O
Mun lapsilla on isä, josta ei voinut tosiaankaan luottaa, että mitä ruokaa antaa lapsille tai antaako mitään. Onko pakksella lapaset käsissä vai ei. Ja käyttäytyi juurikin samalla tavalla jos uskaltauduin asiasta kysymään. Mun mielestäni kumminkin lapsen hyvinvointi on asia, josta jaksan tapella ihan kenen kanssa vain ihan miten kauan vain. Surullista, että näin ei ole kaikilla.