Mahtaa olla pojalla märkä vaippa kun kotia palaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostat ap. hieman yksinkertaiselta tyypiltä Tuo otsikokin...hihii kivaa, vaippa on varmaan ihan märkä, hihii. Miehet on miehiä hihhii. En jaksa tapella mieheni kanssa, kunhan ottaa pariksi tunniksi viikossa tuon lapsen, tulkoon vaippa märkänä tai kuivava tai syömättä tai juomatta kotiin, ei väliä, en jaksa tapella.
Ehkä olet vertaisesi kanssa sitten lapsen tehnyt.

[QUOTE="Huoh";21995410]Kuulostat ap. hieman yksinkertaiselta tyypiltä Tuo otsikokin...hihii kivaa, vaippa on varmaan ihan märkä, hihii. Miehet on miehiä hihhii. En jaksa tapella mieheni kanssa, kunhan ottaa pariksi tunniksi viikossa tuon lapsen, tulkoon vaippa märkänä tai kuivava tai syömättä tai juomatta kotiin, ei väliä, en jaksa tapella.
Ehkä olet vertaisesi kanssa sitten lapsen tehnyt.[/QUOTE]

Mähän tossa sanoin, että tuo nauruhymiö tuli tuonne vahingossa ja sitä ei sieltä enää pois saa. Ja toisekseen mä tunnen exän sen verran hyvin, että tiedän kannattaako mun liikaa stressata ja tapella sen kanssa, vai välillä vain antaa tiettyjen asioiden olla.
Ja tosiasia on se, että kyseinen ihminen on lapsen isä ja sillä on oikeus tavata lastaan halusin minä sitä tai en.
Niin ja minä sanoin exälle että kait teillä on jotain ruokaa, että lapsella on varmasti nälkä, kun juuri heräsi, niin sanoi joo, joten mun on luotettava että on antanut lapselle syömistä.

Mähän tossa sanoin, että tuo nauruhymiö tuli tuonne vahingossa ja sitä ei sieltä enää pois saa. Ja toisekseen mä tunnen exän sen verran hyvin, että tiedän kannattaako mun liikaa stressata ja tapella sen kanssa, vai välillä vain antaa tiettyjen asioiden olla.
Ja tosiasia on se, että kyseinen ihminen on lapsen isä ja sillä on oikeus tavata lastaan halusin minä sitä tai en.
Niin ja minä sanoin exälle että kait teillä on jotain ruokaa, että lapsella on varmasti nälkä, kun juuri heräsi, niin sanoi joo, joten mun on luotettava että on antanut lapselle syömistä.

Kaikkea paskaa sitä lasten kustannuksella ihmiset touhuaakin...

No huh. "En minä voi tietää mitä ne kahdestaan ollessa tekee, en minä viitsi lapsen hoitoon koskevista asioista sanoa exälle kun ei se kuitenkaan kuuntele tai suuttuu". Plaaplaaplaa.
Minä en lastani antaisi hoitoon ollenkaan, jos en voisi luottaa että hänet myös hoidetaan kunnolla. Vaipat vihdetaan ja ruokaa ja juomaa myös saa. Olisi sitten miten lapsen isä, ja miten vaan lapsi halukas isäänsä tapaamaan. Hei järki, älä jätä!

Miten mun korvaan tää kaikki kuulostaa nyt vaan siltä, et kaikki haluaa oikein paisutella ja värittää tän ap:n tarinan mahdollisimman kamalaksi ja päivitellä ja tuntea itse ylemmyyttä. Oikein tartutaan jokaiseen sanaan. Ei tässä nyt oikeesti niin kauheen vakavasta tilanteesta ollut kyse. Kohta varmaan joku tekee lastensuojeluilmoituksen. Relatkaa! :)

Yhteistyössä