mahdotonmies !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WinniePooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WinniePooh

Vieras
Se on nyt sellainen juttu että satuin huomaamaan sinun osoiteen avovaimoni ( & lapseni äiti ) messengerissä (huomasin siksi kun luulin että olin jättänyt oman mesen päälle).

Homman nimi on nyt tämä:

Et ota enää mitään yhteyttä avovaimooni !

- Johtuen siitä että elät puutteessa ja suurimaksi osaksi sinun keskustelusi täällä kaksplussa liittyy VAIN ja AINOASTAAN seksiin. Vaikka väitätkin ettet pettäisi, mutta kun en HALUA että kukaan MIES keskustelee vaimoni kanssa seksistä.

Ja jos et usko minua:

Saat kokea miltä tuntuu kun tulen luoksesi 193Cm/135Kg kroppani kanssa. Ja en todellakaan tarvitse 2 iskua jotta ottaisit lukua (tullut sen verran kokeiltua usemman ihmisen kanssa nuoruudessa). Väkivaltainen en ole mutta on asioita joita en sulata ja tämä on yksi niistä.
Asiasta tietämättömät ei tiedä mistä on kyse joten heille tämä on aika epäselvää. Mutta eipä se heille kuulukkaan.

Ja jos nyt todellakin joutuisin sinut anonyymi nickkisi takaa etsityttämään niin silloin emme todellakaan juttelisi kun tapaamme..

Ja olen joutunut ennenkin ihmisiä etsimään pelkän anonyymi nimen takaa(en henkilökohtaisista syistä), ja siihen ei mennyt kovinkaan pitkään(ainoastaan 8päivää).

Joten pysytkö erossa hyvällä vaiko sitten vasta pahalla?

BTW: En todellakaan paljasta vaimoni nickkiä tässä, sillä uskon tämän äidinmaidosta kiihottuvan "kypsän" miehen sen jo tietävän.

Voi tsiisus!!! Ollaanpa sitä nyt niin kovia et ihan minuakin alkoi pelottaan! Kuulostaa siltä kuin tälle palstalle olisi poikennut joku murkku ikäinen

Joo, tiedän sen mahdottomanmiehen, ja se kyllä on kaikkea muuta kuin mahdoton, pikemminkin erittäin säälittävä tapaus.. Mut kaikki ei ole täysillä varustettuja eikä ne voi sille yhtään mitään.

Ei kenellekkään ole tullut mieleen että entäpäs jos tämä WinniePooh olisikin mahdotonmies joka yrittää kalastaa mainetta mainiomies nimelle tekaisemalla että olisi jonkun naisen varastamassa...?

Yhteistyössä