mahdollinen raskaus ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BK

Vieras
Ovulaatio oli viisi päivää sitten. Olen juonut nyt kolmena iltana kuoharia ja viiniä noin 7lasillista per ilta. Onko tästä vielä vaaraa mahdolliselle alkiolle? Tietysti joku sanoo ettei olisi pitänyt juoda mutta pakkohan se on yrittää hauskaa pitää vaikka vauvaa yrittäisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja BK:
Ovulaatio oli viisi päivää sitten. Olen juonut nyt kolmena iltana kuoharia ja viiniä noin 7lasillista per ilta. Onko tästä vielä vaaraa mahdolliselle alkiolle? Tietysti joku sanoo ettei olisi pitänyt juoda mutta pakkohan se on yrittää hauskaa pitää vaikka vauvaa yrittäisikin.

no tuskimpa on! Moni juo paaaljon pidemmälle asti tietämättään, ja osa valitettavasti myös tietäessään.

Alkuperäinen kirjoittaja BK:
no hyvä että olette tuota mieltä. Niin minäkin oikesti olen mutta nyt yhtäkkiä alkoi syyllisyys kalvamaan.

Niin kalvoi muakin aikoinaan, vaan kun terkkari lohdutti etten ole voinut vahinkoa aiheuttaa niin unohtui koko asia. :)

missäs vaiheessa se istukka kehitty? sen jälkeenhän se alkaa vasta sikiöön vaikuttamaan. yleensä on sanottu, että ennen menkkojen poisjäämistä nautitulla alkoholilla ei ole vaikutusta.

Yhteistyössä