mahdollinen opiskelu,muutto toiselle paikkakunnalle ja ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "runotar"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"runotar"

Vieras
Eli tarkoitus olisi hakea ensi keväänä opiskelemaan. Mutta alalle vaikea päästä, joten varmaa ei ole. No mies tukee minua ja meillä pienet lapset ja puhui tänäänkin että muutetaan yhdessä sinne paikkakunnalle minne pääsen opiskelemaan jos pääsen. Noh, itse suunnittelen eroa. Olen erosta puhunutkin ja huonosta suhteesta miehelle mutta turhaan. Suuttuu ja seuraavana päivänä taas käyttäytyy normisti. Kyse meidän erilaisuudesta. En voi elää kaverisuhteessa jossa nyt eletään. Mies hyvä kaveri mutta rakkautta en tunne. Noh, jos eroamme niin muutto lasten kanssa eri asuntoon ja sitten jos pääsen opiskelemaaan niin muutto eri paikkakunnalle. Nyt mietin miten kantsii tehdä? Lasten ja itsen kannalta. Sitä pääsenkö opiskelemaan en tiedä.

Häh, kuin niin raukkamaiselta? Ajattelin tässä lasten kannalta en omani kannalta. En tarkoittanut että en eroa jos en pääse opiskelemaan vaan miten ja missä järjestyksessä näitä kannattaa tehdä. Vai eikö sillä ole väliä.

[QUOTE="runotar";24772685]Häh, kuin niin raukkamaiselta? Ajattelin tässä lasten kannalta en omani kannalta. En tarkoittanut että en eroa jos en pääse opiskelemaan vaan miten ja missä järjestyksessä näitä kannattaa tehdä. Vai eikö sillä ole väliä.[/QUOTE]
Eli sun kysymys kuuluu onko lasten kannalta parempi erota ennen vai jälkeen kun saat opiskelupaikan?

No vastataan sitten siihen. Eroa nyt, muuta sinne paikkakunnalle, mies jää lasten kanssa nykyseen asuntoon.

Ja tänään kerrot miehelle että sen ei tarvi suunnitella muuttoa sun mukana kun et anna sen tulla.

Lapsille vähiten muutoksia. Ole hyvä.

[QUOTE="runotar";24772741]mies ei mitenkään voi pitää nykyistä asuntoa ilman minua tai huolehtia lapsista pitkien työaikojen/matkojen vuoksi. Joten lapset minulla. Capish?[/QUOTE]

Ai sä olet jo miehen kanssa tämän eroasian keskustellu ja hän sanoi näin? Vai miehesikö ei ole kykenevä muuttamaan, vaihtamaan työpaikkaa, vaihtamaan alaa, ainoastaan sinä voit ja sinä päätät koska sen miehellesi kerrot? Jos mies kerran ei voisi yksin jäädä tuohon asuntoon, miten hitossa voit samassa lauseessa sanoa että hänellä on pitkä työmatka? Jos hän muuttaa, työmatka voi olla hyvinkin lyhyt. Capish?

Yhteistyössä