V
"vieras"
Vieras
Miehellä vakipaikka, minä opiskelen. Nettotulot vähintään 2100e/kk, joskus enemmänkin jos teen keikkaa. Yksi lapsi. Säästötilillä 10 000e. Meillä menee vuokrakämppä alta, ja ollaan mietitty, jos ostettaisiin oma. Valmistun 3 vuoden kuluttua sairaanhoitajaksi, eli työllistyminen on melko varmaa, ainakin sijaisena hommia saa tehdä ihan niin paljon kuin jaksaa. Kolmen vuoden päästä tulomme n. tuplaantuu.
Pystyttäisiin mun opiskeluajan lyhentämään lainaa 500-600e/kk, jos ostaisimme kerrostalokolmion joissa yhtiövastike pääasiassa 170-220e/kk. Valmistuttuani voitaisiin lyhentää vaikka tuplasti. Sopivan kokoinen kolmio haluamallamme alueella maksaa 80k-100k, riippuen siitä paljonko on tehty remppaa.
Onko kokemusta siitä, paljonko pankki myöntää lainaa tällaisilla tuloilla vai myöntääkö lainkaan? Tarvitaanko takaajia?
Pystyttäisiin mun opiskeluajan lyhentämään lainaa 500-600e/kk, jos ostaisimme kerrostalokolmion joissa yhtiövastike pääasiassa 170-220e/kk. Valmistuttuani voitaisiin lyhentää vaikka tuplasti. Sopivan kokoinen kolmio haluamallamme alueella maksaa 80k-100k, riippuen siitä paljonko on tehty remppaa.
Onko kokemusta siitä, paljonko pankki myöntää lainaa tällaisilla tuloilla vai myöntääkö lainkaan? Tarvitaanko takaajia?