R
raskaana
Vieras
Kuvittelen että olen raskaana. Kuukautiset on nyt jo yli viikon myöhässä (normaalisti eivät heitä kuin viikon pari) eikä alkamisesta ole merkkejä. Itseasiassa odotin kuukautisia alkaviksi melkein pari viikkoa, kun oli sen kaltaiset oireet: mahan vihlailu molemmin puolin, menkkamainen kipu, vatsa sekaisin, todella ärtsy olo, palelu. Sitten nuo oireet on hiipunut, myös pms-oireet on hävinneet, ja valkovuoto on normaalia (normaalisti mulla ei ennen menkkoja ole lainkaan valkovuotoa). Kun nousen nopeasti istumasta seisomaan niin alavatsaa repäisee/vihlaisee. Tuossa viikko sitten, suurinpiirtein silloin kun kuukautisten ois kuulunu alkaa, minulla oli kauhea vatsakipu, alkoi ylämahasta ja levisi koko mahaan, sitten hellitti ja pelkkä alavatsa jäi araksi
li hankala nukkua kun mahaa painoi ja se tuntui kuin ""revähtäneeltä"", myös kävely ja kaikki tärinä tuntuivat repivän mahaa ja painelu teki kipeää. Parissa päivässä se meni täysin ohi, ja mitään vuotoa ei missään vaiheessa tullut. Raskaus olisi tavallaan ihana asia, tavallaan ei: miesystäväni ja minä juuri erottiin!!Olisi surkuhupaisaa, että nyt sitten olisin pamahtanut raskaaksi, kun melkein kolme vuotta oltiin ilman ehkäisyä (vaikkei varsinaisesti yritetty lasta). Ajattelin huomenna tehdä testin...