Mahan palautuminen synnytyksen jälkeen

Millä konsteilla olette saaneet mahan ennalleen synnytyksen jälkeen tai lähinnä, oletteko käyttäneet tukialushousuja, tehneet vatsalihasliikkeitä vai mikä olisi paras keino löysän mahanahan kiristämiseksi :/ ?
Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä ja kokemuksista!
 
Mikään ei siihen nahkaan auta, muu kuin aika... Mun maha oli järkyn iso ja sit synnytyksen jälkeen vielä aloin laihuttamaan. Nyt tyttö on 2,5v, toinen tulossa ja samaan nahkaan saan osan mahasta laittaa :headwall:
 
Karri
Mulla oli vatsa aivan äärikäyrillä eli iso. Raskausaikana en lihonut muuten ollenkaan, kaikki paino tuli ulos lapsen mukana. Mutta nyt olen lihonut pari kiloa ja vatsa on valtava edelleen. Lopetin juuri syömisen kun vatsa on niin iso, vaikken ole uudestaan raskaana.
 
Täällä kans yks möhömaha tuskailee,että miten sais mahaansa pienemmäksi!!??Mulla synnytyksestä vuosi ja maha se vaan rellottaa.Tympäsee ku farkun liitingin päälle jää röllöttämään mahoton makkara!!:headwall: Ei kai se auta ku ruveta hulluna veivaamaan vatsalihasliikkeitä,ku kehtaisi. Paljon mukavempi on kölliä illalla sohvalla ku rehkiä lattialla!! No jospa se joskus katoaisi,tuo röllykkä =)
 
Katiaana
EI SE MIHINKÄÄN LÄHDE. KERRAN VENYTETTYNÄ SE ON JA PYSYY... EIKÖS SE OLE SAMA KUN VANHA VILLAPAITA VENÄHTÄÄ, EI SITÄ TAKAS SAA..... :LOL:

MULLA 3 LASTA JA HYVÄSTI OLEN HEITTÄNYT SILEÄLLE MAHALLE. MINUN MAHANI ON LÖYSÄ PULLATAIKINA JA VAIKKA TEIN TAANOIN 100 VATSALIIKETTÄ PER PÄIVÄ, NAHKA PYSYI... "LÄSKI" PINENI JA LIHASTA TULI, MUTTA NAHKA ON JA PYSYY... =)

JOKU ON VÄITTÄNY MULLE ETTÄ SE LÄHTEE JOS JUMPPAA KOVIN, MUTTA MINÄ EN USKO. TOKI IHMISET ERILLAISIA, JA NAHKAKIN LIENEE JOILLAKIN ERINLAISTA??!!
MUTTA JOTENKIN EPÄILEN VAHVASTI ETTÄ JOS 3KIN LASTA TULEE TASAISIN VÄLIAJOIN, VOI SILEÄLLE VATSALLE SANOA MOI MOI! :ashamed:
 
Jos
Jos ihossa on hyvät kollageenit eli ei myöskään tule raskausarpia niin mahan palautuminen voi olla hyvinkin mahdollista. Mutta semmoiset kudostyypit, joihin tulee raskausarpia jäävät usein myös helpommin roikkumaan ns. kengurupusseiksi. Eikä niihin auta mikään... Kokemusta on. Mutta ne vatsalihakset on toki muuten hyväksi, vaikka itellä ei nahka kyllä mitenkään siitä muuttunut ;)
 
No kyllä raskauden myötä tahtoo jokaiselle jäädä nahkariepu eikä se siitä entiselleen palaudu :LOL: toki on langanlaihoja ihmisiä joihin ei kymmenenkään raskausta jätä jälkeensä mitään,mut todella harvinaista että kerran saatikka useammin synnyttänyt nainen palautuis tyttömäiseen kroppaansa!!nou nou!!se tytön kaunis kroppa on muuttunu raskauden ja synnytyksen myötä äidin kropaksi =)
 
Mahan todellakin sa pois jos tekee kovasti töitä!Itselläni oli TODELLA iso maha vielä laitokselta lähdettäessä ja nyt vuoden kuluttua ei ole tietoakaan.Urheilua kyllä harrastan lähes päivittäin, mutta jos halua on niin tietdättepä mitä tehdä! ;)
 
Onko kukaan käynyt plastiikkakirurgilla jyväskylässä poistattamassa sitä suurta jämää mikä jää kun laihduttaa ja on treenannut vatsan muuten kuntoon. Mulle jäi älytön LÖLLÖ vielä treenin jälkeen ja kysynkin minkä hintaista oli jos joku on käynyt poistattamassa sen? Kiinnostaisi kovasti tietää mitä maksaa?????
 

Yhteistyössä