Maha vetelänä ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiteli

Jäsen
05.06.2007
517
0
16
Onko muilla mennyt näin, että kun koko raskauden ajan oikeastaan kärsii enemmänkin ummetuksesta, niin lopussa on suorastaan ripulia?

Kahtena päivänä tullut jo aivan velliä, mutta kumminkin ilman supistuksia.
Enteileekö tää synnytystä vai pitäiskö olla supistukset mukana?

Mitään tautia ei ole, koska maha ei yhtään kipeä.

rv 37+3

Mulla molemmissa raskauksissa ollut ummetusta ja molemmat myös käynnistynyt niin että oli ihan kuralla. Esikoisesta aloin paskomaan aamulla ja tyttö syntyi sitten samana päivänä vielä . Kaikki tuli vetenä! söin vaikka mandariini lohkon,niin sai vessaan juosta. Kuopuksesta alkoi edellisenä iltana paskominen ja seuraavana päivänä tuli tyttö. Eikä mulla ainakaan supistellut.

Mulla oli noin kuukausi sitten parina aamuna ihan "vesiripulilla" mutta tässä sitä vielä ollaan.

Tänä aamuna myös, mutta nyt ehkä jo enteileekin jo jotain. Sunnuntaina supisteli ja eilen äitipolilla oli kunnon ronkkausta josko siis lähtisi käyntiin.

Nyt rv 38+5.

Se hyväpuoli tässä on että huomenna viimeistään käynnistetään joten ei tarvi enää pitkään odotella. (vauva on hieman suurehko)

Oi oi ....voiskos tuo todella pitää piakkaansa...mulla meni eilen maha sekasin ja yöllä heräsin kun oli huno-olo... Odottelen siis jos supistukset palaisivat...Eilen kun kävin neuvolassa niin on lieviä raskausmyrkytys oireita ja sitä kun en todella kaipaa tähän... Paikat olis jo reilu 2 cm auki...peukut pystyyn jotta pääsis laitokselle :D

Mulla on ollu ´paikat kypsänä rv 34 asti+kohdunsuu auki ja sanottiin että tulee ihan millon vaan.Eilen äiti polilla irroteltiin kalvoja käsin että tulis supistuksia mutta ei oo näkyny... :whistle:

Tänään poks 39+0!

Mulla on kyllä kans maha toiminu hyvin aina ennen synnytyksen alkamista,myös nyt.Tosin se saattaa johtua mulla nyt ihan noista maksalääkityksistä joissa se on sivu oireena.Noh,ootellaan.Eiköhän tää täältä pian tuu. ;)

Mulla ollut kaikista synnytyksistä ensioireena se, että maha menee veteläksi. Siis jo ennen säännöllisten supistusten alkua, mutta mulla onkin ollut epäsäännöllisesti supistuksia, sellaisia kestettävän siedettäviä n 1 viikko ennen kuin synnytys on alkanut.

Ja vatsa mennt veteläksi 24-48h ennen synnytyksen alkua. Luontoäidin tapa tyhjentää suoli, ettei tarvitse peräruiskua? ;)

Yhteistyössä