maha kipeä koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
syön säännöllisesti ja terveellisesti, maha silti kipeänä joka päivä. oksettaa, mahaa kivistää ja kiertää ja vihloo ihan mahdottomasti.

ei tätä ole ollut kuin vasta alta viikko, mutta alkaa tympiä.

onko kellään muulla samanlaista?

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
no, täytyy testata jos Renniellä lähtisi. ei meinaan ennen ole närästys tällä tavalla ilmennyt.

mullakin oli noita .. ja meni niin pahaks et meinasin keskel yötä lähtee sairaalaan, kun se SATTU.
Kävin seuraavana pvänä lääkärin ja sno ettei siel tunnu ainakaan mitään ja piti olla päivä paastolla.Helpotti sillon kyllä.. meni muutama päivä ku piti syödä vähemmän .. ja sit meni ohi.En ole raskaana(tietääkseni).

mulla on usein samaa... on tutkittu lääkärissäkin eikä oikein mitään syytä löydetty... välillä menee pois, mutta välillä etenkin aamusin on tosi paha olo... raskaus on ollu ainut aika mulla jollon tota ei oo ollu.. :)

Saattaa se joku ruokavaliossakin ola, mutta en ole keksinyt mikä...

Mutta emmä ny osannu auttaa kyllä yhtään... toivottavasti menis pikasee ohi! :heart:

niin ja siis suoli toimii kyllä ihan normaalisti :saint:
mun siskolla on kanssa aika paljon ongelmia mahansa kanssa, mutta kun sitä vuosia tutkittiin niin nyt vasta löytyi syy vehnäjauhosta.

mutta kattellaan jos Renniellä helpottaisi nyt (jos on närästystä tosiaan) ja aattelin hilpaista sateeseen hetkeksi kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
tai sitten olet jollekin allerginen jos mahaa särkee.

harvoin allergia ilmenee maha särkynä!

Kyllä se niinkin oireilee, tiiän kokemuksesta ja parin tutunkin lisäks!

niin ja siis suoli toimii kyllä ihan normaalisti :saint:
mun siskolla on kanssa aika paljon ongelmia mahansa kanssa, mutta kun sitä vuosia tutkittiin niin nyt vasta löytyi syy vehnäjauhosta.

mutta kattellaan jos Renniellä helpottaisi nyt (jos on närästystä tosiaan) ja aattelin hilpaista sateeseen hetkeksi kävelemään.

liikunta auttaa mulla melkein parhaiten.. :)

Mut toi sade... :headwall: :headwall: Tosin oon kyl kuumes et emmä ulos pääsis kummiskaan.. mut ei kauheen joulunen ilma silti.. :/

voi peppua :hug: mullakin eilen vähän kuumeili mutta meni ohi onneksi ja sain poteakin rauhassa kun tyttö oli yöhoidossa. on kyllä oikein jouluinen keli :|
mutta nyt mä meen :wave:

no kyl tää tästä...tyttö on siellä isän vanhemmilla niin rauhassa saan potea.. :)

Moikka moi ja toivottavasti nähään illemmalla!! =) :wave:

pystyyköhän ne ultraamaan mun sapen sokeripolilla kun jokatapauksessa ultraavat vauvan?

mulla äitipolilla ultras vauvan ja samalla vilkas mun sappea, ja sanoi että hänestä näyttää kiviltä mutta ei ole varma kun ei ole hänen alaa :)
sitten laittoi ylävatsaultraan, jonka teki vissiin röntgenlääkäri? ja oikein oli nähnyt, kiviä siellä oli.
nyt jonotan leikkaukseen. mutta oli raskausaika vaikeaa, loppua kohti paheni vaiva! synnytyksen jälkeen sitten vähän helpotti

Yhteistyössä