iso kiitos kaikille. jos kipuilu ei hellitä, soittelen äitipolille ja kyselen sieltä jatkotoimenpiteitä.
joten kiitos teille :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:iso kiitos kaikille. jos kipuilu ei hellitä, soittelen äitipolille ja kyselen sieltä jatkotoimenpiteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja cvieras:Onko ulostusongelmia? Suoli tukossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kävin joo, vein Makuuniin leffan ja Rajikselle paketin taas postiin. hissuksiin kävelin kun enää ei kauhean nopsaan pääse![]()
ihanaa että sä saat kunnolla nyt vapaa-aikaa, voit parannella itteäs :hug: mäkin kävin äsken halimassa pönttöä vaihteeksi, saa kattoa loppuuko se huhtikuussa vai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:en, sehän tässä naurattaakin. esikoisen odotus kun oli NIIIIIN ruusuista eikä mitään pahoinvointeja niin tadaa, nyt on sitten senkin eestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:en, sehän tässä naurattaakin. esikoisen odotus kun oli NIIIIIN ruusuista eikä mitään pahoinvointeja niin tadaa, nyt on sitten senkin eestä![]()
Eiks sulla oo esikko tyttö?
Mulla oli poika ja odotus oli niin ihanaa verrattuna kuopukseen, joka sitten oli tyttö. Et joko sulla menee vaivat "väärinpäin" tai sitten nää on vaan vanhankansan höpinöitä...Et kun pojista ei oo vaivaa ja tytöstä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:en, sehän tässä naurattaakin. esikoisen odotus kun oli NIIIIIN ruusuista eikä mitään pahoinvointeja niin tadaa, nyt on sitten senkin eestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mulla oireili suht tohon malliin vatsakatarri :/ Tosin en sen jälkeen kyennyt syömään ollenkaan normaalisti, välillä ei kärsinyt syödä mitään.
Sokeripolilla tuskin naistentautien lekuri käy sappea ultraamaan, mutta kannattaa ottaa neuvolassa asia puheeksi. jos vaikka sitä kautta saisit lähetettä koulukadulle, siellähän niitä ultria otetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:soittelin TAYSiin äsken, eilen illalla kivut tuntui muuttuneen supistuksiksi. tai tämä hölmö ne vasta sitten tunnisti :ashamed:
ei tartte mennä käymään paitsi jos alkavat olla säännöllisiä joten nyt pitäis relata kotona sen minkä pystyy.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Koitahan nyt lepäillä :hug:
Mulle juolahti mieleen osikohan se insuliinipistosten alottaminen sattanut aiheuttaa nuo supistelut?
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Koitahan nyt lepäillä :hug:
Mulle juolahti mieleen osikohan se insuliinipistosten alottaminen sattanut aiheuttaa nuo supistelut?
mä en tiiä :ashamed: mutta kuitenkin oon yli viikon pistellyt... täytyy kysyä siitä sokeripolilla viimeistään.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:millonkas sä uuden luurin saat? tai siis sen nykyisen huoltoon/huollosta?
niin ja just oli Kaksplussassa juttua että isä voi ottaa 1-4 päivää sairaslomaa jos äiti ei pysty hoitamaan lapsia, mutta työnantaja päättää maksaako palkkaa vai eiettä on tässä se mahdollisuus jos tarttee.