4rv menossa verta hiukan tulee lääkäriinkö help?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras..:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Voiko tuo verinen lima vuoto loppua jossain välissä,kun välillä sitä ei tule ja nyt hiukan parempi olo,mut silti pistelee kohdun ja masun kohdille hiukan vaiveammin?
Taidan menettää vauvan :(
Voiko raskaus jatkua tuosta verisestä lima vuodosta huolimatta kun välillä olo paranee?

Vaikuttaa kyllä keskenmenolta, ikävää jos niin on.
Otappa yhteyttä lääkäriin ja kysele sieltä tarkemmin mitä olis viisainta tehdä.
Joskus raskauden aikana saattaa tulla tiputteluvuotoa, mutta hei miten runsasta vuoto sulla on? Ja mimmoista, onko se ollenkaan kuukautisvuodon kaltaista?

Ei ole yhtään kuukautisten tapaista,mutta runsasta on koko ajan vuotaa :(

Mahan turvotus ei tosiaankaan noilla viikoilla selity raskaudella ja jos vointi on tosiaan noin huono kuin kuvailet niin hakeutuisin kyllä lääkäriin. Ei noilla viikoilla keskenmenokaan yleensä noin rajuoireinen ole joten epäilisin sitä kyllä onko siellä kohdussa mitään ollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras..:
Voiko tuo verinen lima vuoto loppua jossain välissä,kun välillä sitä ei tule ja nyt hiukan parempi olo,mut silti pistelee kohdun ja masun kohdille hiukan vaiveammin?
Taidan menettää vauvan :(
Voiko raskaus jatkua tuosta verisestä lima vuodosta huolimatta kun välillä olo paranee?

Vaikuttaa kyllä keskenmenolta, ikävää jos niin on.
Otappa yhteyttä lääkäriin ja kysele sieltä tarkemmin mitä olis viisainta tehdä.
Joskus raskauden aikana saattaa tulla tiputteluvuotoa, mutta hei miten runsasta vuoto sulla on? Ja mimmoista, onko se ollenkaan kuukautisvuodon kaltaista?

Ei ole yhtään kuukautisten tapaista,mutta runsasta on koko ajan vuotaa :(

Mietin kyllä kans, että ei sitä keskenmenostakaan aiheutuvaa vuotoa kovin runsaasti pitäis olla vielä neljännellä raskausviikolla. Olisiko kyseessä ihan vaan kuukautiset? Jos sulla ei yleensä ole paljon vuotoa, ja nyt on, ja noita kipuja muutenkin ym. epätavallisia oireita, niin soita sinne lääkäriin ihan rohkeasti vaan :)

Jos sä ap et kerran ole sitä positiivista raskaustestiä tehnyt, ni voihan se olla kysta, joka on puhjennut kuukautisten alkaessa ja aiheuttaa kipuja. Tai sit se voi olla myooma joka vuotaa.
Mut olen samaa mieltä kuin nanni, et tuossa vaiheessa vuoto ei ole vielä runsasta jos on kyse keskenmenosta. Itselläni oli vuoto niukempaa kuin kuukautisvuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Jos sä ap et kerran ole sitä positiivista raskaustestiä tehnyt, ni voihan se olla kysta, joka on puhjennut kuukautisten alkaessa ja aiheuttaa kipuja. Tai sit se voi olla myooma joka vuotaa.
Mut olen samaa mieltä kuin nanni, et tuossa vaiheessa vuoto ei ole vielä runsasta jos on kyse keskenmenosta. Itselläni oli vuoto niukempaa kuin kuukautisvuoto.

Samaa mieltä edellisten kanssa.
Yhden keskenmenon olen saanut niin, että asiasta ja raskaudesta olen ollut tietoinen. Tämä tapahtui raskauden ekan kolmanneksen loppupuolella. Silloin vuoto oli jo aika runsasta, ja kipujakin ihan "kiitettävästi".
Jos keskenmenoja on jälkeen päin tullut mulle aikaisessa vaiheessa, niin täytyy kyllä sanoa, etten ole niitä ainakaan havainnut.

Puhutaanko todella keskenmenosta rv 4+0?
Minusta kannattaa käydä itseään viisaamassa lääkärillä, jos olo paljon poikkeaa normaalista (ja jos ei aamuun mennessä vähääkään helpota) :hug: !

Yhteistyössä