Magneettikuvauksesta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyyhkis

Uusi jäsen
23.02.2010
24
0
1
Eli minulle on nyt sit viimein tulossa aika ko.tutkimuksiin prolaktiinin takia,arvo oli hiukan yli 900.
Onko se kamala toimitus?Mä kyllä otan rauhoittavaa..
Niin ja saitteko lääkettä prolaktiinin laskuun tms.?
Auttoiko sitten raskautumiseen?
Meillä yritystä jo yli 3v..

Magneettikuvauksessa oon ollut 2kertaa ja sillon kun kuvattiin päätä kehikossa kiinni ja syvällä putkessa liikkumatta 45min. kyllä, OLI KAUHEETA. Mut sinällään siin ei mikään satu tms. se vaa on aika järkkyy olla yksin huoneessa ja siin laitteessa, mut siit selvii. Mulla laitettiin kanyyliä aika kauan käteen, se tietty vähän pisteli.

HYVIN SE MENEE!!!!! :hug:

niin ja raskautumiseen ei mulla siis liittyny kumpikaan kerta.

Eli se putki on vaan ahdas ja se pitää kovaa meteliä, saat kuulokkeet korville ja saat valita niihin radiokanavan ja sitte kuuntelet musaa/höpinää radiosta, kun se kone pitää kamalaa ääntä, mut ottaa rauhassa vaan eikä mieti sitä putkea. Mä pidin silmät kiinni etten nähny mis oon... ja kuuntelin jonku radion juontajien päiväsekoilua :laugh:

*muoks* sul on kädessä sellanen pampula, jos tulee huono olo tai joku ns.hätä tai paniikki nii painat sitä niin toimenpide keskeytetään ja huoneeseen tulee hoitaja

Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Eli se putki on vaan ahdas ja se pitää kovaa meteliä, saat kuulokkeet korville ja saat valita niihin radiokanavan ja sitte kuuntelet musaa/höpinää radiosta, kun se kone pitää kamalaa ääntä, mut ottaa rauhassa vaan eikä mieti sitä putkea. Mä pidin silmät kiinni etten nähny mis oon... ja kuuntelin jonku radion juontajien päiväsekoilua :laugh:

*muoks* sul on kädessä sellanen pampula, jos tulee huono olo tai joku ns.hätä tai paniikki nii painat sitä niin toimenpide keskeytetään ja huoneeseen tulee hoitaja

Yhteistyössä