Tuo oli liian rankasti sanottu! Mä oon pitänyt sua järkevänä. Nyt meni pohja pois... Väkivaltaa en toki kannata, mutta ymmärrän kyllä, että ap:lla keitti yli.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kaikenlaiset ne lapsia kasvattaakin.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:mä mietin että mitä jos ois toisinpäin. Aatellaan että hyytis olis vuosikausia muksinut ex-ukkoaan ja olis tänään saanu tältä sitten vuosien edestä turpaansa. Moniko täällä olisi ihan kauhuissaan ukon teon vuoksi?
Minusta on huolestuttavaa ja surullista, jos nainen, jolla on lapsia, pitää täysin oikeutettuna ja normaalina hakata vastaantulijaa.Alkuperäinen kirjoittaja huisentään:Tuo oli liian rankasti sanottu! Mä oon pitänyt sua järkevänä. Nyt meni pohja pois... Väkivaltaa en toki kannata, mutta ymmärrän kyllä, että ap:lla keitti yli.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kaikenlaiset ne lapsia kasvattaakin.
Hah, kukkatätylit ei välitä kenestäkään muusta kuin itsestään ja siitä että saavat jotain paheksuttavaa. Olishan se kamalaa jos ei joku päivä oliskaan mitään mitä paheksua. Putois elämältä pohja ja tarkoitus pois.Alkuperäinen kirjoittaja ällöttä melkeen:no täysin väärin teki, ei mitään oikeutta lyödä toista.Alkuperäinen kirjoittaja No::flower: Ihan oikein teit!
Menkää kukkahatut vaikka keittämään iltakaffetta..
kukkahattutätylit on tosi nastoja tyyppejä, aidosti välittää muista
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Mitä miehesi tuosta tuumasi?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo. Voi miesparkaa. Kyllä se on tienny mihin on mukkaan lähteny ko minut tahto.
Sen mielipide tästä koko jutusta on että tehin ihan oikein.
On se minun exä meijän vaivoina joka tapauksessa...
Sori,ajattelin jotenkin että olit vaunujen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No ei ollu nyt mukana, mut eipä ollu lapsikkaan... Paskat että sillä mittään hyvää ois sanottavana, unelmaa vaan. Se on sairas ihminen, parhaimpina päivinä ei ees muista etten ole sen vaimo ennää.
kuha vaan soitatte piipaat samoin tein paikalle jos se tulee teidän kotio jotain,ettei tuu pienelle mitään pian.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Huomauttaisin että se on ihan se ja sama, oisko tämän päivästä tapahtunu tai ei, se tollo voi silti keksiä vaikkapa keskellä yötä jonku syyn miksi tahtoo mulle jotaki tehä. Se tosiaan ei vaadi mittään ärsyttämistä, se tyyppi ko sattuu olemaan aika vainoharhanen.
Luultavasti just siellä.Alkuperäinen kirjoittaja jee:porvoossaAlkuperäinen kirjoittaja gh:no oliko ees kemissä?
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:No mä oisin kyllä jättäny ton tekemättä, vaikka syitä ja mielihaluja oiskin. Varsinkin jos exästä on muutenkin ongelmaa, koittaisin vain olla mahdollisimman huomaamaton ja päästä eroon koko tyypistä..
No se on varmaa se... Onneksi se hörhö tuskin muutenkaan ennää kauaa hengissä säilyy.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:kuha vaan soitatte piipaat samoin tein paikalle jos se tulee teidän kotio jotain,ettei tuu pienelle mitään pian.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Huomauttaisin että se on ihan se ja sama, oisko tämän päivästä tapahtunu tai ei, se tollo voi silti keksiä vaikkapa keskellä yötä jonku syyn miksi tahtoo mulle jotaki tehä. Se tosiaan ei vaadi mittään ärsyttämistä, se tyyppi ko sattuu olemaan aika vainoharhanen.
Mä olen kerrankin sun kanssas samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta on huolestuttavaa ja surullista, jos nainen, jolla on lapsia, pitää täysin oikeutettuna ja normaalina hakata vastaantulijaa.Alkuperäinen kirjoittaja huisentään:Tuo oli liian rankasti sanottu! Mä oon pitänyt sua järkevänä. Nyt meni pohja pois... Väkivaltaa en toki kannata, mutta ymmärrän kyllä, että ap:lla keitti yli.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kaikenlaiset ne lapsia kasvattaakin.
Piste.