Mätkäsin ex-ukkoa kuonoon

ann
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
mä mietin että mitä jos ois toisinpäin. Aatellaan että hyytis olis vuosikausia muksinut ex-ukkoaan ja olis tänään saanu tältä sitten vuosien edestä turpaansa. Moniko täällä olisi ihan kauhuissaan ukon teon vuoksi?
Niinpä.
Mistäs sitä tietää olisko tässä tapauksessa jo seuraava Anneli Auer :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja huisentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kaikenlaiset ne lapsia kasvattaakin.
Tuo oli liian rankasti sanottu! Mä oon pitänyt sua järkevänä. Nyt meni pohja pois... Väkivaltaa en toki kannata, mutta ymmärrän kyllä, että ap:lla keitti yli.
Minusta on huolestuttavaa ja surullista, jos nainen, jolla on lapsia, pitää täysin oikeutettuna ja normaalina hakata vastaantulijaa.
Piste.

No
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttä melkeen:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
:flower: Ihan oikein teit!

Menkää kukkahatut vaikka keittämään iltakaffetta.. :whistle:
no täysin väärin teki, ei mitään oikeutta lyödä toista.

kukkahattutätylit on tosi nastoja tyyppejä, aidosti välittää muista :)
Hah, kukkatätylit ei välitä kenestäkään muusta kuin itsestään ja siitä että saavat jotain paheksuttavaa. Olishan se kamalaa jos ei joku päivä oliskaan mitään mitä paheksua. Putois elämältä pohja ja tarkoitus pois. :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ei ollu nyt mukana, mut eipä ollu lapsikkaan... Paskat että sillä mittään hyvää ois sanottavana, unelmaa vaan. Se on sairas ihminen, parhaimpina päivinä ei ees muista etten ole sen vaimo ennää.
Sori,ajattelin jotenkin että olit vaunujen kanssa.

Ja sinähän exäsi tietysti parhaiten tiedät eikä me =)

Huomauttaisin että se on ihan se ja sama, oisko tämän päivästä tapahtunu tai ei, se tollo voi silti keksiä vaikkapa keskellä yötä jonku syyn miksi tahtoo mulle jotaki tehä. Se tosiaan ei vaadi mittään ärsyttämistä, se tyyppi ko sattuu olemaan aika vainoharhanen.

No mä oisin kyllä jättäny ton tekemättä, vaikka syitä ja mielihaluja oiskin. Varsinkin jos exästä on muutenkin ongelmaa, koittaisin vain olla mahdollisimman huomaamaton ja päästä eroon koko tyypistä..

Huomauttaisin että se on ihan se ja sama, oisko tämän päivästä tapahtunu tai ei, se tollo voi silti keksiä vaikkapa keskellä yötä jonku syyn miksi tahtoo mulle jotaki tehä. Se tosiaan ei vaadi mittään ärsyttämistä, se tyyppi ko sattuu olemaan aika vainoharhanen.
kuha vaan soitatte piipaat samoin tein paikalle jos se tulee teidän kotio jotain,ettei tuu pienelle mitään pian.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No mä oisin kyllä jättäny ton tekemättä, vaikka syitä ja mielihaluja oiskin. Varsinkin jos exästä on muutenkin ongelmaa, koittaisin vain olla mahdollisimman huomaamaton ja päästä eroon koko tyypistä..
Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
kuha vaan soitatte piipaat samoin tein paikalle jos se tulee teidän kotio jotain,ettei tuu pienelle mitään pian.
No se on varmaa se... Onneksi se hörhö tuskin muutenkaan ennää kauaa hengissä säilyy.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huisentään:
Kaikenlaiset ne lapsia kasvattaakin.
Tuo oli liian rankasti sanottu! Mä oon pitänyt sua järkevänä. Nyt meni pohja pois... Väkivaltaa en toki kannata, mutta ymmärrän kyllä, että ap:lla keitti yli.
Minusta on huolestuttavaa ja surullista, jos nainen, jolla on lapsia, pitää täysin oikeutettuna ja normaalina hakata vastaantulijaa.
Piste.
Mä olen kerrankin sun kanssas samaa mieltä :D

Ja miten sä voit hyytis väittää, ettei vaikuta lapseen? Totta helvetissä sun henkinen tila vaikuttaa. Eikä ole tarkoitus vittuilla. Olen itsekin toipumassa masennuksesta ja kärsin vaikeasta ahdistuksesta, hoidossa asia on mutta ihan varmasti vaikuttaa jollain tasolla lapsiin, vaikka kuinka hyvin hoitaisin. Ei lapset tyhmiä ja tunteettomia ole, vauvatkaan.

ä m
Väkivalta ei ole missään muotoa suotavaa.Aivan kuin sillä yrittää jotain itsetuntoa kohottaa mutta asiassa käy päinvastoin.ei ole ihminen normaali/terve jos jonkunlaisen tyydytyksen saa siitä kun toista lyö tms.
Höpö hommaa puolustaa kenenkään millään tavoin ap.ta kyseisessä asiassa.
Astetta tökerömpi on ihminen joka lyö toista

hohhoijaa
seuraavaa tarinaa odotellessa juon kupin kahvia :xmas:

se voiski olla taas jotain kamalaa mikä pitäis puoli palstaa jännityksessä. Tässä on se hyvä puoli ettei tarvii hakea kirjastosta kirjoja =)

Yhteistyössä