vieras
susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
Mulle se vaan oli iso juttu. Koska mittään en ole eläissäni niin pelänny ko sitä äijää. Niin matalaksi se minut lyttäsi, pilasi minun elämän, minun persoonan, itsetunnon, kaikki.... Se, että kerranki nousin sitä vastaan ja ihan tuosta noin vaan, mulle se on saavutus. Hyvä olo siksi, että tuntuu ko ois päässy tason ylemmäs, voittanu pelkonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
No voi ei. :$Alkuperäinen kirjoittaja :D:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Dude:white trash meininkiä
Vai olisiko noihin ongelmiin syynä sittenkin alkoholismisi ja kaman veto?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulle se vaan oli iso juttu. Koska mittään en ole eläissäni niin pelänny ko sitä äijää. Niin matalaksi se minut lyttäsi, pilasi minun elämän, minun persoonan, itsetunnon, kaikki.... Se, että kerranki nousin sitä vastaan ja ihan tuosta noin vaan, mulle se on saavutus. Hyvä olo siksi, että tuntuu ko ois päässy tason ylemmäs, voittanu pelkonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
silti. mä en vaan antaisi itselleni anteeksi jos minusta tulisi lyömisen takia hetkellisesti onnellisempi olo. se lähinnä kertoisi et olisin vajonnu samalle tasolle.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulle se vaan oli iso juttu. Koska mittään en ole eläissäni niin pelänny ko sitä äijää. Niin matalaksi se minut lyttäsi, pilasi minun elämän, minun persoonan, itsetunnon, kaikki.... Se, että kerranki nousin sitä vastaan ja ihan tuosta noin vaan, mulle se on saavutus. Hyvä olo siksi, että tuntuu ko ois päässy tason ylemmäs, voittanu pelkonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
Vähättelet naisen hakkaamista ja vuosikausia jatkunutta alistamista. Tutkipa hieman omien korviesi väliä. Asuuko siellä kenties psykopaatti joka haluaa kiusata niitä, jotka ovat kuivilla ja selviytyneet rankasta menneisyydestä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai olisiko noihin ongelmiin syynä sittenkin alkoholismisi ja kaman veto?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulle se vaan oli iso juttu. Koska mittään en ole eläissäni niin pelänny ko sitä äijää. Niin matalaksi se minut lyttäsi, pilasi minun elämän, minun persoonan, itsetunnon, kaikki.... Se, että kerranki nousin sitä vastaan ja ihan tuosta noin vaan, mulle se on saavutus. Hyvä olo siksi, että tuntuu ko ois päässy tason ylemmäs, voittanu pelkonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
No varmasti silläki on ollu osansa. Enpä ois ensimmäistäkkään ryyppyä ottanu ilman exän painostusta. Muistan että inhosin alkoholin hajuaki teininä... Enkä ymmärtäny miks esim koulukaverit harrasti ryypiskelyä. Noh, niin vaan ihastuneena ja alistettuna miellyttämisenhaluisena ja naiivina tyttösenä tein kuten poikakaveri käski ja tavasta tuli riippuvuus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai olisiko noihin ongelmiin syynä sittenkin alkoholismisi ja kaman veto?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulle se vaan oli iso juttu. Koska mittään en ole eläissäni niin pelänny ko sitä äijää. Niin matalaksi se minut lyttäsi, pilasi minun elämän, minun persoonan, itsetunnon, kaikki.... Se, että kerranki nousin sitä vastaan ja ihan tuosta noin vaan, mulle se on saavutus. Hyvä olo siksi, että tuntuu ko ois päässy tason ylemmäs, voittanu pelkonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:susta tuli siis ex kaltainen. kokemuksesta ja tällä hetkellä menossa olevasta tutkinnasta sanon et en olisi itsestäni ylpeä vaikka kuin oon kärsiny.
Something wrong with this song?Alkuperäinen kirjoittaja Dude:white trash meininkiä
Esikoisen isä, mutta sen lapsen olen joutunu hautaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ?:oliko se ex sun lapsen isä???
Ok. Hyvä että olet hakenut apua :hug: Koita kuitenkin muistaa huolehtia itsestäsi, uni on todella todella tärkeää pienen vauvan vanhemmalle! Toivottavasti pääset pian takaisin jaloillesi.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:En mie kovin hyvin voi, masennus ym. Ja sitä hoidettaan kyllä. Ja lapsella ei ole mittään hättää vaikka mie en ihan kunnossa olekkaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei Hyytis. En sano tätä ollenkaan pahalla. Oon seuraillut viestejäsi jo jonkun aikaa. Siis joskus lukenut sun avauksia. Kuvittelen saaneeni jonkinlaisen käsityksen siitä ,mitä sun elämä oli ennenkuin vauvanne syntyi. Mut nyt viimeaikoina sulta on alkanut tulemaan vähän huolestuttavaa tekstiä Sä et nuku, purat aggressiota fyysisesti mieheesi ja exään ainakin.. Voitko sä oikeesti nyt ihan hyvin? Oon huolissani sen takia, että nyt sulla on se pienikin huolehdittava itses lisäksi. Älä loukkaannu, tää e oo mitään vittuilua, oikeesti vähän mietityttää sun vointi
Mulla onki ollu sinua ikävä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja +:ensinnäkin eiks se ole kuollut? ja toiseksi ... sähän asut jossain korvessa jossa ei naapureita lähimaillakaan, miten se sun kuollut exäs on eksynyt sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla onki ollu sinua ikävä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja +:ensinnäkin eiks se ole kuollut? ja toiseksi ... sähän asut jossain korvessa jossa ei naapureita lähimaillakaan, miten se sun kuollut exäs on eksynyt sinne?
Turha kuitenkaan vaivata asialla itseään. Nyt kun sait vähän purkaa tuntojasi, toivotaan, että se auttaa sinua pääsemään yli vaikeista asioista menneisyydessäsi. Ehkä joskus vielä ajattelet exästä niin, että hän ei merkitse yhtään mitään. Olet nyt kuitenkin paljon vahvempi kuin silloin alistettuna. Parasta olisi nyt jättää ex unholaan ja toivoa, ettet kohtaisi häntä enää. Ja jos kohtaatkin, niin enää et välttämättä joudu tunnekuohun valtaan.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kato prkl, se pisti viestin "saat nähä että teit pahan virheen" :xmas: Oukhei, minun hyvä mieli vaihtu nyt katumukseen. :snotty:
Mä en tunne ap:ta enkä sen elämäntarinaa yhtään. Ehkä inhimillisestä näkökulmasta tajuan ton hetkellisen "voimaantumisen" siitä, että saa nousta entistä alistajaansa kohtaan... Mutta en mä silti kävis sitä kamalasti hurraamaan. Mä oon niin yksinkertanen, etten osaa ajatella väkivallasta, että "jos eksä on x vuotta ollut väkivaltainen ja/ tai jos se on ollut x kertaa viihtellä ja/ tai x kertaa uskoton ja muita lisämomentteja, niin sitä kohtaan saa olla väkivaltainen". Mun mielestä on selkeintä pyrkiä siihen, että kukaan ei oo ketään kohtaan väkivaltainen.Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Jos tämä olisi ollut miehen kirjoittama, siis sellaisen miehen jota ex-puoliso olisi vuosikaudet pahoinpidellyt ja terrorisoinut, niin tuskinpa palsta kovasti kauhistelisi. Tietysti jos oikeasti olisi sairaalakuntoon hakannut, mutta "terve" nokkaanveto on nyt kuitenkin vähän eri asia. Ei ehkä fiksua tai laillista, mutta mielestäni täysin ymmärrettävää ja inhimillistä. Ja erityisesti mielestäni on parempi, että uhri luopuu uhrin roolistaan ja antaa takaisin, vaikka sitten vähemmänkin viisaasti. Kummia jeesustelijoita aina liikenteessä.Alkuperäinen kirjoittaja hä?:Öh, miksi innostuneet aplodit tapahtuneesta? Vaikka mies ilmeisestikin on ollut kusipää. Väkivalta on ihan perseestä. Aina. Jos tämä olis ollut miehen kirjoittama, joka olisi lätkäissyt naamaan ex-vaimoaan, vastaukset olisivat melko toisenlaisia.
mitäs tää meinaa?Alkuperäinen kirjoittaja +:ensinnäkin eiks se ole kuollut? ja toiseksi ... sähän asut jossain korvessa jossa ei naapureita lähimaillakaan, miten se sun kuollut exäs on eksynyt sinne?
mun ja hyytiksen oma kivaa tai siis mun.. älkää ottako liian tosissaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs tää meinaa?Alkuperäinen kirjoittaja +:ensinnäkin eiks se ole kuollut? ja toiseksi ... sähän asut jossain korvessa jossa ei naapureita lähimaillakaan, miten se sun kuollut exäs on eksynyt sinne?