Mä vihaan sua ****!!!

  • Viestiketjun aloittaja I HATE YOU!
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja I HATE YOU!:
Omalle lapselleskin valehtelet suut ja silmät täyteen.
No oletko itsekään yhtään parempi ihminen kun katsot vain sivusta kun lapsi kärsii?
Missäkohtaa sanoin, etten asialle ole mitään tehnyt?
No kerropa kuinka olet.
Enpä katso asiakseni kertoa tuikituntemattomalla siitä.
Arvatenkin et mitään.

Valmis olet vihaan ja toivomaan pahaa. arvaas millaisen kuvan SINUSTA saa? Herää epäilys, että olisiko sinussa itsessäsi jotain syytä tuon tuttavasi käytökseen :whistle:
Sä et yritä tuolla mitään muuta kuin onkia lisää yksityiskohtia.
En kerro enempää.
Minä tiedän mitä olen tehnyt lasta auttaakseni. Se riittää minulle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena:
Ymmärrän tämän vihan, kun kyseessä on valehteleva, manipuloiva ja ties millainen henkilö... tiedän tunteen |O :/
Niin ainakin ymmärsin, että valehtelua, manipulointia yms. on tapahtunut jopa lasten kustannuksella... Riittäähän noita, paras kun pysyt kaukana.
Sitä on tapahtunut nimenomaan eniten lasten kustannuksella. Surullista kyllä.
 
veras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja I HATE YOU!:
Omalle lapselleskin valehtelet suut ja silmät täyteen.
No oletko itsekään yhtään parempi ihminen kun katsot vain sivusta kun lapsi kärsii?
Missäkohtaa sanoin, etten asialle ole mitään tehnyt?
No kerropa kuinka olet.
Enpä katso asiakseni kertoa tuikituntemattomalla siitä.
Arvatenkin et mitään.

Valmis olet vihaan ja toivomaan pahaa. arvaas millaisen kuvan SINUSTA saa? Herää epäilys, että olisiko sinussa itsessäsi jotain syytä tuon tuttavasi käytökseen :whistle:
Sä et yritä tuolla mitään muuta kuin onkia lisää yksityiskohtia.
En kerro enempää.
Minä tiedän mitä olen tehnyt lasta auttaakseni. Se riittää minulle.
Eli sulla ei ole oikeastaan muuta kerrottavaa kuin että vihaat sitä ja toivot hälle pahaa. Tämän perusteella olen aivan varma ettet itsekään ole täysin syytön asioiden tilaan. Helppo se on räksyttää ja syyttää muita, helpompaa kuin ottaa itse vastuu omasta onnesta ja jättää paskatyypit omaan arvoonsa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Juu, ylimaallinen oikeuden miekka sivaltaa nyt ihmiskunnan poikki ja niittää syntiset :p

Kuinka moni mamma miettii että minun tuttuko täällä meuhkaa..?
Mun puolesta muut "syntiset" saa ihan rauhassa tallustaa telluksella. Mutta tiedän että tämä eräs ihminen tulee saamaan ansionsa mukaan.
Sen verran raotan verhoa, että kun hänen lapsensa kasvavat isommiksi, alkaa hänen vaikeutensa.
Meinaatko sä sivusta katsoa kun lapset kärsii? Tai ei ehkä kärsi mut elää valheessa.. jos se romuttaa niitten elämän myöhemmin?

Vai onko edes näin vakava asia kyseessä?
Enhän mä ole sanonut että hän on kiusannut OMIA lapsiaan!! Valehtelee ja manipuloi kyllä.

 
veras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Juu, ylimaallinen oikeuden miekka sivaltaa nyt ihmiskunnan poikki ja niittää syntiset :p

Kuinka moni mamma miettii että minun tuttuko täällä meuhkaa..?
Mun puolesta muut "syntiset" saa ihan rauhassa tallustaa telluksella. Mutta tiedän että tämä eräs ihminen tulee saamaan ansionsa mukaan.
Sen verran raotan verhoa, että kun hänen lapsensa kasvavat isommiksi, alkaa hänen vaikeutensa.
Meinaatko sä sivusta katsoa kun lapset kärsii? Tai ei ehkä kärsi mut elää valheessa.. jos se romuttaa niitten elämän myöhemmin?

Vai onko edes näin vakava asia kyseessä?
Enhän mä ole sanonut että hän on kiusannut OMIA lapsiaan!! Valehtelee ja manipuloi kyllä.
No eikö se nyt ole yhtä paha ketä lapsia hän kiusaa, puuttua siihen pitää silti!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sinusta pienelle lapselle kiusan/koston tekeminen tervettä?
No ei helvetissä ole, mutta ei ole sekään että seuraat sellaista vain vierestä ja homma jatkuu!!!
Lueppa nyt muutkin vastaukseni. Olen monta kertaa kertonut, että OLEN tehnyt asialle "jotakin"!!!!!!!!!!!!!!!!! EN seuraa vierestä!!!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sinusta pienelle lapselle kiusan/koston tekeminen tervettä?
No ei helvetissä ole, mutta ei ole sekään että seuraat sellaista vain vierestä ja homma jatkuu!!!
Lueppa nyt muutkin vastaukseni. Olen monta kertaa kertonut, että OLEN tehnyt asialle "jotakin"!!!!!!!!!!!!!!!!! EN seuraa vierestä!!!!!!!
MITEN sitten on mahdollista että SAMA JATKUU EDELLEEN???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja I HATE YOU!:
Omalle lapselleskin valehtelet suut ja silmät täyteen.
No oletko itsekään yhtään parempi ihminen kun katsot vain sivusta kun lapsi kärsii?
Missäkohtaa sanoin, etten asialle ole mitään tehnyt?
No kerropa kuinka olet.
Enpä katso asiakseni kertoa tuikituntemattomalla siitä.
Arvatenkin et mitään.

Valmis olet vihaan ja toivomaan pahaa. arvaas millaisen kuvan SINUSTA saa? Herää epäilys, että olisiko sinussa itsessäsi jotain syytä tuon tuttavasi käytökseen :whistle:
Sä et yritä tuolla mitään muuta kuin onkia lisää yksityiskohtia.
En kerro enempää.
Minä tiedän mitä olen tehnyt lasta auttaakseni. Se riittää minulle.
Eli sulla ei ole oikeastaan muuta kerrottavaa kuin että vihaat sitä ja toivot hälle pahaa. Tämän perusteella olen aivan varma ettet itsekään ole täysin syytön asioiden tilaan. Helppo se on räksyttää ja syyttää muita, helpompaa kuin ottaa itse vastuu omasta onnesta ja jättää paskatyypit omaan arvoonsa.
Jos asia mielestäsi on noin, asia selvä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Huomaa, että elämme joulua... Onks pakko olla sukulaisten kanssa tekemisissä?
Luojan kiitos, tämä ihminen EI ole minun sukulaiseni.
Miksi olet sitten tekemisissä? Vaikka olisi anoppi. Eihän anoppia tarvitse edes nähdä. Ei se ole välttämätöntä.
En ole enää tekemisissä.
Varmasti helpotus sille toisellekin osapuolelle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -joo:
On siis puhunut sun lapsista pahaa selän takana. Ei kovin harvinaista kuule... eikä tommosen riehumisen arvoista.
Hän on kiusannut mun lastani ja kostanut tälle. :-/
Sille tein lopun kun asia selvisi, eikä se olekaan ihan vielä loppuun käsitelty...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Huomaa, että elämme joulua... Onks pakko olla sukulaisten kanssa tekemisissä?
Luojan kiitos, tämä ihminen EI ole minun sukulaiseni.
Miksi olet sitten tekemisissä? Vaikka olisi anoppi. Eihän anoppia tarvitse edes nähdä. Ei se ole välttämätöntä.
En ole enää tekemisissä.
Varmasti helpotus sille toisellekin osapuolelle.
Varmasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -joo:
On siis puhunut sun lapsista pahaa selän takana. Ei kovin harvinaista kuule... eikä tommosen riehumisen arvoista.
Hän on kiusannut mun lastani ja kostanut tälle. :-/
Sille tein lopun kun asia selvisi, eikä se olekaan ihan vielä loppuun käsitelty...
Niin kostanut mitä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
No ehkäpä sua nyt helpotti kun pääsit tänne raivoamaan?kannattaisko se energia kuitenkin purkaa muualle jos olet jo tehnyt voitavasi ja jatkaa elämässä eteenpäin?
Kirjoitin pahaa mieltäni ulos.
Anteeksi siis.
Kuten kerroin, jatkankin ihan tyytyväisenä elämääni, aivan rauhassa ja onnellisena.
Tietäen, että lapseni aikuinen kiusaaja tulee saamaan aikanaan ansionsa mukaan.
 
Kumma juttu
Monikin voisi olla tuo ap:n vihaama ihminen. Minäkin kiusaan välillä lastani, huudatan suorastaan enkä anna periksi. Joskus päästän valkoisen valheenkin (joo, äiti menee myös nukkumaan nyt... niinpä joo).

Mutta jos on kyse RÄIKEÄSTÄ lapsen (oli se sitten oma tai vieras) kiusaamisesta niin asille on tehtävä jotain ja se on SINUN velvollisuutesi. Sinun myös pitää seurata että se tapahtuu. Etkö ole kuullut lasten oikeuksista? Lapsi on puolustuskyvytön ja aikuisen tehtävä on taata että lapsella on hyvä olla.

Sinun pitäisi kärsiä syyllisyydentunnoista ja olet itse maailman kamalin ihminen, jos annat pienelle lapselle tapahtua jotain pahaa!
 

Yhteistyössä