Mä vihaan laihduttamista!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:38 Norsupäästäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:32 leniah kirjoitti:
Tsemppiä sulle,kyllä se siitä..voitas vaikka jakaa ajatuksia tästäkin aiheesta..itelläkin vielä muutama kilo pudotettavaa :D
Tämä mun pysyvä elintapojen muutos alkaa tympiä :LOL:
Mä en nyt ymmärrä mikä siinä on niin karmaisevaa jos joku jättää pizzan syömättä, tää koko ketju on ihan älytön :kieh:
Helmiäisellä pakko tarve päteä joka asiaan :whistle:

:D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:39 leniah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:38 Norsupäästäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:32 leniah kirjoitti:
Tsemppiä sulle,kyllä se siitä..voitas vaikka jakaa ajatuksia tästäkin aiheesta..itelläkin vielä muutama kilo pudotettavaa :D
Tämä mun pysyvä elintapojen muutos alkaa tympiä :LOL:
Mä en nyt ymmärrä mikä siinä on niin karmaisevaa jos joku jättää pizzan syömättä, tää koko ketju on ihan älytön :kieh:
Helmiäisellä pakko tarve päteä joka asiaan :whistle:

:D :D
Mmmh... :whistle:
 
ikuinen laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:17 vieras kirjoitti:
vastaus,joka sanoi että miten voi olla vielä laihdutettavaa jos 36kg jo laihduttanut.on se mahdollista.mulla vielä muutama kilo saatava pois vaikka 60kg olen laihduttanut.mutta tiukassa on.
WAU! hatunnoston arvoinen suoritus :flower: :) miten onnistuit ja kauan kesti?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:26 metsänpeitto kirjoitti:
Kuules nyt. Ei kyse ole laihduttamisesta, vaan elämäntaparemontista.

Etkä sinä sitä vihaa, vaan koet sitä kohtaan negatiivisia tunne-elämyksiä ja muutosvastarintaa.

Sitä paitsi ei kyse ole sinusta, vaan suuremmista asioista (joista tulee varmaankin pienempiä elämäntaparemontin avulla, luulen ma, laihduttamalla ne vain jojottavat takaisin suuriksi, joka lienee huono juttu).

Sitä paitsi se ei ole pizzaa, vaan erilaisilla elintarvikkeilla täytetty vehnäleipänen.

Sitä paitsi ei kyse ole mieliteoista, vaan siitä että sinä vain kuvittelet haluavasi.

Eikä se ole edes helmiäinen, vaan pehmeä korukivi ja on sitä paitsi korrektia muuten puhua elefanteista, eikä norsuista.


Ettäs tiedät :whistle:
:D
 
Voi jessus mikä ketju, tämä lienee onnistuu vain plussalla. :whistle: Nooh, ehkä vauvallakin. ;) Mut ihmettelen, jos ei ole muuta mielessä kuin viisastelu ja pilkunnusaiseminen, niin eikö kannattaisi pitää näppiksensä kurissa ja jättää ketju väliin? =)

AP, tsemppiä sulle! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:26 metsänpeitto kirjoitti:
Kuules nyt. Ei kyse ole laihduttamisesta, vaan elämäntaparemontista.

Etkä sinä sitä vihaa, vaan koet sitä kohtaan negatiivisia tunne-elämyksiä ja muutosvastarintaa.

Sitä paitsi ei kyse ole sinusta, vaan suuremmista asioista (joista tulee varmaankin pienempiä elämäntaparemontin avulla, luulen ma, laihduttamalla ne vain jojottavat takaisin suuriksi, joka lienee huono juttu).

Sitä paitsi se ei ole pizzaa, vaan erilaisilla elintarvikkeilla täytetty vehnäleipänen.

Sitä paitsi ei kyse ole mieliteoista, vaan siitä että sinä vain kuvittelet haluavasi.

Eikä se ole edes helmiäinen, vaan pehmeä korukivi ja on sitä paitsi korrektia muuten puhua elefanteista, eikä norsuista.


Ettäs tiedät :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:46 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Voi jessus mikä ketju, tämä lienee onnistuu vain plussalla. :whistle: Nooh, ehkä vauvallakin. ;) Mut ihmettelen, jos ei ole muuta mielessä kuin viisastelu ja pilkunnusaiseminen, niin eikö kannattaisi pitää näppiksensä kurissa ja jättää ketju väliin? =)

AP, tsemppiä sulle! :wave:
[/quote


Nimenomaan =) siksi en enää yritäkään laittaa tälle palstalle yrityksiäni laihduttaa, tai niiden epäonnistumisia. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 23:08 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:46 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Voi jessus mikä ketju, tämä lienee onnistuu vain plussalla. :whistle: Nooh, ehkä vauvallakin. ;) Mut ihmettelen, jos ei ole muuta mielessä kuin viisastelu ja pilkunnusaiseminen, niin eikö kannattaisi pitää näppiksensä kurissa ja jättää ketju väliin? =)

AP, tsemppiä sulle! :wave:
[/quote


Nimenomaan =) siksi en enää yritäkään laittaa tälle palstalle yrityksiäni laihduttaa, tai niiden epäonnistumisia. =)
Pitäisikö tästä päätellä että olet ikuinen laihduttaja? :whistle: ;)

Minun laihdutus sujui hyvin siihen asti kunnes tuli pääsiäinen herkkupöytineen ja heti perään vappu... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 23:38 Aralia kirjoitti:
Mä oon karppi B) Ei tarvi nähdä nälkää kun syö oikeita asioita, mielitekoja ei ole ollenkaan ja paino laskee. Kätevää, sanoisin minä.
\|O Ei tehoa muhun. Mä satun pitämään pizzasta, suklaasta sun muusta vähän liikaa.
Mutta siis mä en laihduta siksi että olisi lihonut mun ruokavaliolla joten se puoli on kyllä ihan ok ja mä voin syödä kaikkea mitä mä haluan ihan lihomatta. Eikä mulla ole edes nälkä joten sekin puoli on hoidossa.

Mä vaan söisin mieluummin pizzaa kuin linssipataa, tai suklaapatukan kuin hapankorppuja, ihan maun takia
 
häh. tää meni nyt ihan oudoksi ketjuksi. Eihän kukaan olllut ap mollaamassa vaan tsemppamassa. Helmiänenhän vain sanooi ettei kannata pidättäytyä kaikesta etei sitten lankea ja rohmua kauheasti.
Mutta ap osaa laihduttaa kunnolla,jollain on vaan tapana laihduttaa niin että kieltää kaiken ja sitten kun lankeaa niin lopettaa hommman siihen.

mutta tsemppiä kaikille laihduttelijoille ja elämäntavanmuokkaajille.itsekkin pitäis saada joku laihdutus kärpäsen purema
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:26 metsänpeitto kirjoitti:
Kuules nyt. Ei kyse ole laihduttamisesta, vaan elämäntaparemontista.

Etkä sinä sitä vihaa, vaan koet sitä kohtaan negatiivisia tunne-elämyksiä ja muutosvastarintaa.

Sitä paitsi ei kyse ole sinusta, vaan suuremmista asioista (joista tulee varmaankin pienempiä elämäntaparemontin avulla, luulen ma, laihduttamalla ne vain jojottavat takaisin suuriksi, joka lienee huono juttu).

Sitä paitsi se ei ole pizzaa, vaan erilaisilla elintarvikkeilla täytetty vehnäleipänen.

Sitä paitsi ei kyse ole mieliteoista, vaan siitä että sinä vain kuvittelet haluavasi.

Eikä se ole edes helmiäinen, vaan pehmeä korukivi ja on sitä paitsi korrektia muuten puhua elefanteista, eikä norsuista.


Ettäs tiedät :whistle:
:LOL:
Ihania olette kaikki! Saatte pms-oireeni kaikkoamaan :whistle:
 
En jaksanut koko ketjua lukea, mutta Norsupäästäiselle: juuri tuskailin siskolle kun paino ei tahdo pudota, kun herkut maistuisivat turhan hyvin. :ashamed: Hän kertoi lukeneensa juuri että on tehty sellainen tutkimus, minkä mukaan ennen pitkää ihminen tottuu siihen normaaliin ruokavalioonsa niin että alkaa pitää siitä vaikkei ennen olisi pitänytkään. Eli sitkeästi kun syö porkkanaa eikä pizzaa, niin jonkin ajan kuluttua porkkana houkuttelee enemmän kuin pizza. :D

Sitä odotellessa. :headwall:

Niin ja mulla pudotettavaa ei olisi enää kuin viitisen kiloa, ja laihdutukseksi riittää kun jättäisi ne herkut pois. Muuten kyllä syön aika terveellisesti, mutta sorrun karkkeihin, sipseihin ja jäätelöön enemmän kuin pitäisi... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 23:46 Norsupäästäinen kirjoitti:
Mä vaan söisin mieluummin pizzaa kuin linssipataa, tai suklaapatukan kuin hapankorppuja, ihan maun takia
hei tsemppiä norsupäästäinen sulle urakkaan! päivä kerrallaan se siitä suttaantuu.

auttaisko sun pitsanhimoon, että tekisit sen pitsan ite, niin voisit kontrolloida sitä kalorimäärää samalla? taikinaan joukkoon sämpyläjauhoja, täytteeksi vaikka kasviksia, kinkkua, tonnikalaa vedessä. ja päälle kevyempää juustoraastetta. käy vielä pyytämässä lähimmästä pitseriasta laatikko ja syöt pitsan sieltä laatikosta, niin saat mukaan myös aidon tunnelman! :D
 
minä myös
Mua ei tee enää mieli edes herkkuja,kun oon ollut niitä syömättä viikon.Dietorelle-karkeilla saan mielihalut pois,jos jotain tekeekin mieli.Mut kaikki rasvaset jo ällöttää :x

2kiloa mulla tippunut nyt viikossa pelkästään sillä,et syön vähemmän ja liikun :) Ja juon vettä..

Pituutta 168 ja kiloja nyt 80,vielä 10 pitäisi tiputtaa pois.

Tsemppiä päästäiselle ja älä anna periksi mielihaluille,tai syö niitä herkkuja ihan vähän vaan :hug:
 
tee näin:
tee lista päivän syömisistä etukäteen.
esim.aamukahvi + leipä (päällisiä esim.salaatti,kevytjuusto ja kurkku)
klo.11 kaurapuuro + rasvaton maito
klo.13 kahvi + pulla
klo.15 kevyt jäätelö + 2 sukulakua
klo.17 ruoka (pottuja,jauhelihakastiketta vähän,leipä,maito,salaatti)
klo.19 kahvi ja pulla
klo:21 iltapala(esim.2 ruisleipää + jogurtti)

käy lähes joka päivä tunnin lenkki joko lasten kans tai yksin.esim.kävellen.
hyötyliikuntaa kotona lisäksi.

ja varmasti laihdut jos on tarpeen.

mulla on tällanen "rytmi" ja paino pysyy kurissa.
+mulla kyllä on pe karkkipäivä,jolloin syön aika paljo karkkia :ashamed:
mutta silti paino pysyy kurissa
 
jokuvaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:31 Sabira kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:00 Sabira kirjoitti:
Laihdutuksella ja elämäntapojen muutoksella on se ero, että laihdutuksessa ei anneta itselle mitään armoa vaan vaaditaan ihan mahdottomia ja tavoitteet on epärealistiset. Kun taas elämäntapojen muutoksella tarkoitetaan pitemmällä aikavälillä tapahtuvaa pysyvää uutosta, joka etenee pikkuhiljaa, välillä sallien niitä kiellettyjäkin nautintoja.
Kyllä laihdutus voi olla järkevää ja tapahtua pidemmällä aikavälillä.
Vai pitääkö aina puhua kehon rasvaprosenttia laskevasta ja terveyttä edistävästä elämäntapamuutoksesta jos kyse ei ole älyttömästä kaalisoppadieetistä joka kestää viikon?
En jaksa jauhaa enää, mutta laihdutus on laihdutus. Ja elämäntapojen muutos on elämäntapojen muutos. Kaksi eri asiaa. Jos näitä eroja ymmärrä, niin voihan sitä ihan vapaasti otta sen laihdutuskuurin, kerta toisensa jälkeen. Silloin puhutaan siitä kuuluisasta "jojo-ilmiöstä", mikä ei siis ole terveydelle ollenkaan hyvä asia... :whistle:
En lukenut ketjua loppuun, mutta tähän pakko kommentoida että jos sitä pilkkua ruvetaan nus... niin laihdutus ja laihdutuskuurikin on eri asia.

Mä ainakin laihdutan silloin kun haluun painoni alaspäin ja saan sen myös pysymään alhaalla kun siinä laihdutuksen aikana muutan elämäntapojani.

Ja kyllä noi lääkärit ja muut puhuu aina laihdutuksesta...

No mutta alkuperäiselle tsemppiä ja niitä himoja tulee ja menee välillä sorrutaan ja välillä ei.. Ja kyllä niitä pizzan, suklaan himoja on laihoillakin.
Hyvää laihdutus urakkaa ja aurinkoista kevättä.
 

Yhteistyössä