hei
Et oo vissiin perehtyny THL:nkään uusimpiin suosituksiin? Ei taida olla tahoa tässä maailmassa enää, joka väittäis valkosta vehnää, sokeria tai ylipäätänsä ns. nopeita hiilareita terveellisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Karppi asiallaAlkuperäinen kirjoittaja hei:Ylipäätänsä hiilihydraattien määrä ja varsinkin ns. tyhjien hiilarien määrä. Todennäköisesti myös suolan määrä (sipulikeitot tuppaa olemaan aika suolastettuja + muut lisäaineet).Alkuperäinen kirjoittaja krea:No mikä tosta sun mielestä teki hirveen epäterveellistä? Itse olisin vaihtanut sämpylät pois ja perunat lantturanskiksiin, mutta muutenhan toi oli oikeen hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja hei:No ehkä tuolta kannalta joo, mut muuten ei. Ravintosisältö silti vielä... Miks muuten pitää käyttää jotain sipulikeittoja?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No joo, tosiaan mahdollisimman lisäaineetonta ja kotikutoista ruokaa. Eli terveellistä .Alkuperäinen kirjoittaja hei:kai se oli olevinaan tuo luomukohta.. En mäkään ihan löytäny. =)Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:Mulla meni nyt ohi se kohta että missä se terveellisyys oli? Tomaatit, kurkku ja salaatti vai mikä?
Propaganda on tietoa, jota levitetään tarkoituksena muokata kohteen mielipidettä. Propaganda saattaa olla valheellista tai tosipohjaista, mutta on usein yksipuolista ja saattaa valaista asiaa ainoastaan propagandan tuottajalle hyödyllisistä puolista.