Mä teen uudenvuodenlupauksen... Mites muilla?

joka alkaa heti huomenna. Alan liikkuun ja syömään oikein. Syksyyn mennessä ois kiva laihtuu kun aletaan yrittää meiän tytölle pikkusisarusta!

muokkasin otsikkoo vähä... niin, mites muitten lupaukset?
 
hmm
sama edessä,joulupötsiä vois sulatella ja sen lisäksi olen puolivuotta juomatta alkoholia,tosin tää jo alkanut aiemmin..kuuluun joukkoon känniääliöt vaikken usein juokkaan niin on tehtävä jotain =))
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
sama edessä,joulupötsiä vois sulatella ja sen lisäksi olen puolivuotta juomatta alkoholia,tosin tää jo alkanut aiemmin..kuuluun joukkoon känniääliöt vaikken usein juokkaan niin on tehtävä jotain =))
mä myös :wave: :kieh:
 
vaimo
mies lupasi olla juomatta alkomaholia toukokuun 1 päivään asti! Ja aloittaa liikunnan ja lopettaa tupakan polton! Mä alan polkee crossarilla ja pidän kii siit et ku tää viimenen ipana syntyy nyt alkukesästä ni en ala enää tupakoimaan, siis et jatkan tupakatta oloa vaikken ole enää raskaana/imetä! Siinä taitaa olla lupauksia meijän perheellä kerrakseen :D
 
LUPAAN
JA VANNON että en päästä yhtään lasta påihalle ennen läksyjen tekemistä.. ja tarkastusta ja vaikka pienimmät kitkuilis niin laitan ne isin kanssa kauppaan vaikka kun kuulustelen koululaisia kokeisiin...ja ne numerot nousee.. samalla vannon että ensivuonna tänäpäivänä vaaka näyttää selvästi vähemmän kuin nyt..

T: savuton ja alkoton
 

Yhteistyössä