Omistaako joku radion nykypäivänä? Siis sellaisen ehdan härpäkkeen. Mökillä tälläinen härpäke varamasti monilla on mutta mitä sillä kotona tekee.Entä jos ei edes kuuntele radiota ja silti sanoo omaavansa laajan musiikkimaun?
Niin, meitäkin tarvitaan.Onneksi AP on parempi ihminen ja huomattavasti kultivoituneempi musiikin suhteen kuin muut ihmiset.
En nyt sanoisi että ketään varsinaisesti tarvitaan makuasioista kun puhutaan. Jokaiselle asialle löytyy joku joka siitä pitää tavalla tai toisella.Niin, meitäkin tarvitaan.
Köh. Kaikenlaisesta musiikista pitäminen ja vain tietyntyyppisen musiikin kuunteleminen eivät ole toistensa poissulkevia. Esim. Itse olen kaikki ruokainen musiikin suhteen, kyllä pidän kantrista vaikka en sitä kuuntelekkaan ja on tullut aikojen saatossa kuunneltua milloin mitäkin aina noisesta klassiseen, jazzista räppiin, ambientista grindcoreen jne.Tuli tossa töissä keskustelua musiikista ja yks nainen sanoi just näin. Ja saman olen kuullut aika monelta. Yleensä se tarkoittaa sitä, että kuuntelee just sitä soopaa mitä radiot pakkotoistaa. Oikeesti huvittaa kun jotkut kuvittelevat omaavasa laajan musiikkimaun NRJ:n, Suomipopin ja Novan kuuntelulla.
Nämä on kieltämättä huvittavia keskusteluja, kun aina on niitä joilla on tarve päteä. Heille yleensä vastaan, että kuuntelen sitä sun tätä ja radioita en juuri ollenkaan. Siinä sitten toisen ego paisuu ja hälle tulee parempi mieli, kun on jotain parempi. Sallin heille sen - se on vähän kuin olisi tehnyt päivän hyvän työn.Musiikki on aika laaja käsite ja jokaisella on oikeus omaan makuunsa. Totaalisen mielipidekeskeinen asia, joten tuo kiukku mitä joillain on tässä ketjussa saa vain nauramaan
No näin se on vähän minullakin. En todellakaan pidä KAIKESTA musiikista, mutta kaikenlaisesta kyllämun spotifyn kuuntelulistalla on musea, white liesiä, daft punkia, sturm und drangia, jannika B, olly murs, usheria, tiestoa, hurts, bullet for my valentinea, michael buble´ within temptation, 30 sec.2 mars jonka keikalle mennää maaliskuussa. sitte menee rankempi konemusiikki <3 ja ysärit, industrialia jne. Voin sanoo et tykkään kaikenlaisesta
No aika selkeesti voisit sanoa, että "kuuntelen kaikenlaista paskamusaa".Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29330703:No kaikesta sitä voikin alkaa vääntää. Pitänee sitten sanoa etten mä tiedä, jos joku kysyy.
Mä valitsen kuuntelemani musan biisin perusteella, oli se mitä lajia hyvänsä. Klassista ei paljon mahdu soittolistalle, mutta joku kipale kuitenkin. Joten jos mä sanoisin kuuntelevani kaikenlaista, niin sithän mä osoittaisin junttiuteni kun en soittelekaan klassisia levyjä tuntikaupalla kynttilänvalossa punaviiniä siemaillen...
Radiokanavien musa mulle ei oikein iske, samat kuluneet biisit siellä pyörii.
Enää ei taida olla yhtään esittäjää jolta jaksaisin koko levyä kuunnella.
Nytkin mulla on tässä soittolistalla 69 eyesiä, tauno paloa, rautavaaraa, t. Kansaa, tannaa, yötä, depeche modea, ultravoxia ja ties mitä. Mitähän mun pitäis sanoa kuuntelevani?
No näinhän se menee, että kun ei omaa minkäänlaista musikaalista makua, niin mikä tahansa tuote voidaan saada läpi. Eli tosiaan Cheekkiäkin kun tarpeeksi markkinakoneisto rummuttaa, niin johan stadionit täyttyy.Toisaalta taas cheek on kaikkien kultapoju, kaupallisinta sontaa mitä eetteristä työnnetään, ja valtaväestö pitää sitä vielä räppinä.
Musiikkisnobi pitäisi vähän hilpeänä sitä, että räpistä ja hevistä keksittiin esimerkeiksi Cheek ja LordiJust joo... No mä ite kuntelen kyl iha kaikkee. Tietty paskaa on paljo kans mut hyvä laulu on hyvä oli se sitten räppii tai hevii. Että mulle kelpaa kyllä Cheek tai Lordi ei oo siitä kii. Ja kaikki kanavat: NRJ, Nova, Aalto jne.... Mut ehkä mieluiten just semmosta vähän kevyempää mutta Lordi, Bon Jovi ja Nickelback esim. raskaasta hyvää. Ja Nightwishin jokku biisit.