mä oon niiiiiiiiin onnellinen! vihdoinkin mun salarakas jätti vaimonsa:)

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
illalla aletaan roudata mun tavaroita rakkaani luo heti kun vaimo on vienyt omansa ulos! Varattiin sen kunniaks thaimaan loma jonne lähtee meidän uus perhe minä, mies, ja miehen 3v poika <3 Jamkaken lisäks irtisanoin itseni äsken:D meen miehen yritykseen töihin. oikeesti oon niiin onnellinen ja rakastunut mun tekis mieli mennä parveekkeelle huutamaan se koko maailmalle! ja arvaatkas mitä tää ei oo provo vaan ihan täyttä totta!
 
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
Hienoa että vaimo pääsi tollasesta ukosta eroon! Osanotto sulle!

peesi tähän, ja täytyy sanoa vielä lisäks että en voisi olla miehen kanssa joka käyttäytyy noin lastansa kohtaan....

ja tuskin se vaimo päivässä tavaransa roudaa pois sieltä...


entäs ositus? eheh heh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Sinäpä sen sanoit.. :D

Meinasin ihan samaa kirjoittaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?
 
Ja hetken kuluttua jossain Thaimaan vastaavassa keskustelupaikassa julkaistaan viesti jonka sisältö kuuluu: "Ihanaa, mun salarakas on tulossa tänne, se tuo lapsensakin näytille ja se on niin ihana kun se ottaa lapsenvahdinkin mukaansa! :heart: "

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?

tääkin on kyllä totta, toivotaan ex vaimolle onnea... mutta tuo thaimaan matka ja lapsi sinne mukaan niin ehei...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Ja hetken kuluttua jossain Thaimaan vastaavassa keskustelupaikassa julkaistaan viesti jonka sisältö kuuluu: "Ihanaa, mun salarakas on tulossa tänne, se tuo lapsensakin näytille ja se on niin ihana kun se ottaa lapsenvahdinkin mukaansa! :heart: "

:LOL:





:LOL: :LOL: :LOL:
 
iknow
Onnittelut oman rakkaan löytymisestä :) !
Itsekin aikanaan muutin erään miehen luokse jo seuraavana päivänä kun vaimo oli ulkona talosta. Miehen poika otti mut hyvin vastaan ja vastassa oli miehen ja pojan tekemä illallinen <3.

Kuten tiedätkin niin täältä et tule varmaan muita onnittittelijoita löytämään. Ihmiset pelkäävät sinua ja myös minua. Mutta onni on tärkein. Ihmiselämä niin lyhyt ja suotta sitä haaskaamaan turhiin ihmisiin.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?
Niinpä. Elämä kun ei välillä mene ihan käsikirjoituksen mukaan. Välillä se menee kyllä niin, että minä minä on ihan varjossa. Jos eroaa yleensä ajattelee muitakin osapuolia kun vain itseään.
Tässä tapauksessa tietenkin ap sinulle kysymys.
Miten pystyt muuttamaan samaan asuntoon missä hän asui vaimonsa kanssa?
Mä en pystyisi.
 
oikeasti onnellinen ex-vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
illalla aletaan roudata mun tavaroita rakkaani luo heti kun vaimo on vienyt omansa ulos! Varattiin sen kunniaks thaimaan loma jonne lähtee meidän uus perhe minä, mies, ja miehen 3v poika <3 Jamkaken lisäks irtisanoin itseni äsken:D meen miehen yritykseen töihin. oikeesti oon niiin onnellinen ja rakastunut mun tekis mieli mennä parveekkeelle huutamaan se koko maailmalle! ja arvaatkas mitä tää ei oo provo vaan ihan täyttä totta!
Ai se olet sinä!
Luuletko pääseväsi tänne? Ehei, minä jään lapsen kanssa tänne ja sinä saat mennä ukon kanssa vaikka lopullisesti thaimaaseen. Ja poika ei sinne pääse sillä passiin tarvitaan molempien huoltajien suostumus.
tiesithän sitten mieheni sairaudesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?

tääkin on kyllä totta, toivotaan ex vaimolle onnea... mutta tuo thaimaan matka ja lapsi sinne mukaan niin ehei...
Mistä voidaan tietää mikä on totta vai ei mutta poikaa ei todellakaan tarvi sotkea tähän etenkään kun äiti ei ole vielä saanut edes kamojaan kotoa raijattua!!
Järjenköyhyyttä viedä poikaparka mukaan heidän matkalle. |O
 

Yhteistyössä