mä oon niiiiiiiiin onnellinen! vihdoinkin mun salarakas jätti vaimonsa:)

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
Hui! Jos se jätti vaimonsa sun takia ja oli vielä sitä ennen sun salarakas, niin mikään ei estäne samaa tyyppiä tekemästä samaa sulle! Ensin ilmestyy salaperäiset menot ja sitten sut korvataan...

Toinen hui sama työpaikka! Mä ajattelen työpaikan osittain turvapaikaksi, jos kotona menee jollakin hetkellä huonosti ja kodin toisaalta turvapaikaksi, jos töissä menee huonosti. Jos molemmissa paikoissa on samat ihmiset, niin pahimmillaan joudut loukkuun kuin hiiri! Jokin tosi iso firma, jossa paljon osastoja, ei vielä niin paha, mutta jos miehen firma... Jos lisäksi tulee lama, niin työpaikan vaihtokaan ei ehkä onnistu käden käänteessä... Välttäisin tuollaista tilannetta viimeiseen saakka!
 
Miisa
No varaudu nyt jo vaan siihen että menet itse jossain vaiheessa kiertoon kun ukkos kyllästyy sun naamaas ja juttuihis. Saat sit ite pakata seuraavan hoidon tieltä omat kamppees. Onnea valitsemallesi tielle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti onnellinen ex-vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
illalla aletaan roudata mun tavaroita rakkaani luo heti kun vaimo on vienyt omansa ulos! Varattiin sen kunniaks thaimaan loma jonne lähtee meidän uus perhe minä, mies, ja miehen 3v poika <3 Jamkaken lisäks irtisanoin itseni äsken:D meen miehen yritykseen töihin. oikeesti oon niiin onnellinen ja rakastunut mun tekis mieli mennä parveekkeelle huutamaan se koko maailmalle! ja arvaatkas mitä tää ei oo provo vaan ihan täyttä totta!
Ai se olet sinä!
Luuletko pääseväsi tänne? Ehei, minä jään lapsen kanssa tänne ja sinä saat mennä ukon kanssa vaikka lopullisesti thaimaaseen. Ja poika ei sinne pääse sillä passiin tarvitaan molempien huoltajien suostumus.
tiesithän sitten mieheni sairaudesta?
Onko tämä joku vitsi :D :D

 
voi poitsua
Ihan ymmärrettävää että näin käy, eihän sitä voi koskaan tietää miten tunteet etenee. Mutta kun mukana jutussa on myös pieni lapsi, voisi ehkä miettiä hitaampaa etenemistapaa, eikä lähteä suinpäin Thaimaaseen kuhertelemaan. Saattaa pojalla olla ihmettelmistä...
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
illalla aletaan roudata mun tavaroita rakkaani luo heti kun vaimo on vienyt omansa ulos! Varattiin sen kunniaks thaimaan loma jonne lähtee meidän uus perhe minä, mies, ja miehen 3v poika <3 Jamkaken lisäks irtisanoin itseni äsken:D meen miehen yritykseen töihin. oikeesti oon niiin onnellinen ja rakastunut mun tekis mieli mennä parveekkeelle huutamaan se koko maailmalle! ja arvaatkas mitä tää ei oo provo vaan ihan täyttä totta!
Mä en voisi koskaan muuttaa taloon/kämppään missä mun mies ois asunut jonkun toisen naisen kanssa... Yöks... Nukut sitten niiden aviovuoteessa vai? Hyi helvetin helvetti. No tosin niiden aviovuoteessa oot tähänkin päivään asti tehnyt ties mitä? Mietippä omalle kohdalle. Joskus kyky empatiaan/sympatiaan tekisi hyvää jokaiselle. Edes joskus.
 
BDT
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
illalla aletaan roudata mun tavaroita rakkaani luo heti kun vaimo on vienyt omansa ulos! Varattiin sen kunniaks thaimaan loma jonne lähtee meidän uus perhe minä, mies, ja miehen 3v poika <3 Jamkaken lisäks irtisanoin itseni äsken:D meen miehen yritykseen töihin. oikeesti oon niiin onnellinen ja rakastunut mun tekis mieli mennä parveekkeelle huutamaan se koko maailmalle! ja arvaatkas mitä tää ei oo provo vaan ihan täyttä totta!
Tosi hyvä että äijä ymmärsi sitten loppu viimeeksi olla rehellinen vaimolleen.
Vaimo on ilmeinen voittaja tilanteessa, vaikka sitä ei kai kukaan teistä vielä tunnu ymmärtävän.
 
onnea teille sitten vaan :flower: ihan vinkiksi.. antakaa lapsen sopeutua tilanteeseen ilman mitään heti alkavia perheleikkejä jossa sinä leikit äitiä. lapselle ero on ihan valtava asia eikä tosiaan kaipaa mitään ylimääräistä. itse henk koht en ymmärrä miksi ei voi eron jälkeen elellä ihan hissukseen lapsien mukaan ja ajatella niitä lapsia. aika hirveää se on lapselle kun edellisenä päivänä illallispöydässä istuu äiti ja isä, seuraavana päivänä joku muu äidin tilalla.
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
No kaipa tää oli tän provon "kalikka kalahtaa" -osio tällä palstalla...
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
No kaipa tää oli tän provon "kalikka kalahtaa" -osio tällä palstalla...
Siis tarkoitin sitä, että äidit on välittömästi sit hyökkäämässä susina kimppuun, kun otetaan lapset mukaan :D Siis mukaan tämmösiin juttuihin :) Hitto ei nyt kuitenkaan ollu tarkoitettu loukkauksena ketään kohtaan vaikka se nyt tulikin ihan päin persettä koko juttu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
No kaipa tää oli tän provon "kalikka kalahtaa" -osio tällä palstalla...
Siis tarkoitin sitä, että äidit on välittömästi sit hyökkäämässä susina kimppuun, kun otetaan lapset mukaan :D Siis mukaan tämmösiin juttuihin :) Hitto ei nyt kuitenkaan ollu tarkoitettu loukkauksena ketään kohtaan vaikka se nyt tulikin ihan päin persettä koko juttu :D
No minä en ottanut provona, seison täysin noiden sanojeni takana! Olisin tyytyväinen että ukko on paljastanut todellisen minänsä, enkä siitä olisi niin vihainen. Mutta jos heti olisi viemässä lapsia lomalle vieraan ihmisen kanssa (ilmeisesti?) jossa takuulla kuhertelee tämän henkilön kanssa (ja muutenkin, PERHElomaako he ovat menossa sinne viettämään, tuskinpa), niin en takuulla päästäisi. Ehkä joskus, mutta en näin nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O

Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O

Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...
No kun useimpia ei tässä ketjussa häiritsekään miten näillä aikuisilla menee, vaan että LAPSI sotketaan heti kuvioihin. Järjetöntä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
Mitä ihmettelemistä siinä on? Täällähän ämmät suu kuohassa väittää että kyllä se on isän lapsi ihan yhtä paljon, tottakai ISÄ saa lapsensa kanssa matkustaa, herraj jumala sentään :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
Mitä ihmettelemistä siinä on? Täällähän ämmät suu kuohassa väittää että kyllä se on isän lapsi ihan yhtä paljon, tottakai ISÄ saa lapsensa kanssa matkustaa, herraj jumala sentään :saint:
saa saa, valitettavasti mikään pykälä ei pakota vanhempia ajattelemaan näissä tilanteissa lapsia. järki pitäisi pitää mukana.
 
kolmen äiti
No en mä kyllä luottais lastani tollaselle miehelle, johon ei voi luottaa...ja kaikest päätellen on kyse hyvin löyhämoraalisesta ihmisestä. Ja kai se nyt pitäs vähän miettiä mikä on sopivin ajankohta tutustuttaa uus muija tähän lapseen.... Ei toimis meillä tommonen homma, jos ero tulis.... ukko vois painuu hutsujensa kanssa vaikka indokiinaan....ilman lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
No en mä kyllä luottais lastani tollaselle miehelle, johon ei voi luottaa...ja kaikest päätellen on kyse hyvin löyhämoraalisesta ihmisestä. Ja kai se nyt pitäs vähän miettiä mikä on sopivin ajankohta tutustuttaa uus muija tähän lapseen.... Ei toimis meillä tommonen homma, jos ero tulis.... ukko vois painuu hutsujensa kanssa vaikka indokiinaan....ilman lasta.
valitettavasti se ei mene noin. äiti ei voi yksin päättää mitä isä saa tehdä :| minä pyysin aikanaan exää tapaamaan lapsia edes muutaman kerran yksin ennekuin tapaamiset tapahtuu uuden kumppanin läsnäollessa.. ei käynyt eikä siihen käytännössä ole mahdollisuutta estää tällaista. ex roudasi ekalla tapaamisella lapset uuden luo ja vaikka uusi oli lapsille ennestään tuttu oli se esikoiselle kova paikka kun tilanne oli kuitenkin aivan erilainen kuin ennen.
 

Yhteistyössä