mä oon niiiiiiiiin onnellinen! vihdoinkin mun salarakas jätti vaimonsa:)

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
missä elimessä ne aivot asuivatkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:
Tuolla joku totesi, että ei kannattaisi ottaa sitä miehen pientä lasta mukaan thaimaaseen ap.n ja tämän äijän köyrimislomalle, se on noin pienelle hämmentävää, katsoa kun isi nuoleskelee ja lääppii ja kuolaa ja huohottaa toisen tädin kanssa.

Niin, kuten tuo kommentoija totesi, semmosesta lomastahan on kyse kuitenkin.
Aika pervoa porukkaa, kun heti ajattelee tuollatavalla. Vai onko siitä puhe, mistä puute?
Ei kai? Ne varmaan keskustelee keskenään sen 3-vuotiaan tulevasta kasvatuksesta ja suunnittelevat uusien kukkaruukkujen hankkimista.
 
Ihan samassa paikassa ne aivot on niin ydinperheessä kuin uusioperheessä. Kyllähän lapsiperheet tekee paljon matkoja mm. Thaimaaseen, eikä kukaan näe siinä mitään ihmeellistä.

Mutta missä mättää, kun uusioperhe -tuore sellainen- kertoo matkustavansa Thaimaseen... niin heti on kööri kuvittelemassa mielikuvituksessaan jotain pervoa seksilomaa, jossa puolisot köyrii toisiansa lasten silmien edessä! Hei haloo nyt vähän rajaa, vilkas mielikuvitus on kyllä hyvä asia mutta joku raja silläkin pitää olla.
 
Ap
Onpas tullut tekstiä! Olen tutustunut miehen poikaan jo puoli vuotta sitten joten olen pojalle todella tuttu "täti". Ollaan tavattu melkein päivittäin ja ollaan pussailtu pojan nähden jo pitkään ja nukuttu samassa sängyssä. En todellakaan ole mikään vieras joka vaan yhtäkkiä ilmestyy pojan elämään. Ex-Vaimo on tiennyt meidän seurustelusta jo pari kuukautta mut nyt vasta muuttaa pois. Mies on viettänyt yöt mun luona ja poika viikonloput meidän kanssa. Thaimaan matka on sovittu myös pojan äidin kanssa ja se on ok!
Ei tää iskä oo mikään pettäjä paska vaan ihan luotettava, kunnollinen mies. Rakkaus on vaan loppunut ja sit me tavattiin ja rakastuttiin.
poika asuu jatkossa meidän kanssa 2 viiikkoa vuoroviikoin.
 
Minkäköhän turkkilaisen pizzerianpitäjän ap on itselleen iskenyt? :D
"Menen miehen yritykseen töihin"...
...sitä on meinaan ollut niissä piireissä liikkeellä, että tyttöystäviä palkataan tarjoilemaan :xmas:
Enivei, oli mies mikä oli, niin eipä käy katteeks. En haluaisi miestä jolla on tuollainen painolasti mukanaan & tapana olla uskoton.
 
BDT
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onpas tullut tekstiä! Olen tutustunut miehen poikaan jo puoli vuotta sitten joten olen pojalle todella tuttu "täti". Ollaan tavattu melkein päivittäin ja ollaan pussailtu pojan nähden jo pitkään ja nukuttu samassa sängyssä. En todellakaan ole mikään vieras joka vaan yhtäkkiä ilmestyy pojan elämään. Ex-Vaimo on tiennyt meidän seurustelusta jo pari kuukautta mut nyt vasta muuttaa pois. Mies on viettänyt yöt mun luona ja poika viikonloput meidän kanssa. Thaimaan matka on sovittu myös pojan äidin kanssa ja se on ok!
Ei tää iskä oo mikään pettäjä paska vaan ihan luotettava, kunnollinen mies. Rakkaus on vaan loppunut ja sit me tavattiin ja rakastuttiin.
poika asuu jatkossa meidän kanssa 2 viiikkoa vuoroviikoin.
Hyvä että mies kantaa vastuun lapsesta.
Siltikin, et ole ihan helpointa tietä valinnut - onnea silti !
 
ap
ei oo mikään turkkilainen vaan ihan suomalainen kauppias:) Ja kirjoitin otsikon siksi noin vaikka vaimo tiesikin jo meistä koska virallisesti me saadaan vasta nyt olla yhdessä julkisesti:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei oo mikään turkkilainen vaan ihan suomalainen kauppias:) Ja kirjoitin otsikon siksi noin vaikka vaimo tiesikin jo meistä koska virallisesti me saadaan vasta nyt olla yhdessä julkisesti:)
Ok =)
Mulle vaan, sattuneesta syystä, tuli heti mieleen joku pitserianpitäjä ja tarjoilijaksi palkattu tyttöystävä :D
 
tuliko teidän suhde ilmi äidille lapsen kautta? jos äiti on tiennyt pari kuukautta ja puoli vuotta olette jo hänen edessään pussailleet jne. vaikka poika sinut tuntee jo etukäteen tulee hänen elämäänsä suuri muuto eron myötä. antakaa aikaa toipua.
 
ad
Alkuperäinen kirjoittaja missä elimessä ne aivot asuivatkaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:
Tuolla joku totesi, että ei kannattaisi ottaa sitä miehen pientä lasta mukaan thaimaaseen ap.n ja tämän äijän köyrimislomalle, se on noin pienelle hämmentävää, katsoa kun isi nuoleskelee ja lääppii ja kuolaa ja huohottaa toisen tädin kanssa.

Niin, kuten tuo kommentoija totesi, semmosesta lomastahan on kyse kuitenkin.
Aika pervoa porukkaa, kun heti ajattelee tuollatavalla. Vai onko siitä puhe, mistä puute?
Ei kai? Ne varmaan keskustelee keskenään sen 3-vuotiaan tulevasta kasvatuksesta ja suunnittelevat uusien kukkaruukkujen hankkimista.
Ei meillä ole kyllä tapana toimia tuolla tummennetulla tavalla lasten nähden, ollaan vissiin jotenkin outoja? :whistle:
 
Joo
Miehen entinen vaimo tiennyt teistä kaksi kuukautta ja lapsi puoli vuotta. Siinä meillä on oikein vastuullinen isukki, kun esittelee lapsensa rakastajattarelleen kun on vielä avioliitossa ja asuu lapsen äidin kanssa. Oikein kypsää käytöstä!
Sä olet naivi jos uskot miehen olevan kunnollinen ja luotettava. Miten niin ei ole pettäjäpaska kun kerran salasuhteessa olitte - sekö ei ollut pettämistä? Todennäköisesti ukko tekee sulle saman tempun kun et enää ole tuore tuttavuus ja suhteen symbioosivaihe on ohi. Se että tapailit ukkomiestä tulee vielä kostautumaan sinulle. Elämässä saa yleensä sitä mitä tilaa, joudut itse petetyn paikalle!
 

Yhteistyössä