[QUOTE="aapee";25431348]No me ollaan rampattu jo sielä ja täälä ja oon soitellu koko kaveripiirin läpi ja rampannu niiden ovella ja kaveri lupas että soittaa/viestittää jos saa jotain selville. Mä meen käymään vielä tänään niiden ovella taas kerran ellei kaveri ilmoittele sitä ennen mitään. Minnekään 500 kilsan päähän mulla ei oo mahdollisuuksia lähteä heitä kattelemaan. Mä oon tiistai-illalla laittanu viestin ja se ei oo vieläkään menny perille.
En jaksa nyt enempää vatvoa tätä, laitan sitte viestin jos ja kun tämä selviää niin ei jää ketään vaivaamaan.[/QUOTE]
Pitäiskö sun nyt kuitenkin soittaa Poliisille ja kysyä mitä tehdä? Soittaminen ei tarkota sitä, että menisivät oven läpi ja tästä koittuis jotain "häpeää" perheelle. Muistelen itse että ystvän veli katos joskus melko samalla tavalla, ja kun poliisille soitettiin, niin he osasivat kertoa että veli oli poliisin saattelemana päättynyt suljetulle osastolle. Eli eivät varmaan hekään kerro, jos jotain tietävät että mitä, mutta saattavat kertoa esim. että joku sukulainen jo tehnyt ilmoituksen yms. Mua ainakin tämä vaivaa jo paljon, vaikken ketään tunne.