Asun itse Espoossa ja olis ihan järjenköyhyyttää mennä omalla autolla lentokentälle, maksaa ihan sikana. Taksilla n.50e. Ollaan oltu v2007 Havajilla ja se oli kuin Neuvostoliitto, kännykät ei toiminut, sähköpostia lähettävää tietokonetta etsittiin kaks ja puoli päivää. Sekin "toimi" sateliitilla eikä ollut siitäkään varmuutta et lähtikö posti perille. Meidän oli kotijoukot ihan sairaan huolissaan kun meistä ei kuulunu moneen päivään.Niin on. Mun pointti olikin se, miten ap perustelee tarinassaan sen että perhe katsoi paremmaksi lähteä liikkeelle taksilla kuin omalla autolla.
Tuo Piinan heittämä lentokentälle meno taksilla sopisi kyllä ap:n tarinaan. Odotamme nyt mitä ap on päättänyt meille kertoa. Arvaan kyllä ettei oikeasta ap:sta kuulu enää mitään....
Joo, samaa ihmettelin!Kirjotit että parhaasta ystävästäsi? Etkö muka tiedä parhaan ystävän äidin nimeä tai sisarusten ??
Mä en muista mun parhaiden ystävien vanhempien nimiä, sisarusten kyllä. Olen kyllä kuullut ne, mutta ei ne jää mieleen, kun vanhemmistä puhutaan äitinä ja isänä.Kirjotit että parhaasta ystävästäsi? Etkö muka tiedä parhaan ystävän äidin nimeä tai sisarusten ??
Se lupas ilmoittaa jos saa tietää jotain. ei oo mitää kuulunu. Mut jos he on esim sukulaisen kuoleman, huostaaoton tms takia tavoittamattomissa niin luulisin miehen saaneen sairaslomaa töistä. Tai jos vaikka toinen lapsista on joutunu sairaalaan ja ovat siellä, sillon tietenki puhelimet on kii. Kaikki on mahdollista mutta noi on ehkä varteenotettavimmat. Mutta ystävälläni on kyllä ollu tapana laittaa viestiä jos ovat jostain syystä tavoittamattomissa juurikin siksi ettei kukaan huolestuisi.Kävikö se sun kaveri siellä sen miehen työpaikalla?