Mä oon ihastunut yhteen mieheen ja nyt...

• Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti
turhis
Kaveri pyysi heille vkonloppuna saunomaan ja grillaileen ja tää ihastus on tän mun kaverin miehen kaveri... Lupasin mennä ja nyt sit selvis, että tää mies on siellä... Tunteet on molemminpuoliset, ollaan molemmat varattuja ja yhdessä sovittu, että ei nähdä ollenkaan niin pystytään pitämään tää juttu "kurissa" :( Nyt sit on varmaan pakko kehitellä joku tekosyy miksen sittenkään pääse paikalle... Typerä elämä!

"aloittaja"
No meet vaan ja pidät ittesi kurissa. Ei sun tarvi muiden takia perua menemisiäsi. Tai ota mies tosiaan mukaan :)
Mies ei halua mukaan. Sen tiedän varmaksi. Tuo haluaa olla vaan kotona lasten kanssa (outo mies mulla :D). Kurissa mä varmaan pystyn itteni pitämään (pakkokin, kun eihän kaveri ja sen mies mitään tiedä), mutta mietin vaan, että mahtaako nuo tunteet sit entisestään vahvistua :(

"vieras"
Ihanko kutsuivat vaan sinut ja tuon miehen ilman puolisoitanne? Vai mieskö tulee ilman vaimoaan vaikka tietää että tulet ehkä miehesi kanssa? Vai tuleeko peräti vaimonsa kanssa?
Tuskin. :D

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";23988198]Ihanko kutsuivat vaan sinut ja tuon miehen ilman puolisoitanne? Vai mieskö tulee ilman vaimoaan vaikka tietää että tulet ehkä miehesi kanssa? Vai tuleeko peräti vaimonsa kanssa?
Tuskin. :D[/QUOTE]

No siis kaveri pyysi minua käymään. Me ollaan paljon tekemisissä. Mun mies sit taas ei oo tekemisissä mun kavereiden kanssa, koska ei ole sellainen sosiaalinen ihminen. Tottahan toki saisi tulla ja on "kutsuttu", mutta ei toi lähde koskaan mihinkään, kun jää mieluummin lasten kanssa kotiin. Tän miehen eukosta en sit taas tiedä, että missä on... Eihän meitä sinne ole kutsuttu iltaa "porukkana" viettämään vaan mä oon menossa kaverin vieraaksi ja tää mies on siellä tän mun kaverin miehen kanssa jotain tekemässä (jotain miesten juttuja).

Yhteistyössä