Mä oon ehkä vähän ihastunut yhteen palstalaiseen... :/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:

Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464868:
Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:

Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.


minusta taas sanoilla on väliä. Aika paljonkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Holly&Ivy
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464868:
Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:

Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.
No ei se varmasti aivan näinkään ole, mutta minä kyllä tarvin katsekontaktin tai sen pilkkeen tai tavan kohottaa kulmakarvoja tjtn.
 
"sipsi"
Täällä helkatin korvessa kun ei ketään tapaa iltaisin -tosin naapurin pappa pihaansa ruopii- ei voi ketään pettääkään :) paitsi itseään kesäkuntoon-kuurissa *poistuu hakemaan jätskituutin*
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464933:
Mulle pelkät sanat eivät riitä ihastumiseen, jos en ole nähnyt niiden sanojaa livenä.
kokonaisuus voi toki täydentää tai tyhjentää toistaan.
Mutta ihmisen voi valloittaa sanoillakin. Ja komeinkin ihminen, voi lakata olemasta kiinnostava ja kiihottava, jos sanoo jotakin tosi typerää.

:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi

Yhteistyössä