skandaaleista :OMistähän se nyt oikeasti puhuu...
skandaaleista :OMistähän se nyt oikeasti puhuu...
juuh.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26464590:skandaaleista :O
Varattu nainenMitä ihmettä te sekoilette?! Lunaticiin olen ihastunut ja kerroinkin sen jo tässä ketjussa. Onko Lunatic varattu mies?! :O
ai kauheeta, juorut lähtee nyt liikenteeseenjuuh.
Mulla oli tapaaminen tänään KAHDEN palstalaisen kanssa.
:O Ou nou!! Sä PETÄT MUA!!juuh.
Mulla oli tapaaminen tänään KAHDEN palstalaisen kanssa.
en.:O Ou nou!! Sä PETÄT MUA!!
Ja minua :'(:O Ou nou!! Sä PETÄT MUA!!
en mitenkään provosoi...:saint:ai kauheeta, juorut lähtee nyt liikenteeseen
Se on... se on... sellainen AUERVAARA!! :'(|OAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26464738:Ja minua :'(
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26464738:Ja minua :'(
Se on... se on... sellainen AUERVAARA!! :'(|O
Ja minua.|OAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26464738:Ja minua :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464868:Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:
Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.
No älkää nyt. Ei se järvi soutamalla kulu ja yhdestä ultrasta pitäis kyllä riittää seuraa useammallekin sitä halajavalleJa minua.|O
No älkää nyt. Ei se järvi soutamalla kulu ja yhdestä ultrasta pitäis kyllä riittää seuraa useammallekin sitä halajavalle
Ja minua :|:O Ou nou!! Sä PETÄT MUA!!
Mulle pelkät sanat eivät riitä ihastumiseen, jos en ole nähnyt niiden sanojaa livenä.minusta taas sanoilla on väliä. Aika paljonkin.
No ei se varmasti aivan näinkään ole, mutta minä kyllä tarvin katsekontaktin tai sen pilkkeen tai tavan kohottaa kulmakarvoja tjtn.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464868:Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:
Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.
kokonaisuus voi toki täydentää tai tyhjentää toistaan.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464933:Mulle pelkät sanat eivät riitä ihastumiseen, jos en ole nähnyt niiden sanojaa livenä.
Just tää seikka selittää varmaan sen, että mun yv-loota ammottaa koko ajan tyhjyyttään. Enintään kerran kahdessa vuodessa joku palstalainen lähestyy yv:llä. :snotty:Ja komeinkin ihminen, voi lakata olemasta kiinnostava ja kiihottava, jos sanoo jotakin tosi typerää.