Mä oon ehkä vähän ihastunut yhteen palstalaiseen... :/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Olen odotellut ja odotellut.. vaan ei. Sunnuntaina kääntelin lavoittain vuohenpaskaa pellolle ja kokoajan odottelin ihmeiden miehen ilmestyvän vihellellen myötätuulen suunnasta, joko harmaan makasiinin tai sitten punaisen navettarakennuksen takaa mutta kun ei niin ei. Yksi mies meni ohi, mutta pyöräili sekin karkuun perkele.
tulee se.
Vähän niinkuin Hectorin biisissä

[video=youtube;axkV7NaBYSI]http://www.youtube.com/watch?v=axkV7NaBYSI[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Lothlórien ois kiva, mutta...
Lothlorien taitaa olla vähän kaukana Suomen maisemista.. Maskussa on aivan ihana rotko, ja sen päältä upea näkymä merelle puiden yli. Ei ehkä ihan Lothlorien, mutta kuitenkin sellainen paikka, missä haltioiden ja kuninkaiden voisi kuvitella levähtämässä. Naavaisten puiden katveessa. Siellä on ihanaa :heart: siellä varmasti asuu peikkoja, sen rotkon kaikissa kolosissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
Olen odotellut ja odotellut.. vaan ei. Sunnuntaina kääntelin lavoittain vuohenpaskaa pellolle ja kokoajan odottelin ihmeiden miehen ilmestyvän vihellellen myötätuulen suunnasta, joko harmaan makasiinin tai sitten punaisen navettarakennuksen takaa mutta kun ei niin ei. Yksi mies meni ohi, mutta pyöräili sekin karkuun perkele.
Virität sinne semmoisen narun, jolla voi sopivan ohitsepyöräilijän tempaista pyörän selästä. Ja sitten vaan "auttamaan" ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Yksi mies meni ohi, mutta pyöräili sekin karkuun perkele.
Mulle kävi yks päivä ihan sama :O Just kun kerkesin mielessäni pohdiskella, että jos epäsuomalaisesti repäisisin ja kysyisin tota kahville, niin häkeltyis kuitenkin niin että hätäpäissään lähtis, niin eiköhän tätä pohtiessani polkenut kaulan ja vielä liikennevaloista punaisia päin! Luki tietysti ajatukseni ja katsoi parhaaksi paeta :D
 
Sateenkaaren väärässä päässä
Kontu olisi paljon helpompi tehtävä hääpaikaksi. Paljon kukkia, erityisesti krasseja isoihin ruukkuihin ja niitä joka puolelle. Krasseja on helppo kasvattaakin. Oluen/sahdin tarjoilupaikaksi voisi väsätä laavun tapaisen, mutta pyrkisi tekemään siitä pyöreämmän. Sitten vielä voisi illan kruunata ilotulituksella Gandalfin tyyliin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26457911:
Kontu olisi paljon helpompi tehtävä hääpaikaksi. Paljon kukkia, erityisesti krasseja isoihin ruukkuihin ja niitä joka puolelle. Krasseja on helppo kasvattaakin. Oluen/sahdin tarjoilupaikaksi voisi väsätä laavun tapaisen, mutta pyrkisi tekemään siitä pyöreämmän. Sitten vielä voisi illan kruunata ilotulituksella Gandalfin tyyliin. :)
Kontu olis enemmän munkin paikka :) Vehreä, pehmeä, iloinen. :) Mut mä olen itsekin enemmän hobitti. Mä aina haaveilin saavani lapsen, tyttären jonka nimeän Samvaisin rakkauden kohteen, Ruusan mukaan. Ja Ruusa sitten voisi tanssia omissa häissään kukkia hiuksissaan.. :heart:
 

Yhteistyössä