Mä olen niin käsittämättömän ONNELLINEN!!

:heart: :heart: :heart: :heart:

Siis taas yksi ihana juttu sattui... :'( Mun rakkaista rakkain kaveri, joka on asunut ulkomailla jo yli 10v, on hakenut ja päässyt Turun Yliopistoon opiskelemaan. :heart: Ja nyt ne muuttaa jossain vaiheessa koko perhe Turkuun. :heart: Voi että, pitkään meni päin helvettiä, mutta nyt tuntuu,että kaikki kiva on pakkautunut tähän kevääseen ja kesään... :heart: Ihania asioita tapahtuu mulle, toivottavasti muillekin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ihanaa saada rakas ystävä lähelle. :heart: Tiedän tunteen. :)

Ihanan positiivinen aloitus. :flower:
On ihanaa.. :heart: Me ollaan oltu niin läheisiä, että tuntuu kuin olisi puolet sielusta asumassa jossain kelttien mailla. :( Ja tuntui niin kurjalta, kun kuulin etteivät he tule tänä kesänä Suomeen lomailemaan, mutta nyt muuttavatkin sitten pysyvästi. :heart: Toivottavasti mahdollisimman pian. =)

Välillä positiivisiakin aloituksia. :D Odotan vaan että Majuri tai joku muu saapuu klonksuttamaan hampaitaan kiukkuisesti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

On ihanaa.. :heart: Me ollaan oltu niin läheisiä, että tuntuu kuin olisi puolet sielusta asumassa jossain kelttien mailla. :( Ja tuntui niin kurjalta, kun kuulin etteivät he tule tänä kesänä Suomeen lomailemaan, mutta nyt muuttavatkin sitten pysyvästi. :heart: Toivottavasti mahdollisimman pian. =)

Välillä positiivisiakin aloituksia. :D Odotan vaan että Majuri tai joku muu saapuu klonksuttamaan hampaitaan kiukkuisesti. :whistle:
:D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Siirappivaroitus :attn:

Yliannos sokeria :attn:

Eiku oikeesti :D, aivan ihanaa lukea miten sä oot niin onnellinen :heart: :)
Kiitos. :heart: Nyt on vaan niin ihanaa, kun tuntuu että kaikkia ihania asioita kokoajan tapahtuu... Mies löytyi, lapset on niin ihania, opiskelupaikka... Kaikki on vaan ihanaa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

mulla kans sama! mun täti aloitti franchising-yrittäjän viime syyskuussa ja emo-firma osottautui kusettajaksi. pitkään meni kaikki vituralleen ja avioliitto koetuksella stressistä ja raha-asiat päin perää.

mutta nyt on saanut vakkariduunin kuukausipalkalla ja kunnollisilla työajoilla ja vapaat viikonloput!

Uskomatonta miten se aurinko vihdoin paistaa sinne risukasaan! :heart:

Ihanaa et jotain positiivista välillä! :heart:

Yhteistyössä