Mä kaivan nyt verta nenästäni ja laitan kuvani tänne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuka käski olla läski:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En mä halua olla aikuinen. Nimimerkillä ikuinen Peter Pan. B)
Hei, ei tartte olla "aikuinen" mutta kyllä tuohon ikään kuuluisi olla jo jonkin verran fiksuuntunut sitten teiniangstin ajoista. Peter Pankaan ei ollut rasittava inttäjä.
Mähän oon just sellaanen kun tahdon. B)
Ja sen mukaista on elämäsikin sitten :)
Mun elämä on just sellaasta kun mä tahdon. B)
 
vieras
No jos mä saisin valita millaisen elämän vaan, niin siinä elämässä mulla olis niin paljon kaikkea muuta säpinää etten ehtis ainakaan missään plussalla palstailla päivittäin tuntitolkulla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja entinen musta:
Ihan kiva.Ei moitittavaa.
Olin kuvitellut sut jotenki erilaiseksi,mut en tiedä millaseksi.

Tuosta kuvan ihmisestä tulee mieleen sellainen ihminen kuka lipsauttelee suustaan asioita,joita ei ehkä olisi tarkoitus kertoa eteen päi.
Sinusta ja sun kirjoituksista sellaista mielikuvaa ei silti ole tullut.Nasta pimu olet sinä..
Mä osaan kyllä pitää suuni kiinni jos tarve vaatii. Ennemmin mä olen se joka kuuntelee ja sitten hiljaa miettii mielessään, että just just ja kannattiko tuota nyt ääneen sanoa... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ennemmin mä olen se joka kuuntelee ja sitten hiljaa miettii mielessään, että just just ja kannattiko tuota nyt ääneen sanoa... :whistle:
Jännä juttu hei, monet täällä palstalla ajattelee susta juuri noin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä saisin valita millaisen elämän vaan, niin siinä elämässä mulla olis niin paljon kaikkea muuta säpinää etten ehtis ainakaan missään plussalla palstailla päivittäin tuntitolkulla ;)
No voi kamala, että joku palstailee päivittäin. Voi kamala paikka. Aivan itkettää. NOT. :D Mulla riittää päivisin ihan tarpeeksi tekemistä, että iltaisin on mukava vain olla.
 
sesso
Sen pystyy aistimaan tätä kautta. Sä olet antanut itsestäsi varsin lapsellisen kuvan. Mutta tuollaisia sun kaltaisia nuoria on nykyään kyllä aika paljon. Näyttävät vaan aikuisilta.""

Tämä on hyvin sanottu. Kyllä äänen kuulee kirjoituksista, fiiliksestä ja näkee ihmisenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo tuiman näköinen ja sellaisen joka on omasta mielestään aina oikeassa. Aika landen näköinen myös
Peesaan tätä ja ihmettelen miksi olet laihiksella! Olet ihan normaalipainoisen näköinen!
No kun ei tuossa kuvassa näy mun kroppa! :LOL: :LOL:
laita kokovartalokuva myös :)
No en todellakaan! :LOL: :LOL: Sitten vasta, kun olen normipainossa. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ennemmin mä olen se joka kuuntelee ja sitten hiljaa miettii mielessään, että just just ja kannattiko tuota nyt ääneen sanoa... :whistle:
Jännä juttu hei, monet täällä palstalla ajattelee susta juuri noin =)
Niin nyt oli kyllä kyse siitä, että osaa pitää suunsa kiinni salaisista asioista. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ennemmin mä olen se joka kuuntelee ja sitten hiljaa miettii mielessään, että just just ja kannattiko tuota nyt ääneen sanoa... :whistle:
Jännä juttu hei, monet täällä palstalla ajattelee susta juuri noin =)
Niin nyt oli kyllä kyse siitä, että osaa pitää suunsa kiinni salaisista asioista. :whistle:
No voi että, menikö mulla nyt ohi ja lujaa? Pitäisköhän sun vääntää tämä mulle rautalangasta? ;) :LOL: =) :hug: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen usein ihmetellyt ap sun mustamaalaamistasi. Minusta olet mukava ja jutut kivoja. Ja kuvasta päätellen nätti.
No kun palstan psykologien mukaan mä olen tyhmä, ruma, yksinkertainen jne. blaa blaa.... :xmas: B)
Mä en ole psykologi, mutta ihan omilla jutuillasi olet tuon mielikuvan saanut minussa aikaan. Mielikuvalleni en mitään voi, ts. ainakaan ei ole vielä tullut mitään mikä mielikuvaani muuttaisi, päinvastoin kaikki ne samat, mielikuvani aikaansaaneet fraasit toistuvat päivästä toiseen. Minkäs minä mielikuvalleni voin? Sinä voisit, muttet sitä tee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen usein ihmetellyt ap sun mustamaalaamistasi. Minusta olet mukava ja jutut kivoja. Ja kuvasta päätellen nätti.
No kun palstan psykologien mukaan mä olen tyhmä, ruma, yksinkertainen jne. blaa blaa.... :xmas: B)
Mä en ole psykologi, mutta ihan omilla jutuillasi olet tuon mielikuvan saanut minussa aikaan. Mielikuvalleni en mitään voi, ts. ainakaan ei ole vielä tullut mitään mikä mielikuvaani muuttaisi, päinvastoin kaikki ne samat, mielikuvani aikaansaaneet fraasit toistuvat päivästä toiseen. Minkäs minä mielikuvalleni voin? Sinä voisit, muttet sitä tee.
Paitsi rumana en sua pidä, en.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sitten kun mulla loppuu niin totaalisesti mielikuvitus että en enää muuta vittuilun aihetta toiselle keksi kuin syöpä, niin katson kyllä olevani niin pohjalla että en aivojani mihinkään tarvis. En mitenkään voi käsittää että noin pahoja ihmisiä on olemassakaan :/
Niinpä. Olisi vittuilut pelkästään ulkonäöstä, mutta kun ei. Pitää mennä mahdollisimman henkilökohtaisuuksiin ja kun tässä tosiaan oli pinnallisesti vain kyse siitä ulkonäöstä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sitten kun mulla loppuu niin totaalisesti mielikuvitus että en enää muuta vittuilun aihetta toiselle keksi kuin syöpä, niin katson kyllä olevani niin pohjalla että en aivojani mihinkään tarvis. En mitenkään voi käsittää että noin pahoja ihmisiä on olemassakaan :/
Niinpä. Olisi vittuilet pelkästään ulkonäöstä, mutta kun ei. Pitää mennä mahdollisimman henkilökohtaisuuksiin ja kun tässä tosiaan oli pinnallisesti vain kyse siitä ulkonäöstä.
No itse asiassa minusta kukaan ei ole sanonut sua rumaksi tässä ketjussa kuin sinä itse.
 

Yhteistyössä