Mä kaivan nyt verta nenästäni ja laitan kuvani tänne :D

Ei ole huono ittetunto. Uskokaa tai älkää. Mä en vain pidä itteäni kovin nättinä, pidän itteäni tämän takia enemmän realistina kuin huonoittetuntoisena. Sekö vain on hyvää ittetuntoa, että kokee ittensä nätiksi/kauniiksi? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei ole huono ittetunto. Uskokaa tai älkää. Mä en vain pidä itteäni kovin nättinä, pidän itteäni tämän takia enemmän realistina kuin huonoittetuntoisena. Sekö vain on hyvää ittetuntoa, että kokee ittensä nätiksi/kauniiksi? :eek:
Ei vaan se, ettei marmata että "oon ruma joo tiedän sen".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei ole huono ittetunto. Uskokaa tai älkää. Mä en vain pidä itteäni kovin nättinä, pidän itteäni tämän takia enemmän realistina kuin huonoittetuntoisena. Sekö vain on hyvää ittetuntoa, että kokee ittensä nätiksi/kauniiksi? :eek:
Ei vaan se, ettei marmata että "oon ruma joo tiedän sen".
No en mä kyllä ole mitään mielestäni marmattanutkaan. Aika läpällä olen vastannut näitten joittenkin kehuihin tyylillä "epätarkka kuva" jne.

Mä voisin kyllä teidät palauttaa maan pinnalle laittamalla tänne tarkemman kuvan! :LOL: ;) Mutta en taida uskaltaa. :eek:
 
sama asia
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
ja toisekseen jos mä olisin 30veenä näyttänyt noin vanhalta niin itku olisi tullut.
Mistä me tiedetään et miltä sä olet 30veenä näyttänyt,kun et ole vaivautunut kuvaa laittamaan?Voithan katsos kusettaa.....
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mut 29veenä olin tosi hehkeä pimu vielä :)
Hehkeitähän me kaikki ollaan oltu tai ollaan edelleen, mutta syystä tai toisesta ei voida esittää siitä kuvallisia todisteita :D
sen verran tyhmä ja kalkkis olen. Joudutte nyt vaan tyytymään MUN mielipiteeseen asiasta. Saa kai mielipiteensä esittää? Jestas sentään!
Ja ap:han on varsin asiallisen näköinen nainen, ei mitään huonoa sanottavaa, mutta jos mun olisi pitänyt veikata ikä, olisin veikannut 33-38v sektoriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
oho..en olis uskonu että koskaa tänne kuvaas laitat.Tulipa seki päivä nähtyä=)
Ja sä olet mut nähnyt monta kertaa livenä. ;) Noooh, piti tämäkin koittaa. :whistle: Kun on kerran sunkin kuva ollut esillä gallerian kautta.
Ihan hyvällä tarkotin,oot vain aina vannonu ettet kuvaas esittele..siksi aika yllättyny olin.Hyvä kuva ja ihan sun näkönenki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
oho..en olis uskonu että koskaa tänne kuvaas laitat.Tulipa seki päivä nähtyä=)
Ja sä olet mut nähnyt monta kertaa livenä. ;) Noooh, piti tämäkin koittaa. :whistle: Kun on kerran sunkin kuva ollut esillä gallerian kautta.
Ihan hyvällä tarkotin,oot vain aina vannonu ettet kuvaas esittele..siksi aika yllättyny olin.Hyvä kuva ja ihan sun näkönenki.
Vannomatta paras! :LOL: ;) Eilen näpsin kuvia kun olin jo työpaita päällä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mut 29veenä olin tosi hehkeä pimu vielä :)
Hehkeitähän me kaikki ollaan oltu tai ollaan edelleen, mutta syystä tai toisesta ei voida esittää siitä kuvallisia todisteita :D
sen verran tyhmä ja kalkkis olen. Joudutte nyt vaan tyytymään MUN mielipiteeseen asiasta. Saa kai mielipiteensä esittää? Jestas sentään!
Ja ap:han on varsin asiallisen näköinen nainen, ei mitään huonoa sanottavaa, mutta jos mun olisi pitänyt veikata ikä, olisin veikannut 33-38v sektoriin.
Silti moni mut livenä nähnyt on luullut mua nuoremmaksi. Ei niinkään pitkä aika kun mua luultiin 24-vuotiaaksi. :eek:
 
Mun silmään (tuosta kuvasta) aloittaja ei näytä päivääkään alle kolmekymppiseltä. Eikä kyllä yli kolmevitoseltakaan. Mutta mitä sillä on oikeastaan väliä minkä ikäiseltä kukin näyttää? Eikö tärkeintä ole näyttää omalta itseltään eikä miltään muotilehtien sivuilta knoonatulta "omituisuudelta"?
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mut 29veenä olin tosi hehkeä pimu vielä :)
Hehkeitähän me kaikki ollaan oltu tai ollaan edelleen, mutta syystä tai toisesta ei voida esittää siitä kuvallisia todisteita :D
sen verran tyhmä ja kalkkis olen. Joudutte nyt vaan tyytymään MUN mielipiteeseen asiasta. Saa kai mielipiteensä esittää? Jestas sentään!
Ja ap:han on varsin asiallisen näköinen nainen, ei mitään huonoa sanottavaa, mutta jos mun olisi pitänyt veikata ikä, olisin veikannut 33-38v sektoriin.
Silti moni mut livenä nähnyt on luullut mua nuoremmaksi. Ei niinkään pitkä aika kun mua luultiin 24-vuotiaaksi. :eek:
Itse asiassa mulla kävi niin tuossa syksyllä kaksikin kertaa, että kysyttiin alkossa paperit ja olen tosiaan 36v. Mutta kyllä minäkin kuvissa vanhemmalta varmaan näytän.
 

Yhteistyössä