Mä kaivan nyt verta nenästäni ja laitan kuvani tänne :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuvottais:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näytät aivan niin ynseältä kuin kirjoituksesikin sinusta viestii
Enpä halusi sun kuvaa nähdä :x
No, kiva :) Sillä et ole näkemässäkään ainakaan tässä yhteydessä. netissä niitä kyllä on ja pelkästään hyvää olen kuullut, että nän nän nää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:
Kiva nähdä että osaa sit nykiä grillillä oikiaa henkilöä hihasta :D :LOL:
:LOL: :LOL:

Kaverit muuten on menossa Apulantaa kattomaan 13.3 ja mua on vähän houkuteltu mukaan... :whistle: mä oon kyllä töis silloon ja seuraavana päivänä eikä vuorojen vaihto pakosta onnistu. :( Mutta toisaalta vie pirusti rahaa lähtiä sinne; liput, juomat, taksi mennentullen. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Etkös sä oo väittäny olevas iso?
No ei sitä tuosta kuvasta näe! :LOL: :LOL:
Sulla on normaalipainoinen pää? :D
hauska :LOL: Tuota minäkin alan käyttää itsestäni, mulla on normaalipainonen pää :LOL: muuten ei voi kehua.
( ja ylimääräisestä leuasta en sit puhu mitään ) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Etkös sä oo väittäny olevas iso?
No ei sitä tuosta kuvasta näe! :LOL: :LOL:
Sulla on normaalipainoinen pää? :D
hauska :LOL: Tuota minäkin alan käyttää itsestäni, mulla on normaalipainonen pää :LOL: muuten ei voi kehua.
( ja ylimääräisestä leuasta en sit puhu mitään ) :whistle:
Tuolle normaalipainoiselle päälle mäkin nauran täällä. :LOL: :D Juu ei siitä leuasta mitään puhuta. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:
Kiva nähdä että osaa sit nykiä grillillä oikiaa henkilöä hihasta :D :LOL:
:LOL: :LOL:

Kaverit muuten on menossa Apulantaa kattomaan 13.3 ja mua on vähän houkuteltu mukaan... :whistle: mä oon kyllä töis silloon ja seuraavana päivänä eikä vuorojen vaihto pakosta onnistu. :( Mutta toisaalta vie pirusti rahaa lähtiä sinne; liput, juomat, taksi mennentullen. :eek:
Joo, meni rahaa ihan kivasti. En mä siel useinkaan käy, satuttiin oleen mun vanhempien luona ja sieltä paikallinen poikamiehesyhdistys sit kyseli josko lähen niitten mukana baaritteleen. Ne käy siellä usein.
 
Ei sitte yhtään sellainen, mitä kuvittelin. :D Tosin, tuo on vain yksi kuva susta. Useampi pitäisi nähdä, että voisi ulkonäöstä jotain realistista päätellä. :)

Mie kuvittelin sut sellaiseksi, jolla ohuet kulmakarvat, melko vahvat meikit naamassa, ei laseja, jotain lainekiharaa vapaana olevissa hiuksissa.

Tuollaiset lasit, kiinni olevat hiukset ja paksuhkot kulmakarvat ja tuo ilme saavat sut näyttään tiukalta tädiltä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
kiinnostaa et millaiset hiukset sulla on? onko ne tossa siis kiinni? kuinka pitkät?
Mun hiukset on alta tummanruskiat ja edessä toisella puolella shokkipunainen osio, vähän muuallakin sitä punaasta on näkyvis. Hiukset on tuossa ponnarilla ja pituus on johonkin tuohon olkapäille.

Kuinka niin? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ootpa tuima!

Mutta mä käsitin tuon otsikon ensin ihan väärin. Että kaivat nenääsi ja laitat siitä kuvan. Onneksi et. =)
Joo siitähän oliskin saanut hienon ketjun aikaiseksi! :LOL: :D

En mä ole tuima, mä vain katton vakavana pois kamerasta. :snotty: :whistle: Olis mulla muitakin kuvia, mutta ne on liian tarkkoja. :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Ei sitte yhtään sellainen, mitä kuvittelin. :D Tosin, tuo on vain yksi kuva susta. Useampi pitäisi nähdä, että voisi ulkonäöstä jotain realistista päätellä. :)

Mie kuvittelin sut sellaiseksi, jolla ohuet kulmakarvat, melko vahvat meikit naamassa, ei laseja, jotain lainekiharaa vapaana olevissa hiuksissa.

Tuollaiset lasit, kiinni olevat hiukset ja paksuhkot kulmakarvat ja tuo ilme saavat sut näyttään tiukalta tädiltä. =)
Mulle ei mun mielestä sopisi liian ohuet kulmakarvat ja mä pidän enemmän tuollaisista luonnollisemman näköisistä. Mun nykyiset silmälasit on huomattavasti paremmat kuin edelliset. Hiukset on yleensä aina kiinni, kun se on vain niin helppo vetäistä ne kiinni. Ja tuossa olen töihin menossa, että pakko laittaa ne hiukset kiinni.

En mä ole tiukka täti. :snotty: :ashamed:
 

Yhteistyössä