Mä en ymmärrä juuri mitään naisista mutta se ei johdu siitä etteikö kiinnostaisi.
Minä olen luovuttanut, ei naisia voi ymmärtää. Rapsuttelen nykyään leukaa ja yritän vain näyttää, että ymmärrän mitä se nainen höpisee. Hyvin on mennyt läpi tähän asti, kokeilkaa ihmeessä.Mä en ymmärrä juuri mitään naisista mutta se ei johdu siitä etteikö kiinnostaisi.
Oletko opiskellut matikkaa yliopistossa?Rehellisyyttä ainakin on.
Tämä on hyvä esimerkki siitä, miten pitkänkin lukiomatikan (temput) hallitsee lähinnä hyvällä ulkomuistilla (kikka kuutonen, tempu vitonen, sijoitetaampa diffikseen tämä, niin hokkuspokkus käsissä onkin sievempi yhtälö jne.)
Sitten kun pitäisi osatakin oikein soveltaa ja käyttää työkaluna, niin asia onkin eri.
Selitit oikein hyvin, ja ärsyttävä sellainen asenne. Esim. vanhoilta ihmisiltä, etteivät osaa lähettää tekstiviestiä tms palikka juttua minkä jokainen jääpääkin oppisi jos vain haluaisi.En tiedä sainko selitettyä kovin hyvin (en ymmärrä selittämisestä mitään!). Lähinnä hain sitä, että monella tuntuu tuon "en ymmärrä siitä mitään" -toteamuksen kyytipoikana tulevan asenne, ettei edes kykenisi oppimaan siitä mitään. Mikä tuntuu minusta hyvin oudolta.
Ei meillä ole aikaa paneutua mihinkään asiaan syvällisesti. Meillä on kädet täynnä töitä ollaksemme täydellisiä vaimoja ja äitejä, sisäisesti ja ulkoisesti viehättäviä ja sen verran pinnallisen yleissivistyneitä että saamme pidettyä yllä viihdyttävää small talkia.Pinnallisesti kaavamaisten voisi myös väittää, että naiset harvemmin harrastavat erityistä paneutumista vaativia asioita. Kaiken pitäisi vain sujua tuosta noin vaan ikäänkuin itsestään.
No mitä hankalaa kaasarissa on? Sehän on vain säädettävä venturi. Ymmärräkkö auton kaasarin paremmin?Toinen on mopon kaasarin toiminta. Tai no ymmärrän kyllä toimintaperiaatteen, mutten sitä että miten h*lvetissä se voi sillä periaatteella toimia.
ei kukaan ymmärrä sellaisesta asiasta mitään joka voi muuttua käden käänteessä ilman mitään varsinaista syytä.Mä en ymmärrä juuri mitään naisista mutta se ei johdu siitä etteikö kiinnostaisi.
Ei mun asenne ainakaan ole, ettenkö kykenisi oppimaan. En vain halua.En tiedä sainko selitettyä kovin hyvin (en ymmärrä selittämisestä mitään!). Lähinnä hain sitä, että monella tuntuu tuon "en ymmärrä siitä mitään" -toteamuksen kyytipoikana tulevan asenne, ettei edes kykenisi oppimaan siitä mitään. Mikä tuntuu minusta hyvin oudolta.
ei kukaan ymmärrä sellaisesta asiasta mitään joka voi muuttua käden käänteessä ilman mitään varsinaista syytä.
Ja vaatimaton.C2H5OH:n käyttöä virvokkeena en ymmärrä, mutta muutoin aika harva asia karkaa ymmärrykseltäni. Olen pohjattoman (vai poskettoman?) utelias.
kärjistystä aamun ratoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24379799: