vieras
Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
Siis mikä, mitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
eipä auennu, sanoo että forbidden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas tulee tätä: http://onegoodmove.org/1gm/images/atheist-cartoon.gifAlkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:niin, eli ihan yhtä lujaa vedätte herneet nenuun niinku uskovaisetkin ja yhtä reippaasti olette omaa viestiänne tuputtamassa
eikös se nimenomaan pitäis mennä niin että ateisti ei välitä eikä tuputa? että ateisti on se suvaitsevaisempi?
noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
Kyl mun kokemuksen mukaan tuo menee usein ihan toisinpäin. Tietty vaan mun subjektiivinen kokemukseni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toimiskohan tää:
http://pauloflaherty.com/wp-content/uploads/religionvstheatheist.jpg
Peesi tälle! Suurimmat mun tapaamat fanaatikot on olleet uskonnottomia. Kun heidän mielestään koko maailman pitää olla heidän kanssaan samaa mieltä. Minä uskovaisena helluntailaisena taas en ole tätä mieltä vaan mun puolesta jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, ihan oman halunsa mukaan. Ja se, että naapurin Reiska ei usko samalla tavalla kuin minä, ei kaada mun maailmaani enkä tee siitä numeroa.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
en mie kyllä sitä tarkottanu, vaan sitä että te olette ihan täsmälleen samalla viivalla uskovien tuputtamisen kanssa, mutta ette vaan näe sitä. eli tuomitsette sen uskovien tavan "tuputtaa" uskoaan mutta ette tajua että teette ite ihan sitä samaa
Tässä olet itse yleistämässä "ateistit" kaikki samaan nippuun. Meitä on monta ja monenlaisia, meitä yhdistää vain se että usko jumaluuksiin puuttuu. Ihan kuin yhdistäisit että "te kaikki jotka ette tupakoi, olette sellaisia ja sellaisia". Eli otetaanpa nyt ihan aikuinen asenne ilman koulunpihalällättelyä.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
en mie kyllä sitä tarkottanu, vaan sitä että te olette ihan täsmälleen samalla viivalla uskovien tuputtamisen kanssa, mutta ette vaan näe sitä. eli tuomitsette sen uskovien tavan "tuputtaa" uskoaan mutta ette tajua että teette ite ihan sitä samaa
no kyllä miun silmiin on ainaki osunu aika laajamittanen eroa kirkosta - kampanja tässä taannoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saa toki mainostaa. Mutta toki saa myös vapaa-ajattelijat mainostaa. Mitä eroa näillä mainoksilla on? Ei mitään. Ja silti toisia ei sallittu Tampereella, toiset otettiin ilomielin vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:en tiiä kumpaa mieltä olet että saako vaiko eikö saa mutta: no tuota... miksi ei saisi? kun kyseessä on kuitenkin valtionkirkko jota verovaroin tuetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä siitä kirkkovenekampanjastakaan oo kauan, kyllä kirkko mainostaa ihan julkisesti.
en kyllä ymmärrä nyt yhtään että mitä helvetin pelkäämistä siinä kirkon mainostamisessa on? mitä te ateistit tai vapaa-ajattelijat pelkäätte? ettekö ole "uskossanne" tarpeeksi vahvoja ja pelkäätte että teidät saatetaan voida käännyttää? siitäkö tässä on kyse?
nokun täällä on silmiin iskeny tasan muutama ateisti jotka eivät ole fanaatikkoja. ja kaikki muut on suurinpiirtein vetämässä päiväkotia roviolle siittä että heidän mussumammunsa on nyt joutunut kuuntelemaan ruokarukouksen tai istumaan päiväkodin joulujuhlassa ja siellä vilahti sana Jeesus tai Jumala jossain. hui kauhia, elämä pilalla ja paperit rosikseen menemään :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä olet itse yleistämässä "ateistit" kaikki samaan nippuun. Meitä on monta ja monenlaisia, meitä yhdistää vain se että usko jumaluuksiin puuttuu. Ihan kuin yhdistäisit että "te kaikki jotka ette tupakoi, olette sellaisia ja sellaisia". Eli otetaanpa nyt ihan aikuinen asenne ilman koulunpihalällättelyä.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
no niin menee minunki subjektiivisen, 36-vuotisen kokemuksen perusteella myös toisinpäinAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kyl mun kokemuksen mukaan tuo menee usein ihan toisinpäin. Tietty vaan mun subjektiivinen kokemukseni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toimiskohan tää:
http://pauloflaherty.com/wp-content/uploads/religionvstheatheist.jpg
Mitä mitä, eikä ateisteja saakaan niputtaa? Miten muistaisin, että tässä viikko tai pari takaperin, kovasti haluttiin niputtaa kaikenlaiset kristityt, koska kirkossa oli tullut ilmi vanhoja hyväksikäyttötapauksia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä olet itse yleistämässä "ateistit" kaikki samaan nippuun. Meitä on monta ja monenlaisia, meitä yhdistää vain se että usko jumaluuksiin puuttuu. Ihan kuin yhdistäisit että "te kaikki jotka ette tupakoi, olette sellaisia ja sellaisia". Eli otetaanpa nyt ihan aikuinen asenne ilman koulunpihalällättelyä.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
just näinAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mitä mitä, eikä ateisteja saakaan niputtaa? Miten muistaisin, että tässä viikko tai pari takaperin, kovasti haluttiin niputtaa kaikenlaiset kristityt, koska kirkossa oli tullut ilmi vanhoja hyväksikäyttötapauksia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä olet itse yleistämässä "ateistit" kaikki samaan nippuun. Meitä on monta ja monenlaisia, meitä yhdistää vain se että usko jumaluuksiin puuttuu. Ihan kuin yhdistäisit että "te kaikki jotka ette tupakoi, olette sellaisia ja sellaisia". Eli otetaanpa nyt ihan aikuinen asenne ilman koulunpihalällättelyä.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
Sananvapauden puolustajilla on tässä asiassa oma painava sana sanottavanaan.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:minun mielestä kaikenlainen uskonnollinen mainostaminen ja kampanjointi, mukaanlukien nämä eroa kirkosta - jutut, tulis kieltää. ihan tasapuolisuuden vuoksi.
niin varmasti on. mutta silti. tämä asia on semmonen joka aiheuttaa ihan turhaa tyhjänpäivästä tappelua, poistamalla se oikeus molemmilta, sen pitäisi tyydyttää kaikkia.Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Sananvapauden puolustajilla on tässä asiassa oma painava sana sanottavanaan.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:minun mielestä kaikenlainen uskonnollinen mainostaminen ja kampanjointi, mukaanlukien nämä eroa kirkosta - jutut, tulis kieltää. ihan tasapuolisuuden vuoksi.
miten tämä siun kirjotukses eroaa uskovaisten vastaavista mielipiteistä?Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Eroakirkosta.fi-mainokset eivät muuten 2004 kelvanneet Tampereen bussien kylkiin. Sääli, sillä he tekevät arvokasta työtä todellisen katsomusvapauden hyväksi. Valtionkirkkoihin kuulumattomia on jo miljoona.
No käys niputteleen niitä sitten. Mua ei kukaan niputa, sori vaan. Meidän lapset esim. tänäänki olivat kuuntelemassa pappia pkssa, en mä sitä pahana pidä. Tosin toivoisin että välillä vois olla myös muita uskomuksia esillä.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mitä mitä, eikä ateisteja saakaan niputtaa? Miten muistaisin, että tässä viikko tai pari takaperin, kovasti haluttiin niputtaa kaikenlaiset kristityt, koska kirkossa oli tullut ilmi vanhoja hyväksikäyttötapauksia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä olet itse yleistämässä "ateistit" kaikki samaan nippuun. Meitä on monta ja monenlaisia, meitä yhdistää vain se että usko jumaluuksiin puuttuu. Ihan kuin yhdistäisit että "te kaikki jotka ette tupakoi, olette sellaisia ja sellaisia". Eli otetaanpa nyt ihan aikuinen asenne ilman koulunpihalällättelyä.Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:noniin, eli ateisti veti herneet nekkuun eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkinhän on sallitumpaa olla fanaattinen satuhahmojen kuin tieteellisen maailmankuvan takia, eikö vaan?
Kyllä siitä löytyy kaikki samat kohdat kuin muistakin Raamatuista.Alkuperäinen kirjoittaja km:Raamattuun. Haha. JT:n Raamattu ei ole oikea Raamattu vaan JT:n johtajien Raamatusta vääntämä versio, jossa asiat on muutettu heidän oppiinsa sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jehovan todistajat ovat sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan Raamattuun.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja tiesittekö, että JT:t ei usko Jeesuksen jumaluuteen eivätkä ole kristittyjä.
Se on väännetty.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä siitä löytyy kaikki samat kohdat kuin muistakin Raamatuista.Alkuperäinen kirjoittaja km:Raamattuun. Haha. JT:n Raamattu ei ole oikea Raamattu vaan JT:n johtajien Raamatusta vääntämä versio, jossa asiat on muutettu heidän oppiinsa sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jehovan todistajat ovat sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan Raamattuun.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja tiesittekö, että JT:t ei usko Jeesuksen jumaluuteen eivätkä ole kristittyjä.