Mä en vaan siedä Sanna Marinia

*reps* ihmisoikeudet on mätä arvomaailma?
Kertoo paljon susta.
Vihervassarit käsittävät että sana "ihmisoikeudet"= lupa sallia kaikkien tulla maahamme, vaikka olisi tieten tahtoen ängennyt tuhoamaan länsimaista yhteiskuntaa Isisiin.

Ihmisoikeus-sanallahan voi kohta perustella vaikka mitä typerää toimintaa.
Tyhjennetäänkö vaikka maailman kaikki vankilat, koska ihmisoikeudet?
Saanko olla maksamatta parkkisakkoja, jos ne mun mielestä loukkaa mun ihmisoikeuksia?
 
r0s
Vihervassarit käsittävät että sana "ihmisoikeudet"= lupa sallia kaikkien tulla maahamme, vaikka olisi tieten tahtoen ängennyt tuhoamaan länsimaista yhteiskuntaa Isisiin.

Ihmisoikeus-sanallahan voi kohta perustella vaikka mitä typerää toimintaa.
Tyhjennetäänkö vaikka maailman kaikki vankilat, koska ihmisoikeudet?
Saanko olla maksamatta parkkisakkoja, jos ne mun mielestä loukkaa mun ihmisoikeuksia?

Sulla on silleen tiukat paikat, kun kristinusko alkaa jäädä pahasti alakynteen, että ei kannattaisi vähätellä niitä. (ihmisoikeusksia)


Mieti armoa.
 
Sulla on silleen tiukat paikat, kun kristinusko alkaa jäädä pahasti alakynteen, että ei kannattaisi vähätellä niitä. (ihmisoikeusksia)


Mieti armoa.
Niino se tapahtumaketjuhan menee kuten 100 kertaa on liberaaleille esitetty, mutta joka ei mene jakeluun:

Ensin haalitaan liian laveilla ihmisoikeustulkinnoilla porukkaa, jotka sitten tulevat aikanaan kaventamaan rajusti meidän ihmisoikeuksiamme.
 
vierailija
Vihervassarit käsittävät että sana "ihmisoikeudet"= lupa sallia kaikkien tulla maahamme, vaikka olisi tieten tahtoen ängennyt tuhoamaan länsimaista yhteiskuntaa Isisiin.

Ihmisoikeus-sanallahan voi kohta perustella vaikka mitä typerää toimintaa.
Tyhjennetäänkö vaikka maailman kaikki vankilat, koska ihmisoikeudet?
Saanko olla maksamatta parkkisakkoja, jos ne mun mielestä loukkaa mun ihmisoikeuksia?
Sä olet nyt käsittänyt väärin, mut se ei ullata ketään.
 
r0s
Niino se tapahtumaketjuhan menee kuten 100 kertaa on liberaaleille esitetty, mutta joka ei mene jakeluun:

Ensin haalitaan liian laveilla ihmisoikeustulkinnoilla porukkaa, jotka sitten tulevat aikanaan kaventamaan rajusti meidän ihmisoikeuksiamme.

Muutos on jatkuvaa.

Kristinusko siinä mielessä missä sä sen ajatteleton nykysuomessa jotain mikä on yhtä pahasta kuin islam.

Teidänkin pitää uudistua ellette halua hautautua.


Ja minähän olen se, joka ei äänestä!
 
vierailija
Jollakin tavoin nautin siitä kun persu-hihhuli pelkää nuorten naisten valtaa.

Edelliset rinnastukset siitä mitä ihmisoikeudet käytännössä voisivat hihhulin mielestä merkitä, ovat tavallistakin typerämpiä.
 
Muutos on jatkuvaa.

Kristinusko siinä mielessä missä sä sen ajatteleton nykysuomessa jotain mikä on yhtä pahasta kuin islam.

Teidänkin pitää uudistua ellette halua hautautua.


Ja minähän olen se, joka ei äänestä!
No jos kristinusko ja kirkon toiminta olisi sillä linjalla kuin @Echo kin sen ajattelee/toivoisi vielä olevan niin minäkin varmasti kuuluisin vielä kirkkoon, kuin myös mieheni, ja lapseni olisivat kastettuja. Mutta juuri tämän käynnissä olevan "uudistumisen" vuoksi niin me kuin tuhannet muutkin ovat kirkosta eronneet, tuollaista ei huvita rahoittaa..
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Jollakin tavoin nautin siitä kun persu-hihhuli pelkää nuorten naisten valtaa.

Edelliset rinnastukset siitä mitä ihmisoikeudet käytännössä voisivat hihhulin mielestä merkitä, ovat tavallistakin typerämpiä.
Ja viimeiset 5 vuotta sille koitettu selittää et suvakit ei halua tänne kaikkia, mut aina se vaan jänkkää samaa.
Kohta jättää ketjun kun ei pysty enää perustelemaan väitteitään, niinkuin aina tekee.
 
Jollakin tavoin nautin siitä kun persu-hihhuli pelkää nuorten naisten valtaa.

Edelliset rinnastukset siitä mitä ihmisoikeudet käytännössä voisivat hihhulin mielestä merkitä, ovat tavallistakin typerämpiä.
No kun nuoret naiset on tyhmiä, lällyjä ja naiiveja. Suottakin pelottaa.

Ja saanen mainita, että muistaakseni Al-holin eukkojen rahtaamista tänne perustellaan nimenomaan ihmisoikeuksilla.
 

Yhteistyössä