mä en tule täältä makkarista ikinä pois

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikö ulko-ovea saa lukkoon?
Etuovi oli lukossa, mutta takaovi ei :/

muoks* ja anoppi ei VIITSINYT pimpottaa jos ollaan nukkumassa
no mä pistäsin sen takaovenkin lukkoon jos sukuun tai tuttaviin kuuluu ihmisiä jotka vaan kävelee sisälle...
No varmasti tästä lähin pistänkin, tuskin mummeli mitään oppii :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikö ulko-ovea saa lukkoon?
Etuovi oli lukossa, mutta takaovi ei :/

muoks* ja anoppi ei VIITSINYT pimpottaa jos ollaan nukkumassa
no mä pistäsin sen takaovenkin lukkoon jos sukuun tai tuttaviin kuuluu ihmisiä jotka vaan kävelee sisälle...
No varmasti tästä lähin pistänkin, tuskin mummeli mitään oppii :|
no jos ois oppiakseen ois varmana kääntyny kannoillaan ja lähteny ulos vähin äänin ku huomannu mitä ootte touhuumassa... mut suosittelen edelleen ovien lukossa pitämistä niin kotirauha on taattu

B)

 
Gluteus maximus
siis oikeestiko teidän anopit kävelee vaan ovesta sisään kysymättä. Meillä nousisi kyllä sellainen meteli että. Minä en ikinä suostuisi, että kotiini kävelee kukaan sisälle noin vain!!!! Minusta tuo olisi vakava keskustelun paikka. Minä ottaisin anopin kovaan puhutteluun yleisistä käyttäytymistavoista! |O Samoin tekisin jos se olisi veljeni, äitini tai naapuri tai kumminkaima!
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kai se tietää että paneskelette, jos lapsiakin on.
En usko että asia tulee hänelle shokkina.
No joo mutta on tää silti noloa vittu mulla kaiken maailman pvc vermeet päällä. Ja mun pitäis kai nää smäikät mennä pesemään, sen ohi.

Toi ei ihan kuitenkaan mene läpi..
 
FFn
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
otan kipinäinen osaa :D meillä anoppi pamautti sisään kesken kaiken kun olimme silleen kivasti takaapäin hyökkimässä. anoppi kyllä näki kaiken mutta ihan pokkana vaan kysyi rahaa lainaan. mekään ei tietenkään pois menty siitä asennosta kerta ei anoppikaan välittäny :whistle:
:LOL:

Tää on hyvä. Mitä ukkos sano? Sanoko että vittu mutsi lähe vetään, en mä sulle mitään anna!

 
Valtsu harmailee
Eilen kun luin tätä juttua mua nauratti ihan sikana (kuten näköjään monia muitakin :D ) mutta nyt mulla nostaakin päätään raivo sun puolesta! Siis ei vittu mikä idiootti anoppi voi jollain olla! Mä kyllä sanoisin suorat sanat tollaselle tirkistelijälle, sairastahan tuo on! Ei olis tollasella muijalla enää mun huusholliin asiaa ikinä!
Anopin tässä on syytä hävetä, ei tosiaankaan sinun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kai se tietää että paneskelette, jos lapsiakin on.
En usko että asia tulee hänelle shokkina.
No joo mutta on tää silti noloa vittu mulla kaiken maailman pvc vermeet päällä. Ja mun pitäis kai nää smäikät mennä pesemään, sen ohi.

Toi ei ihan kuitenkaan mene läpi..
Ikävä kyllä näin asia oli :| Hetken mielijohteesta ne kiskasin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Eilen kun luin tätä juttua mua nauratti ihan sikana (kuten näköjään monia muitakin :D ) mutta nyt mulla nostaakin päätään raivo sun puolesta! Siis ei vittu mikä idiootti anoppi voi jollain olla! Mä kyllä sanoisin suorat sanat tollaselle tirkistelijälle, sairastahan tuo on! Ei olis tollasella muijalla enää mun huusholliin asiaa ikinä!
Anopin tässä on syytä hävetä, ei tosiaankaan sinun!
Joo, mäkin olin eilen ihan nolouden huippu mut nyt kun asiaa sulatellut ja miettinyt niin :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset lapset? Ovet auki ja älytön meno käynnissä keskellä päivää... eikö yhtään ajateltu että jos lapset herää ja tulee kattoon?
Niin, aatella. Lapsistahan vois vaikka tulla ihan normaaleja, jos ne näkee että vanhemmat rakastelee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset lapset? Ovet auki ja älytön meno käynnissä keskellä päivää... eikö yhtään ajateltu että jos lapset herää ja tulee kattoon?
Niin, aatella. Lapsistahan vois vaikka tulla ihan normaaleja, jos ne näkee että vanhemmat rakastelee.
Joo, lääkärileikkeihin ja kotileikkeihin sitten sadeasut päälle! :)
 
piita-75 harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset lapset? Ovet auki ja älytön meno käynnissä keskellä päivää... eikö yhtään ajateltu että jos lapset herää ja tulee kattoon?
meidän poika yllätti joskus meidät kesken "painimisen" kun heräsi päikkäreiltä aivan liian aikaisin... ei oo kauheen traumaattiselta vaikuttanut... enempi traumoja sai varmaan äitee :D
 

Yhteistyössä